ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Ο αποδοτικός και αθόρυβος πετρελαιοκινητήρας των 1,9 λτ. φέρει πολλαπλές δομικές αναβαθμίσεις και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο turbo.

Το νέο αυτόματο κιβώτιο των έξι σχέσεων διακρίνεται για τις γρήγορες και ομαλές εναλλαγές των σχέσεων.

Ο κινητήρες ελέγχεται μέσω ενός ειδικού διακόπτη στο ταμπλό.

«Μεστή» και αθόρυβη η λειτουργία του κινητήρα

82.336 Επισκέψεις στο άρθρο (23/10/2020)

Αν και πολλοί αντιμετώπιζαν με… σκεπτικισμό τα μόλις 1.898 κ.εκ. του κινητήρα του D-Max, στην πράξη είναι σαφές πως οι επιδόσεις που προσφέρει, ακόμη και με πλήρες φορτίο, στο ιαπωνικό Pick-Up δεν δικαιολογούν κάτι τέτοιο.
Με 164 ίππους και 360 Nm ροπής από τις 2.000 σ.α.λ., το εν λόγω μηχανικό σύνολο διακρίνεται για την ελαστικότητα και –κυρίως- την αθόρυβη λειτουργία του.
Παράλληλα, στη νέα γενιά του μοντέλου, ο κινητήρας έχει δεχθεί αρκετές δομικές αναβαθμίσεις (στους κυλίνδρους, τις βαλβίδες, τον ιμάντα κ.ά.) ενώ πλέον εφοδιάζεται και με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο υπερσυμπιεατή «VGS» γεγονός που μειώνει αισθητά τον χρόνο υστέρησης του turbo.
Η κορυφαία έκδοση «Arena» που είχαμε στη διάθεση μας, εφοδιάζονταν με νέο αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων (διατίθεται και χειροκίνητο 6άρι) που χάρη στις γρήγορες και προπάντων ομαλές εναλλαγές των σχέσεων, ουσιαστικά σε αποτρέπει από το να χρησιμοποιήσεις την σειριακή επιλογή των σχέσεων, σε όλες ανεξαιρέτως τις περιστάσεις, ακόμη και σε δύσβατα εκτός δρόμου κομμάτια.
Φυσικά, εφοδιάζεται και με σύστημα «Idle Start Stop» προκειμένου να διατηρείται η κατανάλωση όσο το δυνατόν χαμηλότερα ενώ, η εκκίνηση του γίνεται μέσω ειδικού διακόπτη στο ταμπλό.
Τέλος, προκειμένου να καλυφθούν οι απαιτήσεις του προτύπου Euro 6D-Temp, έχει προστεθεί και το σύστημα επεξεργασίας καυσαερίων «SCR» και απαιτείται πλέον η χρήση διαλύματος AdBlue.