ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

To νέο Transit είναι καλαίσθητο και επιβλητικό από όποια οπτική γωνία και αν το αντικρύσει κανείς.

Ο εσωτερικός διάκοσμος είναι καλαίσθητος και ο οδηγός έχει στη διάθεση του ένα τιμόνι με πολλαπλά χειριστήρια ενσωματωμένα σε αυτό.

Το νέο Transit θα προσφέρεται σε 450 παραλλαγές και είναι σε θέση να...

...υποστηρίξει φορτία με όγκο έως 15,1 κ.μ. ή 18 επιβάτες στις εκδόσεις mini-bus.

Η οδική συμπεριφορά του νέου Ford Transit είναι υποδειγματική κάτω από όλες τις συνθήκες και σε αυτό συμβάλλουν προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα όπως το Lane Keeping Alert.

Είναι -και δείχνει- καλύτερο από ποτέ!

2.783 Επισκέψεις στο άρθρο (12/3/2014)

Στο πλαίσιο της πανευρωπαϊκής παρουσίασης της νέας γενιάς του Ford Transit, βρεθήκαμε στην Βαρκελώνη για να οδηγήσουμε το νέο Transit. Σημαντικά αναβαθμισμένο σε όλους τους τομείς, θέτει την εταιρεία μεταξύ των διεκδικητών του τίτλου για το «International Van of the Year 2015».

Τ ο νέο Ford Transit αποτέλεσε εξ αρχής ένα σημαντικό «στοίχημα» για την Ford καθώς, δεδομένου ότι θα είναι κοινό για τις αγορές έξι διαφορετικών ηπείρων, έπρεπε να πληροί μια μεγάλη γκάμα προδιαγραφών. 
Παράλληλα, επιβάλλονταν να αποτελέσει τον άξιο συνεχιστή μιας εμπορικής πορείας που από το 1965 αριθμεί πωλήσεις άνω των 7 εκ. οχημάτων σε παγκόσμιο επίπεδο. 
Τέλος δεν πρέπει να παραβλέψουμε πως η αγορά των ελαφρών επαγγελματικών έχει αναβαθμιστεί σημαντικά την τελευταία διετία και πολλά και εξαιρετικά οχήματα δείχνουν ικανά να απειλήσουν τα… σεβαστά μερίδια του Transit στις διάφορες αγορές της ΕΕ (για να περιορίσουμε λίγο το εύρος των αγορών). 
Με αυτά ως δεδομένα, βρεθήκαμε στην Βαρκελώνη για να οδηγήσουμε τον νέο εκπρόσωπο της Ford σε μια διαδρομή που περιλάμβανε κίνηση τόσο εντός όσο και εκτός της πόλης με τα οχήματα φορτωμένα κατά το ήμισυ του ωφέλιμου φορτίου που είναι σε θέση να υποστηρίξουν. 

Καλαίσθητο & λειτουργικό
Ένα από τα πρώτα στοιχεία που σε κερδίζουν στο νέο Transit είναι η φινετσάτη και παράλληλα επιβλητική σχεδίαση του αμαξώματος με τις έντονες ακμές και τις καλαίσθητες καμπύλες να διατρέχουν όλο το μήκος και πλάτος του οχήματος. Η χαρακτηριστική –τραπεζοειδής- μάσκα και τα, τοποθετημένα όσο πιο ψηλά επιτρέπεται, φωτιστικά σώματα κυριαρχούν στο εμπρόσθιο τμήμα ενώ το έντονα κεκλιμμένο (και μεγαλύτερο σε διαστάσεις) παρμπριζ αυξάνει την ορατότητα του οδηγού ενώ παράλληλα συμβάλλει στην μείωση του αεροδυναμικού συντελεστή. Στο πίσω τμήμα αξίζει να αναφέρουμε τα έντονα νεύρα που παρατηρούνται επί της πόρτας και τροποποιούν το συνολικό σχεδιαστικό αποτέλεσμα. 

Και από μέσα... άνεση
Για τα δεδομένα που αφορούν στο εσωτερικό της καμπίνας των επιβατών καθώς και τον πληρέστατο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας (όπου περιλαμβάνεται έως και Adaptive cruise-control) του νέου Ford Transit, έχουμε αναφερθεί εκτενέστερα σε προηγούμενα τεύχη του περιοδικού. 
Σε αυτήν τη φάση θα θέλαμε να εστιάσουμε στο υψηλό επίπεδο εργονομίας και άνεσης που απολαμβάνει ο οδηγός του νέου Transit. Το πλήρως ρυθμιζόμενο τιμόνι καθώς και το κάθισμα του οδηγού (ηλεκτρικά ελεγχόμενο στα οχήματα που ήρθαμε σε επαφή), επιτρέπουν την άμεση εύρεση της βέλτιστης θέσης οδήγησης για όλους τους σωματότυπους. 
Ο οδηγός εξοικειώνεται μέσα στα πρώτα χιλιόμετρα με τα χειριστήρια (στο τιμόνι, την κεντρική κονσόλα κ.ά.) και όλες οι πληροφορίες που απαιτούνται για την παρακολούθηση των διαφόρων λειτουργιών του οχήματος του παρέχονται με τον βέλτιστο δυνατό τρόπο από την κεντρική οθόνη στον πίνακα οργάνων ή την ειδική οθόνη στο πάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας. 
Τέλος, οι… αμέτρητοι χώροι και θήκες για μικροαντικείμενα, έγγραφα ή και αποσκευές εντός της καμπίνας θα σας ενθουσιάσουν δεδομένου ότι η Ford έχει καταφέρει να προσφέρει ακόμη και εξειδικευμένες λύσεις π.χ. για την φόρτιση του κινητού, την απόκρυψη τυχόν προσωπικών αντικειμένων κ.ά. 

Αυξημένες μεταφορικές δυνατότητες και πολλαπλές εκδόσεις
Σύμφωνα με τα όσα ανακοινώνει η Ford, το νέο Transit θα είναι διαθέσιμο σε 450 διαφορετικές εκδόσεις όπου συγκαταλέγονται μοντέλα Van, Van με διπλή σειρά καθισμάτων, Kombi, C+C με 1 ή 2 σειρές καθισμάτων καθώς και εκδόσεις mini-bus με δυνατότητα μεταφοράς έως και 18 επιβατών. 
Επιγραμματικά αξίζει να αναφέρουμε πως το νέο Transit προσφέρει αυξημένες μεταφορικές δυνατότητες σε σχέση με τον προκάτοχο του, το μεικτό βάρος του κυμαίνεται από τους 3,5t.-4,7t. ενώ ο ωφέλιμος όγκος φόρτωσης των εκδόσεων Jumbo Van ανέρχεται έως και στα 15,1 κ.μ. 
Τα πάντα, από το σχήμα των πλευρικών τοιχωμάτων της καμπίνας και τις διαστάσεις των θυρών μέχρι τις επενδύσεις για τα τοιχώματα και το δάπεδο του χώρου φόρτωσης, έχουν τροποποιηθεί προκειμένου να βελτιστοποιηθεί η χωροταξική διαρρύθμιση της καρότσας και η ευκολία στην φόρτωση πάσης φύσεως εμπορευμάτων, ανεξάρτητα από το είδος, τον όγκο ή το σχήμα τους. Τέλος, μια μικρή αλλά σημαντική λεπτομέρεια, ο προηγμένος φωτισμός με λυχνίες LEDs στο χώρο φόρτωσης, δίνει σημαντικές λύσεις. 

Κινητήρες 100 – 155 ίππων και καλή οδική συμπεριφορά
Η γκάμα των κινητήρων του νέου Transit περιλαμβάνει τρεις παραλλαγές του νέου Duratorq TDCI των 2,2λτ. με σύστημα Start-Stop που αποδίδουν ισχύ 100, 125 ή 155 ίππων και μέγιστη ροπή 310, 350 ή 385 Nm αντίστοιχα. 
Η συνεργασία τους με το μηχανικό κιβώτιο των 6 σχέσεων που είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε είναι ιδανική και τα προαναφερθέντα μηχανικά σύνολα είναι σε θέση να επιταχύνουν με άνεση το όχημα τόσο από στάση όσο και εν κινήσει. Παράλληλα όμως, η Ford ανακοινώνει πως οι εν λόγω κινητήρες έχουν να επιδείξουν σημαντικά μειωμένο κόστος συντήρησης με τα διαστήματα μεταξύ των service να ανέρχονται πλέον στα 2 έτη (ή 50.000 χλμ.). Επιπρόσθετα,  έχει μειωθεί σημαντικά ο χρόνος που απαιτείται για την συνολική συντήρηση του οχήματος. Πέραν όμως αυτού, το νέο Ford Transit εφοδιάζεται με μια πληθώρα προηγμένων ηλεκτρονικών συστημάτων, από το Auto-Start-Stop έως τα Adaptive Cruise-Control και Forward Alert, που καθιστούν το έργο του οδηγού πιο εύκολο κάτω από όλες τις συνθήκες. Στην πράξη, το «γρήγορο» σύστημα διεύθυνσης με το μεγάλο κόψιμο, το εξαιρετικό στήσιμο των αναρτήσεων και τα ισχυρά και αποδοτικά φρένα, κερδίζουν άμεσα τις εντυπώσεις και ο οδηγός νιώθει άνετα πίσω από το τιμόνι του νέου Transit από τα πρώτα κιόλας μέτρα.