ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Το νέο Transit θα είναι διαθέσιμο με τρεις επιλογές κινητήρα ισχύος 100, 125 ή 155 ίππων με μέση κατανάλωση καυσίμου από 7,8λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 από 169 gr/km.

Ο ωφέλιμος όγκος του χώρου φόρτωσης στις εκδόσεις Van έχει αυξηθεί κατά 11% και κυμαίνεται από τα 9,6 - 15,1κ.μ.

Οδηγούμε το νέο Ford Transit στη Βαρκελώνη

5.446 Επισκέψεις στο άρθρο (18/2/2014)

Η νέα γενιά του Transit είναι αναμφίβολα ένα από τα πιο δύσκολα… εγχειρήματα στην εξελισσόμενη –πλήρη- ανανέωση της γκάμας των ελαφρών επαγγελματικών της Ford καθώς, για πρώτη φορά, ένα μοντέλο της προορίζεται για χρήση (χωρίς σχεδιαστικές τροποποιήσεις) σε έξι διαφορετικές ηπείρους, συμπεριλαμβανομένων των αγορών των ΗΠΑ και της ΕΕ.

Βασισμένο σε μια νέα, παγκόσμια, πλατφόρμα της Ford, το νέο Transit έρχεται να συμπληρώσει τη νέα γκάμα της «οικογένειας Transit» που ήδη περιλαμβάνει τα Transit Custom (International Van of the Year 2013) και Transit Connect (International Van of the Year 2014) και θα ολοκληρωθεί με την παρουσίαση του επίσης νέου Ford Transit Courier μέχρι το καλοκαίρι του 2014. 
Παράλληλα, δεν πρέπει να παραλείψουμε την παρουσίαση και του εντελώς νέου Ford Ranger στην κατηγορία των Pick-Up που επίσης προηγήθηκε. Η δημιουργία ενός μοντέλου με κοινή σχεδίαση για τις αγορές των ΗΠΑ και της ΕΕ είναι από μόνη της μια εξαιρετικά περίπλοκη διαδικασία ωστόσο, το νέο Ford Transit έχει να επιδείξει πολλαπλά νέα στοιχεία που κερδίζουν τις εντυπώσεις από την πρώτη στιγμή. 

Κομψή και… λειτουργική νέα σχεδίαση
Ένα από τα βασικότερα κριτήρια κατά την εξέλιξη του νέου Transit ήταν η διασφάλιση ενός, όσο το δυνατόν, χαμηλότερου κόστους συντήρησης και, στην περίπτωση της σχεδίασης του αμαξώματος, επισκευής. 
Έτσι, πέραν των όσων –υποκειμενικών- μπορούμε να αναφέρουμε για το σχήμα της νέας μάσκας, των φωτιστικών σωμάτων αλλά και των αυλακώσεων που διατρέχουν το πλαϊνό τμήμα του αμαξώματος, βασικό κριτήριο του σχεδιαστικού τμήματος της Ford ήταν η μείωση των ζημιών και των φθορών που μπορούν να συμβούν κατά την χρήση του οχήματος. Για τον λόγο αυτό, τα φωτιστικά σώματα (τόσο εμπρός όσο και πίσω) έχουν τοποθετηθεί όσο ψηλότερα επιτρέπεται από τη σχετική νομοθεσία, οι προφυλακτήρες είναι ιδιαίτερα στιβαροί και αποτελούνται από πολλαπλά τμήματα προκειμένου να μειώνεται το κόστος επισκευής τους ενώ ειδικές πλαστικές επιφάνειες σε όλο το πλαϊνό τμήμα του αμαξώματος, προστατεύουν από τυχόν επαφές του οχήματος. 

Καταλήγοντας, αξίζει να αναφέρουμε πως, προκειμένου να διασφαλιστεί η εξαιρετική αξιοπιστία όλων των λύσεων και των επιμέρους τμημάτων που έχουν εξελιχθεί για το νέο Transit, η Ford πραγματοποίησε περισσότερα από 11 εκ. χλμ. δοκιμών κάτω από όλες τις συνθήκες χρήσης, με τα 500.000 χλμ. εξ αυτών να έχουν διανυθεί από πελάτες της εταιρείας που ενσωμάτωσαν πρωτότυπα οχήματα στον στόλο της εταιρείας τους. Επιπρόσθετα, η αντισκωριακή εγγύηση του νέου Transit ανέρχεται πλέον στα 12 έτη, μια εξαιρετική επίδοση για τα δεδομένα της κατηγορίας. 

To AutotritiPRO ταξιδεύει στην Βαρκελώνη για να οδηγήσει το νέο Ford Transit. Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερες πληροφορίες...