Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Οι χερσαίες οδικές επιβατικές μεταφορές δεν αφορούν μόνο στα τουριστικά λεωφορεία ή τα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Σε χώρες με αυξημένη τουριστική κίνηση, υπάρχουν πολλαπλές περιπτώσεις όπου απαιτείται η μεταφορά μικρού αριθμού επιβατών, για περιορισμένης διάρκειας και απόστασης δρομολόγια, με οχήματα τα οποία, πέραν της ευελιξίας τους, επιβάλλεται να πληρούν και υψηλά στάνταρτ ασφάλειας και άνεσης.

Δεν είναι λίγες οι εταιρείες που επιβάλλεται να παρέχουν ένα όχημα μεταφοράς του προσωπικού τους προς τον χώρο εργασίας (εξειδικευμένοι εργάτες και ο εξοπλισμός τους), με τα ελαφρά mini-buses να αποτελούν την ιδανική λύση.

Η δυνατότητα μεταφοράς έως και 9 επιβατών παρά τις σχετικά περιορισμένες διαστάσεις του αμαξώματος, αποτελεί το βασικό γνώρισμα των ελαφρών mini-buses.

Όλες οι θέσεις της 2ης και της 3ης σειράς εδράζονται σε ειδικές υποδοχές που επιτρέπουν την άνετη και γρήγορη προσθαφαίρεση τους.

Παράλληλα, το μεγάλο πλάτος και ύψος των πλευρικών θυρών και η δίφυλλη ή μονόφυλλη πίσω πόρτα, επιτρέπουν την άμεση πρόσβαση στο εσωτερικό του οχήματος.

Φυσικά, σε ακριβότερες παραλλαγές των εν λόγω οχημάτων δίνεται η δυνατότητα επιλογής από υπεράριθμές διαρρυθμίσεις του εσωτερικού και του αριθμού των θέσεων.

Τέλος, το επίπεδο του εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας είναι εξαιρετικό και δύναται να καλύψει απόλυτα ακόμη και τις πιο εξεζητημένες χρήσεις.

Ακόμα και με όλα τα καθίσματα στη θέση τους, τα ελαφρά mini-buses είναι σε θέση να υποστηρίξουν σεβαστό όγκο και βάρος αποσκευών.

Παράλληλα όμως, τα καθίσματα μπορούν να αφαιρεθούν, να μετακινηθούν ή και να αναδιπλωθούν πλήρως, με αποτέλεσμα την κατακόρυφη αύξηση των μεταφορικών δυνατοτήτων του οχήματος.

Ο 1.500άρης πετρελαιοκινητήρας του Nissan Evalia εκπέμπει μόλις 138g/km για μεικτό κύκλο κίνησης.

Στον αντίποδα, ο V6 πετρελαιοκινητήρας των 3,0λτ. του Mercedes-Benz Vito προσφέρει ισχύ 224 ίππων και μέγιστη ροπή 440Nm σε όσους αναζητούν το… κάτι παραπάνω.

Κορυφαίες παροχές με χαμηλό κόστος

4.871 Επισκέψεις στο άρθρο (12/8/2014)

Για μεταφορά μικρού αριθμού επιβατών και για περιορισμένης διάρκειας δρομολόγια, στην ελληνική αγορά προσφέρονται ορισμένες εξαιρετικές προτάσεις που καταφέρνουν να συνδυάσουν το χαμηλό κόστος χρήσης με τις –κορυφαίου επιπέδου- παροχές σε θέματα άνεσης και ασφάλειας.

Για τις επιχειρήσεις των οποίων οι δραστηριότητες απαιτούν τη δυνατότητα μεταφοράς μικρού αριθμού επιβατών για περιορισμένης διάρκειας δρομολόγια (ξενοδοχειακές μονάδες, ειδικές κατηγορίες Ταξί κ.ά.), στην ελληνική αγορά επαγγελματικών οχημάτων προσφέρονται ορισμένες εξαιρετικές προτάσεις που καταφέρνουν να συνδυάσουν το χαμηλό κόστος χρήσης με τις –κορυφαίου επιπέδου- παροχές σε θέματα άνεσης και ασφάλειας. Ας τις γνωρίσουμε καλύτερα…

Τα μοντέλα

- Fiat Scudo Combi – Panorama: Έως 9 επιβάτες
- Mercedes-Benz Vito Crew Bus: Έως 9 επιβάτες
- Nissan Evalia: Έως 7 επιβάτες
- Nissan Primastar Combi: Έως 9 επιβάτες
- VW Transporter Kombi: Έως 9 επιβάτες

Οι χερσαίες οδικές επιβατικές μεταφορές δεν αφορούν μόνο στα τουριστικά λεωφορεία ή τα μέσα μαζικής μεταφοράς. 
Σε χώρες με αυξημένη τουριστική κίνηση, υπάρχουν πολλαπλές περιπτώσεις όπου απαιτείται η μεταφορά μικρού αριθμού επιβατών, για περιορισμένης διάρκειας και απόστασης δρομολόγια, με οχήματα τα οποία, πέραν της ευελιξίας τους, επιβάλλεται να πληρούν και υψηλά στάνταρτ ασφάλειας και άνεσης. 
Αυτές ακριβώς τις ανάγκες στην μεταφορά επιβατών, έρχεται να καλύψει η κατηγορία των mini-buses με μεικτό βάρος έως και 3,5t. 
Στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων, τα εν λόγω οχήματα προσφέρονται με δύο ή και τρεις σειρές καθισμάτων οι οποίες μπορούν να αφαιρεθούν εύκολα και γρήγορα, στην περίπτωση που το όχημα επιβάλλεται να χρησιμοποιηθεί για την μεταφορά αντικειμένων μεγάλου όγκου.  
Στις σελίδες που ακολουθούν, συγκεντρώσαμε και σας παρουσιάζουμε 5 εξαιρετικές επιλογές στην κατηγορία των mini-buses που εκτός του ότι προσφέρουν χώρους για την άνετη μεταφορά έως και εννέα επιβατών, είναι σε θέση να υποστηρίξουν με χαρακτηριστική ευκολία και φορτία με βάρος έως και άνω των 1,2t. και όγκο έως και 9 κ.μ.!

Ποιες ανάγκες καλύπτουν τα εν λόγω mini-bus
Οι ανάγκες μεταφοράς μικρού αριθμού επιβατών (άνω των 5 ατόμων) παρατηρούνται σε μια τεράστια γκάμα επιχειρηματικών δραστηριοτήτων. Από τις περιπτώσεις εταιρειών που επιβάλλεται να μεταφέρουν εξειδικευμένο προσωπικό (με τον εξοπλισμό τους) σε εργοτάξια ή άλλους χώρους, μέχρι τις τουριστικές επιχειρήσεις σε κάποιο νησί του Αιγαίου που επιθυμούν να μεταφέρουν τους πελάτες τους από και προς το λιμάνι ή το αεροδρόμιο, τα ελαφρά mini-buses είναι σε θέση να προσφέρουν ιδανικές λύσεις σε μια σωρεία προβλημάτων. 
Παράλληλα όμως, δεν είναι λίγες οι επιχειρήσεις που καλούνται να μεταφέρουν μικρά groups επιβατών από και προς το αεροδρόμιο ή να ναυλώσουν (σύμφωνα και με τα νέα δεδομένα που ισχύουν με τις πρόσφατες αλλαγές στο νομικό πλαίσιο της Ελλάδας), επιβατικά οχήματα με οδηγό, σε ολιγομελείς ομάδες πελατών τους, εξασφαλίζοντας με αυτόν τον τρόπο της άνετες μετακινήσεις τους για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. 

Εσωτερικό: Ανεση και ασφάλεια για έως και 9 άτομα
Δεδομένου ότι πρόκειται για οχήματα που αποσκοπούν στην άνετη και ασφαλή μεταφορά επιβατών, τα mini-buses που παρουσιάζουμε έχουν να επιδείξουν ένα εξαιρετικό επίπεδο εξοπλισμού που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, κορυφαία συστήματα πολυμέσων, αποδοτικά συστήματα κλιματισμού καθώς και πολλαπλούς τύπους αερόσακων, για να αναφέρουμε μερικά. 
Παράλληλα, οι μεγάλες πλευρικές συρόμενες θύρες έχουν σχεδιαστεί με γνώμονα την εύκολη και γρήγορη επιβίβαση και αποβίβαση των επιβατών ενώ, η περιορισμένη απόσταση του δαπέδου του χώρου φόρτωσης από το έδαφος, διασφαλίζει την άνετη φόρτωση του εξοπλισμού ή των αποσκευών τους. 
Βασικό γνώρισμα όλων των μοντέλων που παρουσιάζουμε είναι η δυνατότητα μεταφοράς από πέντε έως και εννέα επιβατών, σε δύο ή τρεις σειρές καθισμάτων. 
Ανάλογα με τις απαιτήσεις του ιδιοκτήτη και τη χρήση για την οποία προορίζεται το όχημα, οι κατασκευάστριες εταιρείες παρέχουν δεκάδες διαφορετικές διαρρυθμίσεις ως προς τη θέση των καθισμάτων με μονό ή διπλό κάθισμα για τον συνοδηγό, 2θέσιο ή 3θέσιο πάγκο για τη 2η΄και την 3η σειρά καθισμάτων κ.ο.κ. 
Φυσικά, στις –ακριβότερες- παραλλαγές των οχημάτων που παρουσιάζουμε, είναι δυνατή και η απόκτηση τους με καθίσματα αντίθετης φοράς (π.χ. για τη 2η σειρά) προκειμένου να δημιουργείται ένα «μίνι-καθιστικό» στο εσωτερικό του οχήματος. 
Σε κάθε περίπτωση, στις βασικές εκδόσεις των προτάσεων που συγκεντρώσαμε, τα καθίσματα τόσο της δεύτερης όσο και της τρίτης σειράς εδράζονται πάνω σε ειδικές ράγες και υποδοχές που επιτρέπουν την εύκολη προσθαφαίρεση τους, στην περίπτωση που απαιτείται επιπλέον χώρος για την μεταφορά προϊόντων, αποσκευών ή εξοπλισμού. 

Χώρος φόρτωσης: Ωφέλιμο φορτίο έως και 1.240 κιλά
Δεδομένου ότι δεν παύουν να αποτελούν τις επιβατικές εκδόσεις οχημάτων που εξελίχθηκαν με βασικό σκοπό την εξυπηρέτηση αναγκών που άπτονται της μεταφοράς προϊόντων, τα ελαφρά mini-buses επιδεικνύουν εξαιρετικές μεταφορικές δυνατότητες και είναι σε θέση να ανταποκριθούν με άνεση στις απαιτήσεις μιας επιχείρησης. 
Με μήκος αμαξώματος περίπου στα πέντε μέτρα, τα εν λόγω οχήματα είναι σε θέση να μεταφέρουν στο εσωτερικό τους έως και εννέα επιβάτες καθώς και ένα σεβαστό όγκο και βάρος αποσκευών. 
Ωστόσο, όπως προαναφέραμε, τα καθίσματα της τρίτης ή και της δεύτερης σειράς μπορούν να αναδιπλωθούν ή και να αφαιρεθούν, με αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός ενιαίου, πλήρως επίπεδου και εύκολα προσβάσιμου χώρου φόρτωσης με όγκο έως και 9,3κ.μ.(!) όπου μπορούν να φιλοξενηθούν αντικείμενα με βάρος έως και 1.240 κιλών ή μήκος έως και άνω των 3,0μ. 
Σε κάθε περίπτωση, το ευρύ άνοιγμα τόσο των πλευρικών όσο και των πίσω θυρών, ευνοεί την άνετη πρόσβαση στο εσωτερικό του οχήματος ενώ, οι επενδύσεις και τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι κατά κανόνα, ανθεκτικά στην σκληρή χρήση και εύκολα στον καθαρισμό. 

Κινητήρες: Οικονομικοί και αποδοτικοί συνάμα 
Οι επιλογές στην γκάμα των κινητήρων των οχημάτων που παρουσιάζουμε είναι πολλαπλές και καλύπτουν απόλυτα τις απαιτήσεις όλων των χρήσεων. 
Από την περίπτωση του Nissan Evalia που εμφανίζει μέση κατανάλωση καυσίμου όπως 5,3λτ./100χλμ. για τον πετρελαιοκινητήρα των 1,5λτ. και εκπομπές ρύπων της τάξης των 138g/km, έως τον V6 κινητήρα των 440 Nm που αναλαμβάνει την κίνηση του Mercedes-Benz Vito, τα μηχανικά σύνολα των ελαφρών mini-buses αντικατοπτρίζουν τον πολυσχιδή χαρακτήρα των εν λόγω προτάσεων οι οποίες, έχουν εξελιχθεί με γνώμονα την κάλυψη πολλών και διαφορετικών χρήσεων. 
Σε κάθε περίπτωση, βασικό μέλημα των αυτοκινητοβιομηχανιών είναι η διασφάλιση του ελάχιστου δυνατού κόστους χρήσης των εν λόγω οχημάτων ενώ πολλαπλά είναι και τα εχέγγυα που άπτονται της διατήρησης του κόστος συντήρησης σε όσο το δυνατόν, χαμηλότερα επίπεδα.