Euro NCAP: Τα καλύτερα & τα χειρότερα Vans σε ασφάλεια!
«Χρυσά» αλλά με ελλείψεις σε ασφάλεια τα νέα Fiat Doblo & Citroen Berlingo
Συγκριτικό: Renault Express, Citroen Berlingo & Peugeot Partner
Στο προσεχές Σαλόνι Επαγγελματικών Οχημάτων του Μπέρμιγχαμ που θα διεξαχθεί από τις 9- 11 Απριλίου, η Citroen έχει προγραμματίσει μια δυναμική εκπροσώπηση με αρκετά σημαντικά νέα ή αναβαθμισμένα μοντέλα.
Μεταξύ αυτών αξίζει να
αναφέρουμε το νέο Berlingo Electrique, τη νέα 6θέσια έκδοση του Jumpy L1H1 αλλά και τις εκδόσεις με σύστημα Stop & Start
του Jumper.
Νέο Berlingo Electrique
Η μπαταρίες ιόντων λιθίου του νέου Citroen Berlingo Electrique εδράζονται κάτω από το δάπεδο του χώρου φόρτωσης με αποτέλεσμα, οι μεταφορικές του δυνατότητες να παραμένουν αναλλοίωτες (ωφέλιμος όγκος έως και 3,7 κ.μ. και μέγιστο φορτίο βάρους έως και 636 κιλών).
Η χωρητικότητα των εν λόγω μπαταριών
ανέρχεται στα 22,5 kWh και προσφέρουν μέγιστη αυτονομία 170 χλμ. στο γαλλικό
μοντέλο.
Για την φόρτιση τους από το οικιακό
δίκτυο ηλεκτρισμού, απαιτούνται 8,5 ώρες ωστόσο προσφέρεται η εναλλακτική
διαδικασία φόρτισης του 80% της χωρητικότητας τους σε μόλις 35 λεπτά της ώρας
μέσω ενός 3φασικού σταθμού παροχής 380V.
Σε ότι αφορά στον ηλεκτροκινητήρα,
το Citroen Berlingo θα προσφέρεται με μια πηγή ισχύος 67 ίππων και μέγιστη ροπή
200 Nm.
Jumpy HDi 125 L1H1 Crew Van
Στο πλαίσιο του NEC 2013, η Citroen αναμένεται να παρουσιάσει και μια νέα έκδοση μεταφοράς προσωπικού του Jumpy με έναν πετρελαιοκινητήρα 125 ίππων, μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων και δυνατότητα μεταφοράς έως και 6 επιβατών μαζί με τον οδηγό.
Το Jumpy L1H1 Crew Van εφοδιάζεται
με διπλό κάθισμα για τον συνοδηγό και μια δεύτερη σειρά καθισμάτων ενώ πίσω από
αυτή παρέχει την δυνατότητα μεταφοράς αποσκευών με πλάτος 1.100 χλστ., μήκος
1.810 χλστ. και ύψος 1.500 χλστ. αντίστοιχα.
Citroen Jumper με σύστημα Stop & Start
Όπως και πολλοί εκπρόσωποι του ανταγωνισμού αλλά και τα Nemo και Berlingo, το Citroen Jumper θα προσφέρεται πλέον και με σύστημα Stop & Start που χάρη στην απενεργοποίηση του κινητήρα όταν το όχημα είναι σε στάση, είναι σε θέση να μειώσει την μέση κατανάλωση καυσίμου του κατά 2,2% και τις εκπομπές CO2 κατά 5 g/km.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr