Η Iveco αποκάλυψε τα νέα ηλεκτρικά Vans της!
Iveco Bus: Ένας αιώνας ζωής για το εργοστάσιό της στο Annonay!
Καταρχήν αξίζει να αναφέρουμε πως το ICPC 2013 (International Commercial Powertrain Conference) είναι ένας ιδιαίτερα ενδιαφέρον θεσμός που πραγματοποιείται ανά 2 έτη από την AVL σε συνεργασία με την SAE International.
Στόχος της εν λόγω
πρωτοβουλίας είναι η ανταλλαγή απόψεων, στρατηγικών και η διερεύνηση νέων
τεχνολογιών που αφορούν στη βελτίωση της απόδοσης και της φιλικότητας προς το
περιβάλλον των επαγγελματικών οχημάτων, των γεωργικών μηχανημάτων, των
βιομηχανικών μηχανημάτων κ.ά.
Ουσιαστικά, ειδικοί από όλο
τον κόσμο, τις κορυφαίες εταιρείες κατασκευής κινητήρων και οχημάτων αλλά και
διάφορους φορείς ή ερευνητικά κέντρα, σπεύδουν το ICPC προκειμένου να
παρουσιάσουν τα αποτελέσματα των μελετών τους σχετικά με την εξεύρεση νέων
λύσεων που θα καταστήσουν τη βιομηχανία και τα οχήματα του μέλλοντος πιο
αποδοτικά και με λιγότερο βλαβερό αντίκτυπο για το περιβάλλον.
Στο ICPC 2013 έλαβε μέρος για ακόμη μια φορά και η Iveco Trucks η οποία, παρουσίασε το ιδιαίτερα
ενδιαφέρον πρωτότυπο «Iveco
Dual Energy Concept».
Το εν λόγω πρωτότυπο
πρωτοπαρουσιάστηκε στην Διεθνή Έκθεση Επαγγελματικών Οχημάτων του Ανοβέρου
(ΙΑΑ) τον Σεπτέμβριο του 2012.
Ουσιαστικά πρόκειται για ένα
καινοτόμο –υβριδικό- σύστημα κίνησης που περιλαμβάνει έναν ηλεκτροκινητήρα και
έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης οι οποίοι, συνεργάζονται μεταξύ τους
προκειμένου να προσφέρουν την μέγιστη δυνατή απόδοση για την κίνηση ενός
ελαφρού επαγγελματικού οχήματος, με τους ελάχιστους δυνατούς ρύπους.
Σύμφωνα με τους ειδικούς της Iveco Trucks, το
Dual Energy Concept έχει την δυνατότητα να ελέγχει ανά πάσα στιγμή την
παροχή ισχύος που απαιτείται για την απροβλημάτιστη κίνηση του οχήματος και
αυτόματα καθορίζει από πια πηγή αυτή θα προέλθει.
Με αυτό τον τρόπο, ένα όχημα
που διαθέτει το Dual Energy Concept (π.χ.
ένα Iveco Daily) μπορεί
να κινηθεί με μηδενικούς ρύπους εντός του αστικού οδικού δικτύου κάνοντας χρήση
του ηλεκτροκινητήρα του υβριδικού συστήματος ενώ, όταν ο οδηγός του αποφασίσει
να πραγματοποιήσει ένα δρομολόγιο περισσότερων χιλιομέτρων εκτός της πόλης, ο
κινητήρας εσωτερικής καύσης αναλαμβάνει να μεταβάλει την χημική ενέργεια που
εμπεριέχεται στο καύσιμο σε κινητική. Ωστόσο, και σε αυτή την περίπτωση, το Dual Energy Concept είναι σε θέση να «αποθηκεύσει» την κινητική ενέργεια
(ορμή) που το όχημα έχει αναπτύξει καθώς, κατά την επιβράδυνση του οχήματος, τη
μετατρέπει σε ηλεκτρική ενέργεια και την διατηρεί έτοιμη προς χρήση σε ειδικές
μπαταρίες.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - pro.autotriti.gr