NEO Mercedes-Benz Vito: Πιο «connected», πολυσύνθετο &… έξυπνο από ποτέ!
Σε αυτό το σημείο, θα θέλαμε να τονίσουμε πως ύστερα από πολλά χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι πολλαπλών εκδόσεων του νέου Vito κατά την παρουσίαση του στο Μπιλμπάο (Ισπανία), ο τομέας της οδικής συμπεριφοράς (ομοιογένεια, ευελιξία, ευκολία στον χειρισμό, ποιότητα κύλισης, ενεργητική ασφάλεια) είναι σαφέστατα ένα από τα ισχυρότερα χαρακτηριστικά του νέου Vito και σίγουρα θέτει «δύσκολα» στο σύνολο του ανταγωνισμού.
Οι λόγοι που έχουν οδηγήσει σε αυτό είναι πολλοί και μεταξύ αυτών αξίζει να αναφέρουμε τη νέα δομή της ανάρτησης και φυσικά, το νέο –ηλεκτρομηχανικά- ελεγχόμενο σύστημα διεύθυνσης. Φυσικά, ανάλογα με τη χρήση και την έκδοση, το νέο Vito προσφέρεται με μεγάλη ποικιλία τροχών (από 16-19 ίντσες) ωστόσο, η οδική του συμπεριφορά παραμένει ομοιογενής και προβλέψιμη ακόμη και όταν πιεστεί στο όριο. Επιπρόσθετα, σημαντικές βελτιώσεις έχουν πραγματοποιηθεί στον τομέα της μείωσης των κραδασμών και της ηχομόνωσης της καμπίνας, γεγονός που γίνεται άμεσα αντιληπτό στο εσωτερικό από τους επιβάτες, από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα.
Πέραν ωστόσο δεδομένων όμως το νέο, στιβαρότερο αμάξωμα, το νέο Vito έχει να επιδείξει πολλαπλά ακόμη… βέλη στην «φαρέτρα» του καθώς ο εξοπλισμός που άπτεται της οδικής του συμπεριφοράς είναι ότι πληρέστερο έχουμε δει τα τελευταία χρόνια σε ελαφρό επαγγελματικό όχημα.
Χαρακτηριστικά, αξίζει να αναφέρουμε συστήματα όπως τα: Adaptive ESP, ABS, ASR, EBV, Brake Assist, Hill-Start Assist, Load Adaptive Control (LAC), Roll Over Mitigation (ROM), Roll Movement Intevention (RMI), Enhanced Understeering Control (EUC), Electronic Brake Prefill), Trailer Stability Assist (TSA) καθώς και τα Attention Assist, Crosswind Assist, Tyre Pressure Monitoring, Active Parking Assist, Collision Prevention Assist, Blind Spot Assist, Lane Keeping Assist κ.ά.
Τέλος, χάρη στη νέα κάμερα οπισθοπορείας με μεταβλητή γωνία λήψης, ακόμη και ο πιο άπειρος οδηγός μπορεί π.χ. να ενώσει τον κοτσαδόρο του οχήματος με κάποιο τρέϊλερ μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα και μάλιστα, χωρίς την παραμικρή εξωτερική βοήθεια.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr