ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Το νέο Stralis Hi-Way με κινητήρα Euro6, σύμφωνα με την αξιολόγηση του TUV, προσφέρει μειωμένη κατανάλωση κατά 2,33% σε σχέση με τις Euro5 εκδόσεις.

Παράλληλα, το TUV έχει πιστοποιήσει πως οι εκδόσεις EcoStralis προσφέρουν μειωμένη κατανάλωση κατά 7,32% σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις του Stralis.

Εξαιρετικά αποδοτικό το νέο Stralis Hi-Way

2.768 Επισκέψεις στο άρθρο (5/12/2013)

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της αξιολόγησης του νέου Stralis Hi-Way από τον οργανισμό TUV, το σύστημα Hi-eSCR των νέων κινητήρων Euro6 της Iveco, προσφέρει μειωμένη κατανάλωση κατά 2,33%.

Ένας από τους κορυφαίους οργανισμούς πιστοποίησης σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, το γερμανικό TUV ανακοίνωσε πως σύμφωνα με τα αποτελέσματα των μελετών του, το νέο σύστημα διαχείρισης των καυσαερίων «Hi-eSCR» που η Iveco Trucks χρησιμοποιεί προκειμένου να καλύψει τις αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων της Euro6, σε συνδυασμό με την βελτιωμένη αεροδυναμική των εκδόσεων Hi-Way της νέας γενιάς του Stralis, επιτυγχάνουν τη μείωση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου της «ναυαρχίδας» της ιταλικής εταιρείας στα βαρέα φορτηγά, κατά 2,33% σε σχέση με τις εκδόσεις Euro5.

Πληροφοριακά αξίζει να αναφέρουμε πως η Iveco Trucks προκειμένου να καλύψει τις προδιαγραφές της Euro6 έχει ακολουθήσει ένα διαφορετικό… μονοπάτι σε σχέση με το σύνολο των ανταγωνιστών της στον κλάδο των βαρέων επαγγελματικών οχημάτων.

Συγκεκριμένα, το σύστημα Hi-eSCR δεν περιλαμβάνει τη διαδικασία επανακυκλοφορίας των καυσαερίων στον θάλαμο καύσης (τεχνολογία EGR: Exhaust Gas Recirculation) κατά την διαχείριση τους.

Το εν λόγω σύστημα αποτελεί μια ακόμη τεχνολογική καινοτομία της Iveco και έχει εξελιχθεί από την FPT Industrial.

Σύμφωνα με τους επιστήμονες της Iveco, η εν λόγω τεχνολογία έχει σαφή πλεονεκτήματα σε σχέση με τις λύσεις που προτείνουν οι υπόλοιποι κατασκευαστές βαρέων φορτηγών μεταξύ των οποίων συγκαταλέγονται το μειωμένο βάρος του κινητήρα, η χαμηλότερη κατανάλωση αλλά και η αυξημένη αξιοπιστία του.

Κατά τις δοκιμές του TUV, συγκρίθηκαν τα αποτελέσματα μεταξύ ενός νέου Stralis Hi-Way τράκτορα που εφοδιάζονταν με τον Euro6 κινητήρα Cursor 11 των 460 ίππων με ένα αντίστοιχο όχημα που εφοδιάζονταν με τον Euro5 κινητήρα Cursor 10 με απόδοση επίσης 460 ίππων. Αμφότερα τα οχήματα ήταν εκδόσεις EcoStralis.

Καταλήγοντας αξίζει να αναφέρουμε πως, σύμφωνα πάντα με τα αποτελέσματα δοκιμών του TUV, οι εκδόσεις EcoStralis προσφέρουν επιπλέον μείωση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου κατά 7,32% σε σχέση με τις απλές εκδόσεις του μοντέλου.