Στόχος (και) η μείωση στις εκπομπές ρύπων.
Εξοικονόμηση καυσίμου έως και 3%, χάρη σε μια σειρά από καινοτομίες.
Σημείο – κλειδί το σύστημα TOPEC, που καθορίζει τις ιδανικές προδιαγραφές του οχήματος.
Μεγαλύτερη άνεση & χαμηλότερα επίπεδα θορύβου.
PRO.autotriti Team
Στόχος (και) η μείωση στις εκπομπές ρύπων
Με το διακριτικό σήμα «Efficiency Champion», θα είναι εφοδιασμένα εφεξής όλα τα φορτηγά της DAF - είτε μιλάμε για τράκτορες είτε για άκαμπτα οχήματα – τα οποία αξιοποιούν κάθε σταγόνα καυσίμου, μειώνοντας κατά αυτόν τον τρόπο τόσο την κατανάλωση όσο και τις εκπομπές ρύπων.
Συγκεκριμένα, η ειδική πιστοποίηση, που τοποθετείται στο πλάι της καμπίνας αντιπροσωπεύει τα πιο αποτελεσματικά σε θέματα ενέργειας φορτηγά που παρήγαγε ποτέ η DAF, με την προϋπόθεση βεβαίως το καθένα από αυτά να πληροί τις ελάχιστες δυνατές απαιτήσεις για την κατηγορία 3 στο Maut, ήτοι το γερμανικό σύστημα διοδίων για τα βαρέα επαγγελματικά.
Εξοικονόμηση καυσίμου έως και 3%, χάρη σε μια σειρά από καινοτομίες
Έχοντας ως στόχο, λοιπόν, τον περιορισμό στο Συνολικό Κόστος Ιδιοκτησίας, κάθε τράκτορας και άκαμπτο φορτηγό της Νέας Γενιάς DAF, που προορίζεται για μεταφορές μεγάλων αποστάσεων, μπορεί να χαρακτηριστεί ως Efficiency Champion, βάζοντας έτσι τον πήχη πολύ ψηλά.
Κι αυτό, γιατί ενώ τα φορτηγά DAF Νέας Γενιάς ήταν έτσι κι αλλιώς κατά 10% πιο οικονομικά από τους πολύ αποδοτικούς προκατόχους τους, πλέον χάρη σε μια σειρά από καινοτομίες που πραγματοποιήθηκαν από το περασμένο φθινόπωρο, η εξοικονόμηση καυσίμου αυξάνεται κι άλλο, κατά συν 3%.
Όσο για τις καινοτομίες; Αυτές περιλαμβάνουν την περαιτέρω βελτιστοποίηση του συστήματος κίνησης που συνέβαλε σημαντικά στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου, καθώς και κάποια στάνταρ χαρακτηριστικά, όπως οι ψηφιακοί καθρέφτες, ένα πλήρες πακέτο αεροδυναμικής, τα ελαστικά με χαμηλή αντίσταση κύλισης και το προγνωστικό cruise control - όλα με στόχο την αύξηση της αποδοτικότητας καυσίμου και τη μείωση των εκπομπών CO2.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Σημείο – κλειδί το σύστημα TOPEC, που καθορίζει τις ιδανικές προδιαγραφές του οχήματος
Από εκεί και πέρα, αξίζει να αναφερθεί πως οι αντιπρόσωποι της DAF χρησιμοποιούν το πρόγραμμα TOPEC για να διαμορφώσουν φορτηγά συγκεκριμένων εργασιών, ποντάροντας σε χαρακτηριστικά όπως το πρόγραμμα οπίσθιου άξονα SR1344, που συνδυαστικά με το δημοφιλές μέγεθος ελαστικών 315/70R22.5, αλλά και τις μικρότερες δεξαμενές καυσίμου, ενισχύουν την αποδοτικότητα καυσίμου για όλους τους κινητήρες των μοντέλων 4Χ2.
Υπενθυμίζεται δε, πως το σύστημα TOPEC λαμβάνει υπόψη κάθε σημαντική πτυχή, όπως η εφαρμογή, το βάρος, οι διαστάσεις, η θέση ζεύξης, ο κύκλος στροφής, οι επιδόσεις και οι διαδρομές του φορτηγού, χρησιμοποιώντας αυτά τα δεδομένα για να καθορίσει τις ιδανικές προδιαγραφές του οχήματος.
Μεγαλύτερη άνεση & χαμηλότερα επίπεδα θορύβου
Σε κάθε περίπτωση, ο Bart Bosmans, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της DAF Trucks με αρμοδιότητα Marketing & Sales, δε διστάζει να δηλώσει πως:
«Μια βέλτιστη προδιαγραφή και ταξινόμηση πριν από την 1η Ιουλίου 2025 θα προσφέρει ένα πλεονέκτημα στο γερμανικό Maut για κάθε χιλιόμετρο που θα διανύεται τα επόμενα έξι χρόνια. Εργαζόμαστε καθημερινά για να κάνουμε τα φορτηγά μας ακόμη πιο αποδοτικά. Οι Πρωταθλητές Αποδοτικότητας δείχνουν πόσο σημαντικές είναι οι προδιαγραφές των οχημάτων για την επίτευξη της χαμηλότερης δυνατής κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών CO2».
Ομοίως, οι νέες αναβαθμίσεις του συστήματος μετάδοσης κίνησης έχουν ως αποτέλεσμα τα ακόμη χαμηλότερα επίπεδα θορύβου σε συνθήκες ταξιδιού, καθώς ο κινητήρας λειτουργεί σε χαμηλότερες στροφές, ενώ οι βελτιστοποιήσεις του τελευταίου σε συνδυασμό με τη νέα στρατηγική αλλαγής σχέσεων στο κιβώτιο ταχυτήτων εξασφαλίζουν βελτιωμένη οδηγική συμπεριφορά.
Τέλος, η νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα διαχείρισης στόλου
PACCAR Connect διαθέτει Connected Truck Navigation, επιτρέποντας έτσι την αποστολή πλήρους σχεδιασμού διαδρομής από την αρχική βάση απευθείας στη δευτερεύουσα οθόνη του φορτηγού για μεγαλύτερη άνεση του οδηγού.