Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Το νέο Volvo FL (μεικτό βάρος από 12t.-18t.) αποτελεί μια ιδανική λύση για τις ενδοαστικές μεταφορές προϊόντων και εφοδιάζεται με νέους –Euro6- κινητήρες.

Με μεικτό βάρος από 18t-26t., το νέο Volvo FE διακρίνεται για την πλήρως ανανεωμένη σχεδίαση τόσο του εξωτερικού όσο και του εσωτερικού της καμπίνας του.

Το πλήρως ανανεωμένο εσωτερικό έχει να επιδείξει νέες θέσεις για τα διάφορα χειριστήρια, γεγονός που αναβαθμίζει την εργονομία και την ευκολία χειρισμού τους.

Ένα σημαντικό νέο στοιχείο που προστίθενται στη γκάμα των εκδόσεων του νέου FE είναι το προηγμένο αυτόματο κιβώτιο Volvo I-Shift.

Το νέο Volvo FE θα εφοδιάζεται με κινητήρες Euro6 που αποδίδουν ισχύ από 210-320 ίππους και μέγιστη ροπή από 800-1.200 Nm.

Η εξαιρετική ευελιξία και ευκολία στον χειρισμό του νέο Volvo FL καθίσταται σαφής και από το ευρύτατο περιμετρικό οπτικό πεδίο που διασφαλίζει για τον οδηγό.

Παρουσιάστηκαν τα νέα Volvo FL & FE

3.498 Επισκέψεις στο άρθρο (14/5/2013)

H Volvo Trucks παρουσίασε τα νέα Volvo FL και FE που διακρίνονται για τις πολλαπλές αναβαθμίσεις τους και τους νέους 4κύλινδρους και 6κύλινδρους κινητήρες Euro6 με ισχύ από 210 – 320 ίππους.

Η νέα γενιά των Volvo FL και FE έχουν να επιδείξουν μια αυξημένη ευελιξία κατά την κίνηση εντός της πόλης ενώ καλύπτουν απόλυτα τις απαιτήσεις μεταφορών τόσο εντός όσο και εκτός αυτής χάρη στις πολλαπλές εκδόσεις και τον φιλικό προς το περιβάλλον χαρακτήρα τους.

Ο εσωτερικός διάκοσμος και το… περιβάλλον εργασίας για τον οδηγό έχει αναβαθμιστεί πλήρως ενώ, ιδιαίτερα στην περίπτωση του Volvo FL, η γκάμα των κινητήρων του έχει εμπλουτιστεί με την προσθήκη ενός νέου 4κύλινδρου πετρελαιοκινητήρα 5,1λτ.

 

Νέα γκάμα μηχανικών συνόλων 4 και 6 κυλίνδρων

Η γκάμα των μηχανικών των νέων FL και FE περιλαμβάνει δύο επιλογές με χωρητικότητα 5,1 και 7,7 λτ.

Συγκεκριμένα αναφερόμαστε στους κινητήρες D5 (4κύλινδρος με χωρητικότητα 5,1λτ.) και D8 (6κύλινδρος με χωρητικότητα 7,7λτ.) που διατίθενται στις εξής εκδόσεις:

 

Για τον D5

-Ισχύς 210 ίππων και μέγιστη ροπή 800 Nm

-Ισχύς 240 ίππων και μέγιστη ροπή 900 Nm.

 

Για τον D8

-Ισχύς 250 ίππων και μέγιστη ροπή 950 Nm.

-Ισχύς 280 ίππων και μέγιστη ροπή 1.050 Nm

-Ισχύς 320 ίππων και μέγιστη ροπή 1.200 Nm.

 

Αμφότερα τα αναβαθμισμένα αυτά μηχανικά σύνολα καλύπτουν τις προδιαγραφές της Euro6 αναφορικά με τις εκπομπές ρύπων τους χάρη στον συνδυασμό των διαδικασιών SCR (προσθήκη AdBlue στα καυσαέρια) και EGR (επανακυκλοφορία των καυσαερίων στο θάλαμο καύσης), του ειδικού φίλτρου μικροσωματιδίων και τη μεταβλητή γεωμετρία του συστήματος υπερτροφοδοσίας (turbo).

Παράλληλα, η Volvo Trucks ανακοινώνει πως η μέση κατανάλωση των εν λόγω κινητήρων είναι αντίστοιχη με τα δεδομένα που ισχύουν για τους κινητήρες τεχνολογίας Euro5 την ίδια στιγμή που η μέγιστη ροπή τους είναι διαθέσιμη από πιο χαμηλές στροφές λειτουργίας.

Επιπρόσθετα, το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας ESP είναι πλέον διαθέσιμο στον βασικό εξοπλισμό και των δύο φορτηγών της σουηδικής εταιρείας ενώ το FE μπορεί πλέον να αποκτηθεί και με το κορυφαίο αυτόματο κιβώτιο Volvo I-Shift.

 

Νέα έκδοση 12t. για το Volvo FL

H Volvo Trucks εισαγάγει μια νέα έκδοση με μεικτό βάρος 12t. στη γκάμα του ανανεωμένου FL. Η συγκεκριμένη έκδοση εφοδιάζεται με τον κινητήρα D5 στην εκδοχή των 240 ίππων σε συνδυασμό με το προηγμένο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων I-Sync ενώ, χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι το συνολικό απόβαρο του οχήματος είναι κατά 500 κιλά ελαφρύτερο από ένα αντίστοιχο όχημα με 6κύλινδρο κινητήρα.

 

Νέα πιο δυναμική και καλαίσθητη σχεδίαση

Τόσο το νέο Volvo FL (μεικτό βάρος από 12t. – 18t.) όσο και το νέο Volvo FE (μεικτό βάρος από 18t. – 26t.) έχουν να επιδείξουν μια σημαντικά διαφοροποιημένη σχεδίαση σε σχέση με τους προκατόχους τους.

Βασικότερο νέο χαρακτηριστικό είναι η μετατόπιση του λογότυπου αρκετά πιο ψηλά (ακριβώς κάτω από το παρμπρίζ) στα πρότυπα και των υπολοίπων νέων προϊόντων της Volvo Trucks (βλέπε νέο FH), γεγονός που προσδίδει έναν πιο έντονο δυναμισμό και παράλληλα δημιουργεί μια ψευδαίσθηση «χαμηλώματος» της καμπίνας.

Επιπλέον τα φωτιστικά σώματα είναι πλήρως επανασχεδιασμένα ενώ και ο νέος προφυλακτήρας αποτελείται από τρία τμήματα. Παράλληλα, στις γωνίες του φιλοξενούνται οι –νέας σχεδίασης- προβολείς ομίχλης.

Τέλος στο εσωτερικό της καμπίνας των επιβατών, έχει τροποποιηθεί η σειρά και η τοποθέτηση των διαφόρων χειριστηρίων προκειμένου να αναβαθμιστεί η εργονομία τους και η ευκολία χειρισμού τους από τον οδηγό ενώ τα νέα καθίσματα φέρουν ενσωματωμένη τόσο τη ζώνη ασφαλείας όσο και το υποβραχιόνιο.