ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Το νέο Renault Trafic III διακρίνεται για την ελκυστική σχεδίαση του και τις αυξημένες μεταφορικές του δυνατότητες.

Αντίστοιχα, ο εσωτερικός διάκοσμος έχει τροποποιηθεί πλήρως ενώ έχουν αυξηθεί η διαστάσεις της καμπίνας καθώς και των αποθηκευτικών χώρων.

Το εσωτερικό του νέου Trafic μπορεί να μετατραπεί πολύ γρήγορα σε ένα «γραφείο επί τροχών» χάρη στις έξυπνες λύσεις που έχουν προβλεφθεί.

Χαρακτηριστική είναι η ύπαρξη ειδικών βάσεων για κινητήρα τηλέφωνα με tablets στο πάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας….

… πέραν της ύπαρξης μιας μεγάλης οθόνης αφής στο κέντρο της κονσόλας όπου προβάλλονται πολλαπλές ενδείξεις από προηγμένα συστήματα πολυμέσων.

Ανάλογα με την έκδοση του αμαξώματος, ο χώρος φόρτωσης έχει συνολικό όγκο από 5,2 κ.μ έως και 8,6 κ.μ. ενώ…

… με την αναδίπλωση των ειδικών καταπακτών κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού, το ωφέλιμο μήκος του μπορεί να αυξηθεί έως και στα 4.150 χλστ.

Φυσικά, έχουν προβλεφθεί και εξειδικευμένες λύσεις όπως οι ράγες στην οροφή της καρότσας για την πλήρη εκμετάλλευση του ωφέλιμου χώρου.

Τέλος, η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει εκδόσεις Euro6 με ισχύ από 90 – 140 ίππους και μέση κατανάλωση από 5,9 λτ./100χλμ.

Ξεκίνησαν οι πωλήσεις του νέου Renault Trafic

4.382 Επισκέψεις στο άρθρο (16/6/2014)

Η νέα γενιά ενός εκ των κορυφαίων σε πωλήσεις ελαφρών επαγγελματικών σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, του Renault Trafic, ξεκίνησε την εμπορική της πορεία σε διάφορες αγορές της ΕΕ.

Το Renault Trafic έχει καταφέρει να κυριαρχήσει σε πολλές αγορές της ΕΕ στην κατηγορία των ελαφρών Van από το 1998 ενώ, όπως είναι φυσικό, αποτέλεσε τον κυρίαρχο της κατηγορίας στη Γαλλική αγορά επί σειρά ετών.

Θέλοντας να καταστήσει τον εκπρόσωπο της ακόμη πιο ανταγωνιστικό έναντι των –επίσης αναβαθμισμένων- αντιπάλων του, η Renault παρουσίασε τη νέα γενιά του Trafic που εμφανίζεται πλήρως ανανεωμένη και βελτιωμένη σε όλους τους τομείς.

 

Το νέο Renault Trafic με μια ματιά

Το νέο Trafic είναι μεγαλύτερο σε διαστάσεις ενώ τόσο ο εμπρός όσο και ο πίσω πρόβολος του αμαξώματος έχουν αυξηθεί κατά 10 εκ. και 10 εκ. αντίστοιχα. Το μέγιστο μήκος του χώρου φόρτωσης ανέρχεται στα 3,75μ. και 4,15μ. αντίστοιχα για τις εκδόσεις L1 και L2 την ίδια στιγμή που, το διαχωριστικό της καμπίνας των επιβατών από τον χώρο φόρτωσης έχει μετατοπιστεί 3εκ. πιο πίσω, επιτρέποντας την πλήρη αναδιοργάνωση του χώρου για τον οδηγό και τους συνοδηγούς.

Παράλληλα, η κατασκευή του νέου Renault Trafic μεταφέρθηκε από τη γραμμή παραγωγής της Nissan στην Ισπανία, στο εργοστάσιο Sandouville της Renault (Γαλλία). Με δεδομένο ότι κατά τα νέα Master και Kangoo κατασκευάζονται επίσης στα εργοστάσια Batilly και Mauberge αντίστοιχα, σημαίνει πως το σύνολο των εκπροσώπων της Renault στα ελαφρά επαγγελματικά, θα παράγονται επί γαλλικού εδάφους.

 

Πρακτικό και εργονομικό εσωτερικό

Ο εσωτερικός διάκοσμος του νέου Trafic έχει αναδιοργανωθεί πλήρως και πέραν της τροποποιημένης σχεδίασης, αξίζει να αναφέρουμε την ύπαρξη έως και 14 αποθηκευτικών χώρων με συνολική χωρητικότητα 90 λτ.

Επιπρόσθετα, η βάση του καθίσματος για τον οδηγό έχει χαμηλώσει κατά 36 χλστ., μπορεί να αυξομειωθεί το ύψος της κατά 60 χλστ. ή να μετακινηθεί εμπρός – πίσω κατά 200 χλστ. (18 χλστ. περισσότερα σε σχέση με τη προηγούμενη γενιά του μοντέλου).

Πέραν αυτού, τόσο στο αριστερό μέρος του ταμπλό όσο και στο κέντρο της κεντρικής κονσόλας, έχουν προβλεφθεί ειδικές θέσεις για την τοποθέτηση κινητών τηλεφώνων και tablets με οθόνες έως και 4,7 ιντσών ή 10,6 ιντσών αντίστοιχα, ενώ, η πλάτη του κεντρικού καθίσματος μπορεί επίσης να αναδιπλωθεί και να μετατραπεί σε βάση για την υποδοχή ενός φορητού υπολογιστή με οθόνη έως και 17 ιντσών. Φυσικά, σε όλα αυτά τα σημεία υπάρχουν ειδικές παροχές ρεύματος για την φόρτιση των ηλεκτρικών συσκευών.

Εξαιρετική είναι και η δουλειά που έχει γίνει στο σύστημα πολυμέσων του Renault Trafic III καθώς στο κέντρο της κεντρική κονσόλα εδράζεται πλέον μια μεγάλη οθόνη αφής 7 ιντσών μέσω της οποία προβάλλονται δεδομένα από δύο υπερσύγχρονα συστήματα πολυμέσων, τα MEDIA NAV και R-Link.

Μεταξύ των λειτουργιών που τα εν λόγω συστήματα προσφέρουν στον οδηγό αξίζει να αναφέρουμε τις φωνητικές εντολές για τον χρήση του κινητού τηλεφώνου, του συστήματος πλοήγησης ή διαφόρων εφαρμογών, την φωνητική δημιουργία μηνυμάτων SMS ή e-mail, την 3διάστατη απεικόνιση του συστήματος πλοήγησης, την προβολή δεδομένων από την κάμερα οπισθοπορείας κ.ά.

 

Ακόμη πιο πρακτική και ευρύχωρη καρότσα

Το νέο Renault Trafic προσφέρεται με δύο διαφορετικά μήκη αμαξώματος (4,99μ. και 5,39μ.), δύο μεταξόνια (3.098 χλστ. και 3.498 χλστ.) καθώς και δύο ύψη οροφής (1.971 χλστ. και 2.465 χλστ.) αντίστοιχα.

Βάση όλων των παραπάνω, ο κύκλος στροφής του ορίζεται στα 11,84μ. για τις εκδόσεις L1 και στα 13,17μ. για τις εκδόσεις L2.

Αντίστοιχα, ο χώρος φόρτωσης έχει μήκος 2.537 χλστ. (εκδόσεις L1) ή 2.937 χλστ. (εκδόσεις L2) που με τo άνοιγμα των ειδικών καταπακτών κάτω από τα καθίσματα (με ύψος 228 χλστ. και πλάτος 510 χλστ.) μπορεί να αυξηθεί στα 3.750 χλστ. ή 4.150 χλστ. αντίστοιχα.

Το ωφέλιμο πλάτος μεταξύ των θόλων των πίσω τροχών ορίζεται στα 1.268 χλστ. ενώ το ωφέλιμο εσωτερικό ύψος ορίζεται στα 1.387 χλστ. ή στα 1.898 χλστ.

Αντίστοιχα, ο ωφέλιμος χώρος φόρτωσης κυμαίνεται από τα 5,2 κ.μ. (L1H1) έως στα 8,6 κ.μ. (L2H2).

Καταλήγοντας αξίζει να αναφέρουμε επιγραμματικά πως το μεικτό βάρος του νέου Trafic κυμαίνεται ανάλογα με την έκδοση από τα 2.740 – 3.020 κιλά και το ωφέλιμο φορτίο από τα 1.075 – 1.200 κιλά. Αντίστοιχα, η ελκτική του ικανότητα ανέρχεται στα 2.000 κιλά για τρέιλερ με φρένα και στα 750 κιλά για φορτία χωρίς φρένα.

 

Νέοι αποδοτικοί και οικονομικοί κινητήρες

Η γκάμα των μηχανικών συνόλων του νέου Renault Trafic περιλαμβάνει τέσσερις επιλογές με κυβισμό 1.598 κ.εκ. και απόδοση από 90 – 140 ίππων.

Ο υπερτροφοδοτούμενος πετρελαιοκινητήρας dCi των 1,6λτ. είναι διαθέσιμος σε ισχύ 90 ή 115 ίππων με μέγιστη ροπή 260 ή 300 Nm ενώ οι δύο εκδόσεις του Energy dCi με διπλό turbo (επίσης 1,6λτ.) αποδίδουν ισχύ 120 ή 140 ίππων και μέγιστη ροπή 320 ή 340 Nm.

Ανάλογα με την έκδοση, τα μηχανικά σύνολα του Trafic III επιδεικνύουν μέση κατανάλωση καυσίμου από 5,9 – 6,5 λτ./100χλμ. ενώ οι εκπομπές ρύπων του κυμαίνονται από τα 155 – 170 g/km αντίστοιχα.

Παράλληλα, με τη χρήση του προγράμματος ECO, ο οδηγός μπορεί να μειώσει περαιτέρω τη μέση κατανάλωση του οχήματος του έως και κατά 10%.

 

Κορυφαίος εξοπλισμός ασφάλειας

Σε ότι αφορά στο επίπεδο της ενεργητικής ασφάλειας, το Renault Trafic III έχει να επιδείξει μια πληθώρα ηλεκτρονικών συστημάτων που αναλαμβάνουν την υποβοήθηση του έργου του οδηγού κάτω από όλες τις συνθήκες.

Μεταξύ αυτών αξίζει να αναφέρουμε τη νέα γενιά του ESC που ενσωματώνει τεχνολογίες όπως οι Grip Xtend, Hill Start Assist και Trailer Swing Assist χωρίς να παραβλέπουμε επιπλέον λειτουργίες όπως οι Rollover Prevention, Load Adaptive Control, ABS με EBV κ.ά.

Στο κομμάτι της παθητικής ασφάλειας των επιβατών, το νέο Trafic προσφέρει μεταξύ άλλων ενισχυμένη δομική ακαμψία για τη καμπίνα καθώς και στοιχεία όπως μετωπικοί και πλευρικοί αερόσακοι για τους επιβάτες, αερόσακοι τύπου κουρτίνας, ζώνες ασφαλείας με προεντατήρες και περιοριστές φορτίου, ενεργά προσκέφαλα σε όλες τις θέσεις κ.ά.