Κάνοντας χρήση της επανακυκλοφορίας των καυσαερίων στον θάλαμο καύσης (EGR) σε συνδυασμό με την επεξεργασία τους αμέσως μετά με διάλυμα AdBlue (SCR) και τη χρήση ενός ειδικού φίλτρου μικροσωματιδίων, o νέος OM 471 κινητήρας της Mercedes-Benz, μέλος της οικογένειας BlueEfficiency Power, είναι σε θέση να καλύψει τις προδιαγραφές της Euro6.
Ωστόσο, προκειμένου να μειωθούν τα εκπεμπόμενα μικροσωματίδια κατά 99% σε σχέση με την Euro5 και τα οξείδια του αζώτου κατά 97% (μεταξύ άλλων), το εν λόγω μηχανικό σύνολο έχει υιοθετήσει αρκετά νέα στοιχεία. Μεταξύ αυτών, αξίζει να αναφέρουμε το εντελώς νέο σύστημα τροφοδοσίας X-Pulse, ένα –νέου τύπου- σύστημα common-rail με πιέσεις έως και 2.100 bar.
Ως αποτέλεσμα όλων των παραπάνω, ο 6κύλινδρος –σε σειρά- πετρελαιοκινητήρας των 12,8 λτ., αποδίδει ισχύ 476 ίππων από τις 1.800 σ.α.λ., ενώ η μέγιστη τιμή της ροπής του ορίζεται στα 2.300 Nm από τις 1.100 σ.α.λ. Ωστόσο, άξιο μνείας είναι το γεγονός ότι, τα 2.000 Nm περίπου είναι διαθέσιμα από τις 900 σ.α.λ. μόλις!
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr