Πρόσφατα η Γαλλική εταιρεία ανακοίνωσε πως –τουλάχιστον για την αγορά της Μ. Βρετανίας- είναι σε θέση να προσφέρει ολόκληρη σχεδόν την γκάμα ελαφρών επαγγελματικών της οχημάτων με κινητήρες που μπορούν να χρησιμοποιήσουν ως καύσιμο τόσο την βενζίνη όσο και το υγραέριο.
PRO.autotriti Team
Πιο συγκεκριμένα η αντιπροσωπεία της Citroen στην Μ. Βρετανία ανακοίνωσε μια νέα έκδοση του Jumpy, η οποία εφοδιάζεται με έναν δίλιτρο κινητήρα ο οποίος είναι σε θέση να χρησιμοποιήσει ως καύσιμο τόσο βενζίνη όσο και LPG (Liquified Petroleum Gas), ευρέως γνωστό και ως υγραέριο.
Η δεξαμενή για το υγραέριο είναι χωρητικότητα 77 λτ. και εδράζεται στον χώρο του εφεδρικού τροχού (αντικαθιστώντας τον). Το στόμιο πλήρωσης του έχει τοποθετηθεί ακριβώς δίπλα στο στόμιο του ρεζερβουάρ της βενζίνης. Αξίζει να σημειώσουμε πως χάρη στο επιπλέον καύσιμο, οι συγκεκριμένες εκδόσεις του Jumpy προσφέρουν αυξημένη αυτονομία στον επαγγελματία ενώ παράλληλα οι εκπομπές ρύπων τους πληρούν τα πιο όρια που προβλέπονται από την ευρωπαϊκή νομοθεσία.
Καταλήγοντας αξίζει να σημειώσουμε πως πλέον εκδόσεις «Dual Fuel» που προϋποθέτουν την ύπαρξη βενζινοκινητήρα ο οποίος μπορεί να κάνει χρήση και υγραερίου ως καύσιμο, προσφέρονται για τα Nemo, Berlingo First, Berlingo (νέο) και Jumpy.