Leasing: 3 Μεσαία Vans με κόστος 4ετίας κάτω από 30 χιλ. ευρώ!
Το Renault Trafic έχει καταφέρει να κυριαρχήσει σε πολλές αγορές της ΕΕ στην κατηγορία των ελαφρών Van από το 1998 ενώ, όπως είναι φυσικό, αποτέλεσε τον κυρίαρχο της κατηγορίας στη Γαλλική αγορά επί σειρά ετών.
Θέλοντας να καταστήσει τον
εκπρόσωπο της ακόμη πιο ανταγωνιστικό έναντι των –επίσης αναβαθμισμένων-
αντιπάλων του, η Renault παρουσίασε τη νέα γενιά του Trafic που εμφανίζεται
πλήρως ανανεωμένη και βελτιωμένη σε όλους τους τομείς.
Το νέο Renault Trafic με μια ματιά
Το νέο Trafic είναι μεγαλύτερο σε διαστάσεις ενώ τόσο ο εμπρός όσο και ο πίσω πρόβολος του αμαξώματος έχουν αυξηθεί κατά 10 εκ. και 10 εκ. αντίστοιχα. Το μέγιστο μήκος του χώρου φόρτωσης ανέρχεται στα 3,75μ. και 4,15μ. αντίστοιχα για τις εκδόσεις L1 και L2 την ίδια στιγμή που, το διαχωριστικό της καμπίνας των επιβατών από τον χώρο φόρτωσης έχει μετατοπιστεί 3εκ. πιο πίσω, επιτρέποντας την πλήρη αναδιοργάνωση του χώρου για τον οδηγό και τους συνοδηγούς.
Παράλληλα, η κατασκευή του
νέου Renault Trafic μεταφέρθηκε από τη γραμμή
παραγωγής της Nissan στην Ισπανία, στο εργοστάσιο Sandouville της Renault (Γαλλία). Με δεδομένο ότι κατά τα νέα Master και Kangoo κατασκευάζονται
επίσης στα εργοστάσια Batilly
και Mauberge αντίστοιχα,
σημαίνει πως το σύνολο των εκπροσώπων της Renault στα
ελαφρά επαγγελματικά, θα παράγονται επί γαλλικού εδάφους.
Πρακτικό και εργονομικό
εσωτερικό
Ο εσωτερικός διάκοσμος του νέου Trafic έχει αναδιοργανωθεί πλήρως και πέραν της τροποποιημένης σχεδίασης, αξίζει να αναφέρουμε την ύπαρξη έως και 14 αποθηκευτικών χώρων με συνολική χωρητικότητα 90 λτ.
Επιπρόσθετα, η βάση του
καθίσματος για τον οδηγό έχει χαμηλώσει κατά 36 χλστ., μπορεί να αυξομειωθεί το
ύψος της κατά 60 χλστ. ή να μετακινηθεί εμπρός – πίσω κατά 200 χλστ. (18 χλστ.
περισσότερα σε σχέση με τη προηγούμενη γενιά του μοντέλου).
Πέραν αυτού, τόσο στο αριστερό
μέρος του ταμπλό όσο και στο κέντρο της κεντρικής κονσόλας, έχουν προβλεφθεί
ειδικές θέσεις για την τοποθέτηση κινητών τηλεφώνων και tablets με
οθόνες έως και 4,7 ιντσών ή 10,6 ιντσών αντίστοιχα, ενώ, η πλάτη του κεντρικού
καθίσματος μπορεί επίσης να αναδιπλωθεί και να μετατραπεί σε βάση για την
υποδοχή ενός φορητού υπολογιστή με οθόνη έως και 17 ιντσών. Φυσικά, σε όλα αυτά
τα σημεία υπάρχουν ειδικές παροχές ρεύματος για την φόρτιση των ηλεκτρικών
συσκευών.
Εξαιρετική είναι και η δουλειά
που έχει γίνει στο σύστημα πολυμέσων του Renault Trafic III καθώς στο κέντρο της κεντρική κονσόλα εδράζεται πλέον
μια μεγάλη οθόνη αφής 7 ιντσών μέσω της οποία προβάλλονται δεδομένα από δύο
υπερσύγχρονα συστήματα πολυμέσων, τα MEDIA NAV και R-Link.
Μεταξύ των λειτουργιών που τα
εν λόγω συστήματα προσφέρουν στον οδηγό αξίζει να αναφέρουμε τις φωνητικές
εντολές για τον χρήση του κινητού τηλεφώνου, του συστήματος πλοήγησης ή
διαφόρων εφαρμογών, την φωνητική δημιουργία μηνυμάτων SMS ή e-mail, την
3διάστατη απεικόνιση του συστήματος πλοήγησης, την προβολή δεδομένων από την
κάμερα οπισθοπορείας κ.ά.
Ακόμη πιο πρακτική και
ευρύχωρη καρότσα
Το νέο Renault Trafic προσφέρεται με δύο διαφορετικά μήκη αμαξώματος (4,99μ. και 5,39μ.), δύο μεταξόνια (3.098 χλστ. και 3.498 χλστ.) καθώς και δύο ύψη οροφής (1.971 χλστ. και 2.465 χλστ.) αντίστοιχα.
Βάση όλων των παραπάνω, ο
κύκλος στροφής του ορίζεται στα 11,84μ. για τις εκδόσεις L1 και στα 13,17μ. για τις εκδόσεις L2.
Αντίστοιχα, ο χώρος φόρτωσης
έχει μήκος 2.537 χλστ. (εκδόσεις L1) ή 2.937
χλστ. (εκδόσεις L2) που με τo άνοιγμα
των ειδικών καταπακτών κάτω από τα καθίσματα (με ύψος 228 χλστ. και πλάτος 510
χλστ.) μπορεί να αυξηθεί στα 3.750 χλστ. ή 4.150 χλστ. αντίστοιχα.
Το ωφέλιμο πλάτος μεταξύ των
θόλων των πίσω τροχών ορίζεται στα 1.268 χλστ. ενώ το ωφέλιμο εσωτερικό ύψος
ορίζεται στα 1.387 χλστ. ή στα 1.898 χλστ.
Αντίστοιχα, ο ωφέλιμος χώρος
φόρτωσης κυμαίνεται από τα 5,2 κ.μ. (L1H1) έως στα 8,6 κ.μ. (L2H2).
Καταλήγοντας αξίζει να
αναφέρουμε επιγραμματικά πως το μεικτό βάρος του νέου Trafic κυμαίνεται
ανάλογα με την έκδοση από τα 2.740 – 3.020 κιλά και το ωφέλιμο φορτίο από τα
1.075 – 1.200 κιλά. Αντίστοιχα, η ελκτική του ικανότητα ανέρχεται στα 2.000
κιλά για τρέιλερ με φρένα και στα 750 κιλά για φορτία χωρίς φρένα.
Νέοι αποδοτικοί και
οικονομικοί κινητήρες
Η γκάμα των μηχανικών συνόλων του νέου Renault Trafic περιλαμβάνει τέσσερις επιλογές με κυβισμό 1.598 κ.εκ. και απόδοση από 90 – 140 ίππων.
Ο υπερτροφοδοτούμενος
πετρελαιοκινητήρας dCi των 1,6λτ. είναι διαθέσιμος σε ισχύ 90 ή 115 ίππων με
μέγιστη ροπή 260 ή 300 Nm ενώ οι δύο
εκδόσεις του Energy dCi με
διπλό turbo (επίσης
1,6λτ.) αποδίδουν ισχύ 120 ή 140 ίππων και μέγιστη ροπή 320 ή 340 Nm.
Ανάλογα με την έκδοση, τα
μηχανικά σύνολα του Trafic III επιδεικνύουν
μέση κατανάλωση καυσίμου από 5,9 – 6,5 λτ./100χλμ. ενώ οι εκπομπές ρύπων του
κυμαίνονται από τα 155 – 170 g/km αντίστοιχα.
Παράλληλα, με τη χρήση του
προγράμματος ECO, ο οδηγός μπορεί να μειώσει
περαιτέρω τη μέση κατανάλωση του οχήματος του έως και κατά 10%.
Κορυφαίος εξοπλισμός
ασφάλειας
Σε ότι αφορά στο επίπεδο της ενεργητικής ασφάλειας, το Renault Trafic III έχει να επιδείξει μια πληθώρα ηλεκτρονικών συστημάτων που αναλαμβάνουν την υποβοήθηση του έργου του οδηγού κάτω από όλες τις συνθήκες.
Μεταξύ αυτών αξίζει να αναφέρουμε
τη νέα γενιά του ESC που ενσωματώνει τεχνολογίες όπως οι Grip Xtend, Hill Start Assist και Trailer
Swing Assist
χωρίς να παραβλέπουμε επιπλέον λειτουργίες όπως οι Rollover Prevention,
Load Adaptive Control, ABS με EBV κ.ά.
Στο κομμάτι της παθητικής
ασφάλειας των επιβατών, το νέο Trafic προσφέρει
μεταξύ άλλων ενισχυμένη δομική ακαμψία για τη καμπίνα καθώς και στοιχεία όπως
μετωπικοί και πλευρικοί αερόσακοι για τους επιβάτες, αερόσακοι τύπου κουρτίνας,
ζώνες ασφαλείας με προεντατήρες και περιοριστές φορτίου, ενεργά προσκέφαλα σε
όλες τις θέσεις κ.ά.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr