ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Σημαντικά τροποποιημένη είναι η εμφάνιση του άνετους και εργονομικά σχεδιασμένου εσωτερικού της καμπίνας.

Ο πίνακας οργάνων έχει αλλάξει και ενσωματώνει πλόεν μια οθόνη 4,2 ιντσών…

… ενώ και στο πάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας εδράζεται μια οθόνη αφής 9 ιντσών.

Η νέα γενιά του D-Max προσφέρεται και με αυτόματο διζωνικό κλιματισμό…

… ενώ εκτεταμένες είναι οι επενδύσεις από δέρμα στις εκδόσεις Arena

Πολλαπλοί αποθηκευτικοί χώροι έχουν προβλεφθεί σε διάφορα σημεία ενώ…

… πρακτικές είναι οι χειρολαβές...

... στις δύο εμπρός κολώνες.

¶φθονο «αέρα» για τα γόνατα, τους ώμους και το κεφάλι τους έχουν οι επιβάτες της δεύτερης σειράς στις διπλοκάμπινες εκδόσεις.

Κομψό, άνετο και προπάντων ευρύχωρο και εργονομικό εσωτερικό

82.337 Επισκέψεις στο άρθρο (23/10/2020)

Σε σχέση με το εξωτερικό του οχήματος, ο εσωτερικός διάκοσμος έχει υποστεί μεγαλύτερες αλλαγές καθώς πλήρως ανασχεδιασμένος είναι τόσο ο πίνακας οργάνων και το ταμπλό όσο και η κεντρική κονσόλα.
Ο πίνακας οργάνων φέρει πλέον μια έγχρωμη οθόνη 4,2 ιντσών ενώ το τιμόνι είναι μικρότερο σε διαστάσεις και εφοδιάζεται με χειριστήρια για το cruise-control, το σύστημα πολυμέσων, τον υπολογιστή ταξιδιού κ.ά.
Αντίστοιχα, μια ευρεία οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα προσφέρει τη δυνατότητα ελέγχου διαφόρων λειτουργιών του οχήματος, ακόμη και μέσω φωνητικών εντολών ενώ, πρακτικά είναι και τα χειριστήρια για τον νέο αυτόματο –διζωνικό- κλιματισμό.
Πέραν αυτού, στις εκδόσεις Arena συναντάμε εκτεταμένες επενδύσεις από δέρμα στο ταμπλό, τα καθίσματα κ.ά., που ενισχύουν τον πολυτελή χαρακτήρα τους.
Ο οδηγός έχει στη διάθεση του νέας δομής κάθισμα που ελέγχεται και ηλεκτρικά σε οκτώ ρυθμίσεις (και θερμαινόμενο) ενώ δεν πρέπει να παραβλέπουμε διάφορες πρακτικές λύσεις εντός της καμπίνας που εκτείνονται από το κεντρικό υποβραχιόνιο με τον μεγάλο αποθηκευτικό χώρο και τις θύρες USB τόσο για τους εμπρός όσο και τους πίσω επιβάτες, ως τις ειδικές χειρολαβές στις κολώνες για την είσοδο σε αμφότερες τις σειρές καθισμάτων, το ειδικό σύστημα «Walk Away Lock» που κλειδώνει αυτόματα το όχημα όταν ο κάτοχος (με το κλειδί) απομακρυνθούν για περισσότερα από 3μ. κ.ά.
Τέλος, το ωφέλιμο εσωτερικό πλάτος της καμπίνας ανέρχεται στα 1,46μ., ενώ οι επιβάτες της πίσω σειράς έχουν ωφέλιμο χώρο 730 χλστ. (Extebded Cab) έως 95 χλστ. (Double Cab) για τα γόνατα τους.
Στην πράξη, το εσωτερικό του νέου D-Max είναι άνετο, με εξαιρετική πλέον ηχομόνωση ενώ, με βάση τον κατασκευαστή, οι επιβάτες έχουν μεγάλο «αέρα» για τα γόνατα τους (1.075 χλστ. εμπρός / 905 χλστ. πίσω) με το ωφέλιμο πλάτος της καμπίνας (στους ώμους) να ορίζεται στα 1.460 χλστ.