Isuzu D-Max Mudmaster: Νέα off-road περιπετειώδης έκδοση
Χάρη σε ειδικές τροποποιήσεις του πλαισίου και τη χρήση νέων τύπων χάλυβα, η στρεπτική ακαμψία του πλαισίου του νέου D-Max έχει ενισχυθεί. Την ίδια στιγμή έχει αυξηθεί τόσο το μετατρόχιο όσο και το μεταξόνιο όλων των εκδόσεων.
Πέραν αυτού, η νέα σχεδίαση του αμαξώματος έχει επιφέρει μεταξύ άλλων και αύξηση τόσο της απόστασης του από το έδαφος όσο και των γωνιών προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής.
Με αυτά ως δεδομένα και λόγω της βελτίωσης της ρύθμισης της ανάρτησης, είναι σαφές πως το νέο D-Max έχει βελτιωθεί τόσο ως προς το κράτημα και την ποιότητα κύλισης όσο και ως προς τις εκτός δρόμου ικανότητες κίνησης του, κάτι που κατάφερε να μας επιβεβαιώσει από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι του.
Αν ωστόσο σε όλα τα παραπάνω προσθέσουμε και τις πολλαπλές τεχνολογικές καινοτομίες που η νέα εποχή επιτάσσει στα συστήματα υποβοήθησης του έργου του οδηγού, τότε εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς πως ο χειρισμός του νέου D-Max ακόμη και στο όριο, κατά την κίνηση στον αυτοκινητόδρομο σε υψηλές ταχύτητες, σε επαρχιακούς δρόμους με κλειστές στροφές αλλά και σε ακραίες –εκτός δρόμου- εδαφικές ανωμαλίες, είναι σημαντικά ευκολότερος, ακόμη και από έναν σχετικά άπειρο οδηγό.
Συστήματα όπως τo Hill Start Assist και –κυρίως- το Hill Descent, διευκολύνουν αφάνταστα την κίνηση του σε σημεία με έντονες κλίσεις ενώ, χάρη σε πολλαπλούς νέους αισθητήρες και κάμερες, το όχημα είναι σε θέση να ανιχνεύει διαρκώς και να προειδοποιεί τον οδηγό για το ενδεχόμενο πρόσκρουσης με άλλα οχήματα κ.ά.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr