Leasing: 3 Μεσαία Vans με κόστος 4ετίας κάτω από 30 χιλ. ευρώ!
Σύμφωνα λοιπόν με τα όσα ανακοινώθηκαν από τη γαλλική εταιρεία, η νέα γενιά του Renault Trafic θα προσφέρεται με δύο μήκη μεταξονίου (3.098 και 3.498 χλστ.) και ισάριθμα μήκη αμαξώματος (4.999 και 5.399 χλστ.).
Το πλάτος του αμαξώματος στις
εκδόσεις Van ανέρχεται στα 1.956 χλστ. (2.283 χλστ. στους
καθρέπτες) ενώ το ύψος της οροφής ορίζεται στα 1.971 χλστ.
Τέλος ο εμπρόσθιος και ο
οπίσθιος πρόβολος παραμένουν σταθεροί στα 933 και 968 χλστ. αντίστοιχα.
Σε ότι αφορά τώρα στις
διαστάσεις του χώρου φόρτωσης, το μήκος κυμαίνεται από τα 2.537 – 3.750 χλστ.
στις εκδόσεις L1 και από τα 2.937 – 4.150 χλστ.
στις εκδόσεις L2.
Το πλάτος μεταξύ των θόλων
των πίσω τροχών ορίζεται στα 1.268 χλστ. και το ύψος στα 1.387 χλστ. ενώ η
απόσταση του δαπέδου από το έδαφος περιορίζεται στα 552 χλστ. αντίστοιχα.
Τέλος ο ωφέλιμος όγκος
φόρτωσης ξεκινά από τα 5,2 κ.μ. για τις εκδόσεις L1 και από τα 6,0 κ.μ. για τις εκδόσεις L2.
Ωφέλιμο φορτίο έως και 1.270
κιλά
Στο μεικτό βάρος του νέου Renault Trafic Van κυμαίνεται ανάλογα με την έκδοση του αμαξώματος από τα
2.740 – 3.010 κιλά και το απόβαρο να ορίζεται αντίστοιχα από τα 1.661 – 1.736
κιλά.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, οι
διάφορες εκδόσεις του γαλλικού Van να προσφέρουν τη δυνατότητα υποστήριξης φορτίων με
βάρος από 1.075 – 1.270 κιλά.
Σε όλα τα παραπάνω αξίζει να
προσθέσουμε πως, η Renault έχει ανακοινώσει ότι μέσα στο 2015 θα παρουσιαστούν
και εκδόσεις του νέου Trafic
με υπερυψωμένη οροφή (H2).
Κινητήρες με ισχύ από 90 –
140 ίππους
Όπως έχουμε προαναφέρει, η
γκάμα των μηχανικών συνόλων του νέου Renault Trafic
θα περιλαμβάνει δύο υπερτροφοδοτούμενους
πετρελαιοκινητήρες (ο δεύτερος με διπλό turbo) χωρητικότητας 1.598 κ.εκ.
Ο πρώτος εξ αυτών θα είναι
διαθέσιμος σε εκδόσεις με ισχύ 90 ή 115 ίππων και μέγιστη ροπή 260 ή 300 Nm από
τις 1.500 σ.α.λ. Ο δεύτερος θα αποδίδει ισχύ 120 ή 140 ίππων και μέγιστη ροπή
320 ή 340 Nm από τις 1.500 σ.α.λ.
αντίστοιχα.
Σε ότι αφορά στην κατανάλωση
καυσίμου, η Renault ανακοινώνει τιμές από 6,1 – 6,6 λτ./100χλμ. για τα
προαναφερθέντα μηχανικά σύνολα ενώ, οι εκπομπές ρύπων κυμαίνονται (ανάλογα και
με την ύπαρξη ή όχι του συστήματος Start&Stop) από τα 164 – 174 g/km.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr