Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

¶κρως δυναμικό το εμπρόσθιο τμήμα όπου δεσπόζει η νέα σκουρόχρωμη μάσκα και ο «μυώδης» προφυλακτήρας.

Με νέα σχεδίαση / διάταξη και λυχνίες LED τα φωτιστικά σώματα εμπρός – πίσω.

Νέας σχεδίασης και δομής τα πλευρικά σκαλοπάτια ενώ ιδιαίτερες είναι και οι νέες επιλογές στις ζάντες αλουμινίου.

Στον εξοπλισμό που προσφέρει η ελληνική αντιπροσωπεία περιλαμβάνονται ακόμη και ειδικά σχεδιασμένοι ανεμοθραύστες για τα παράθυρα.

Η είσοδος στο όχημα μπορεί να γίνει και χωρίς τη χρήση κλειδιού ενώ…

… τα «φτεράκια» στις πλευρές του πίσω προφυλακτήρα κλέβουν τις εντυπώσεις!

Εξαιρετική και άκρως δυναμική εμφάνιση

71.206 Επισκέψεις στο άρθρο (23/10/2020)

Σε ότι αφορά πάντα στις διπλοκάμπινες εκδόσεις του, το νέο D-Max είναι κοντύτερο (κατά 30 χλστ.) αλλά φαρδύτερο (κατά 10 χλστ.) σε σχέση με τον προκάτοχο του ενώ τόσο το μετατρόχιο όσο και –κυρίως- το μεταξόνιο (+30 χλστ.) έχουν αυξηθεί, γεγονός που συμβάλλει στην βελτίωση τόσο των χώρων στο εσωτερικό όσο και της οδικής του συμπεριφοράς.
Η εξωτερική του σχεδίαση έχει αλλάξει δραστικά με τη μάσκα και –κυρίως- τον προφυλακτήρα να είναι σημαντικά τροποποιημένα, προσδίδοντας έναν σαφέστατα πιο… επιθετικό χαρακτήρα στο συνολικό αποτέλεσμα. Την ίδια στιγμή τα νέα φωτιστικά σώματα φέρουν προβολείς LED εμπρός – πίσω («Bi-Led» εμπρός) ενώ και ο αεροδυναμικός συντελεστής του οχήματος έχει μειωθεί αισθητά.
Ωστόσο, από τη στιγμή που θα αρχίσει κανείς να παρατηρεί τις λεπτομέρειες στης νέας εξωτερικής σχεδίασης του μοντέλου και ειδικά τις πολλαπλές «πινελιές» που υιοθετούν οι κορυφαίες εκδόσεις του, αντιλαμβάνεται πως κατά την εξέλιξη του νέου ιαπωνικού Pick-Up, δόθηκε ιδιαίτερη βαρύτητα και στη φινέτσα εκτός από την ποιότητα κατασκευής.
Χαρακτηριστικές είναι οι… αρκετά διακριτικές πινελιές στα διάφορα αεροδυναμικά βοηθήματα σε όλο το μήκος και πλάτος του οχήματος (βλέπε προφυλακτήρες, πλευρικά σκαλοπάτια κ.ο.κ.) χωρίς να παραβλέπουμε τους πολλές νέες επιλογές σε ζάντες αλουμινίου.