Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Η πολύ καλή ποιότητα κύλισης και η προβλέψιμη συμπεριφορά του Kangoo ακόμα και στο όριο, αποτελούσαν ανέκαθεν βασικά του γνωρίσματα.

Το εσωτερικό του Renault Kangoo είναι ευρύχωρο, καλά εξοπλισμένο και με πολλαπλές λύσεις για την αποθήκευση μικροαντικειμένων.

To μεταχειρισμένο του μήνα: Renault Kangoo Express του 2008

5.727 Επισκέψεις στο άρθρο (24/4/2013)

Τα… γαλλικό κλειδί της πόλης: Με την κατηγορία των Vanette να αποτελεί πλέον την πιο δημοφιλή της ελληνικής αγοράς στις πωλήσεις καινούργιων ελαφρών επαγγελματικών, η επιλογή του μοντέλου που ουσιαστικά δημιούργησε την κατηγορία ως μεταχειρισμένο, αποτελεί μια εξαιρετικά δελεαστική προοπτική.

Μεγάλη ποικιλία εκδόσεων, Oδική συμπεριφορά, Ωφέλιμο φορτίο έως 
και 800 κιλά
- Τιμή αγοράς

Τιμή αγοράς: από 7.000 ευρώ

Η πρώτη γενιά του Renault Kangoo παρουσιάστηκε το 1997, ενώ από τον Ιανουάριο του 2008 ξεκίνησε στις διάφορες αγορές της ΕΕ η εμπορική πορεία της δεύτερης γενιάς του που εξακολουθεί να πωλείται έως και σήμερα. Με αυτά ως δεδομένα, στην παρούσα φάση, το γαλλικό μοντέλο στην υπάρχουσα γενιά του με την ευρεία γκάμα εκδόσεων, την προσεγμένη ποιότητα κατασκευής, την πολύ καλή ευελιξία χάρη στις περιορισμένες διαστάσεις του αμαξώματος και φυσικά τις μεγάλες μεταφορικές δυνατότητες, μπορεί να αποκτηθεί ως μεταχειρισμένο με κόστος αγοράς που ξεκινά από τα 7.000 ευρώ περίπου. Ωστόσο, ένα από τα αρνητικά στοιχεία του εν λόγω μοντέλου, είναι η υψηλή μεταπωλητική αξία που διατηρεί στην αγορά των μεταχειρισμένων. 

Εσωτερικό: Κομψό, λειτουργικό και άνετο
Σε ό,τι αφορά στη σχεδίαση του, το εσωτερικό του Kangoo διακρίνεται για λιτές καμπύλες γραμμές που δημιουργούν ένα καλαίσθητο και ευχάριστο σύνολο. Ένα από τα βασικά προτερήματα του, δεδομένου και του χαρακτήρα του, είναι ο μεγάλος «αέρας» για το κεφάλι των επιβατών καθώς και το αυξημένο εμβαδό των γυάλινων επιφανειών που συμβάλλουν στη διεύρυνση του περιμετρικού οπτικού πεδίου του οδηγού. 
Παράλληλα, χώροι για μικροαντικείμενα και εργαλεία υπάρχουν παντού στο εσωτερικό του Kangoo (πίσω και μεταξύ των καθισμάτων, στη κεντρική κονσόλα ή στο ειδικό ράφι στην οροφή του οχήματος. Τέλος, δεν πρέπει να παραλείψουμε να αναφέρουμε πως το Kangoo ανέκαθεν διέθετε έναν πληρέστατο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας ακόμα και στις βασικές του εκδόσεις. 

Μεταφορικές δυνατότητες: Χώρος φόρτωσης με όγκο έως και 4,6 κ.μ. 
Το Kangoo μπορεί να αποκτηθεί με τρία μήκη αμαξώματος (Compact, κανονικό ή Maxi), με το ωφέλιμο μήκος του χώρου φόρτωσης να διαμορφώνεται αντίστοιχα στα 1.347, 1.731 ή 2.115 χλστ. Ωστόσο, χάρη στην αναδίπλωση του καθίσματος του συνοδηγού και του διαχωριστικού πλέγματος (στις εκδόσεις που είναι διαθέσιμο), το ωφέλιμο μήκος του χώρου φόρτωσης αυξάνεται στα 2.118, 2.502 ή 3.321 χλστ. 
Αντίστοιχα, ο ωφέλιμος όγκος φόρτωσης κυμαίνεται από τα 2,3 – 4,6 κ.μ. γεγονός που ενισχύει την εξαιρετική εικόνα που το γαλλικό Vanette έχει να επιδείξει όλα τα χρόνια. Παράλληλα, το ωφέλιμο φορτίο που το Kangoo είναι σε θέση να υποστηρίξει, κυμαίνεται αναλόγως της έκδοσης, από τα 500 – 800 κιλά. 

Οδική συμπεριφορά: ¶νετο και προβλέψιμο κάτω από όλες τις συνθήκες
Η εξαιρετική ρύθμιση της ανάρτησης του γαλλικού Vanette ήταν ανέκαθεν ένα από τα βασικότερα γνωρίσματα του και επιτρέπει στον οδηγό να κινηθεί σε γρήγορους ρυθμούς απολαμβάνοντας ένα υψηλό επίπεδο ποιότητα κύλισης ακόμα και σε στις έντονες ανωμαλίες του οδοστρώματος. Παράλληλα, οι κλίσεις στις στροφές δεν είναι μεγάλες, ενώ ακόμα και με πλήρες φορτίο, τα ισχυρά φρένα σε συνδυασμό με τα προηγμένα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας όπως το ESP, θα προσφέρουν την απαιτούμενη «χείρα βοηθείας», αν και όταν αυτή χρειαστεί. 

Κινητήρες: Ολιγαρκείς σε καύσιμο κινητήρες
Ανάλογα με την έκδοση, το Renault Kangoo προσφέρεται με μια πληρέστατη γκάμα αποδοτικών κινητήρων βενζίνης ή πετρελαίου που διακρίνονται για τη περιορισμένη κατανάλωση καυσίμου και την αξιοπιστία τους. 
Η βασική επιλογή αφορά σε έναν βενζινοκινητήρα 1,2 λτ. με ισχύ 75 ίππων που καταναλώνει από 6,0 λτ./100 χλμ. για μεικτό κύκλο κίνησης. Επιπρόσθετα, διαθέσιμος είναι και ένας 1.600άρης βενζινοκινητήρας με ισχύ 95 ίππων και μέση κατανάλωση 7,8 λτ./100 χλμ. 
Τέλος, στους πετρελαιοκινητήρες, ο dCi των 1,5 λτ. αποδίδει ισχύ 85 ίππων και μέγιστη ροπή 200 Nm από τις 1.750 σ.α.λ. ενώ η μέση κατανάλωση καυσίμου για μεικτό κύκλο, ξεκινά από τα 5,3 λτ./100 χλμ.