Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Όπως και στις νέες C-Class και S-Class, το ενεργό σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας παρεμβαίνει στη διεύθυνση του οχήματος.

Τα συστήματα υποβοήθησης στο Citan Tourer είναι ακόμη περισσότερα από ότι στο Van.

Τα νέα Citan έχουν στον βασικό τους εξοπλισμό τα συστήματα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα και προστασίας από τους πλευρικούς ανέμους.

Στάνταρ στο Citan Tourer είναι ο κεντρικός αερόσακος, ο οποίος μπορεί να φουσκώσει μεταξύ του καθίσματος του οδηγού και του συνοδηγού.

Πλήθος επικουρικών συστημάτων

14.989 Επισκέψεις στο άρθρο (26/8/2021)

Υποστηριζόμενα από αισθητήρες ραντάρ και υπερήχων, και κάμερες, τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης και τα συστήματα στάθμευσης επιτηρούν την κυκλοφορία και τον περιβάλλοντα χώρο και, εάν είναι απαραίτητο, εκπέμπουν προειδοποιήσεις ή βοηθούν τον οδηγό παρεμβαίνοντας. Όπως και στις νέες γενιές των Mercedes C-Class και S-Class, το ενεργό σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας παρεμβαίνει στη διεύθυνση του οχήματος αντί να το επιβραδύνει.


Τα συστήματα υποβοήθησης στο Citan Tourer είναι ακόμη περισσότερα από ότι στο Van.

Τα συστήματα υποβοήθησης στο Citan Tourer είναι ακόμη περισσότερα από ότι στο Van.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 Εκτός από τα απαιτούμενα από την νομοθεσία συστήματα ABS και ESP, τα νέα μοντέλα Citan περιλαμβάνουν επίσης στον βασικό τους εξοπλισμό το σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα και το σύστημα υποβοήθησης κατά των πλευρικών ανέμων, το σύστημα ATTENTION ASSIST που εφιστά την προσοχή του οδηγού και το σύστημα κλήσης έκτακτης ανάγκης Mercedes Benz.

Τα νέα Citan έχουν στον βασικό τους εξοπλισμό τα συστήματα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα και προστασίας από τους πλευρικούς ανέμους.

Τα νέα Citan έχουν στον βασικό τους εξοπλισμό τα συστήματα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα και προστασίας από τους πλευρικούς ανέμους.

 
Τα συστήματα υποβοήθησης στο Citan Tourer είναι ακόμη πιο διευρυμένα. Σε αυτό το μοντέλο, η ενεργή υποβοήθηση πέδησης Active Brake Assist, το ενεργό σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, το σύστημα υποβοήθησης νεκρής γωνίας ορατότητας και το σύστημα υποβοήθησης τήρησης ορίων ταχύτητας με ανίχνευση σημάτων κυκλοφορίας περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό.

Στάνταρ στο Citan Tourer είναι ο κεντρικός αερόσακος, ο οποίος μπορεί να φουσκώσει μεταξύ του καθίσματος του οδηγού και του συνοδηγού.

Στάνταρ στο Citan Tourer είναι ο κεντρικός αερόσακος, ο οποίος μπορεί να φουσκώσει μεταξύ του καθίσματος του οδηγού και του συνοδηγού.

 
Προαιρετικά, διατίθενται και πολλά άλλα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, όπως το ενεργό σύστημα υποβοήθησης απόστασης DISTRONIC, το οποίο μπορεί να αναλάβει αυτόματα την οδήγηση σε μποτιλιάρισμα, καθώς και το ενεργό σύστημα υποβοήθησης διεύθυνσης, βοηθώντας τον οδηγό να κρατά το Citan στο κέντρο της λωρίδας.
 
Το Citan Tourer περιλαμβάνει στον βασικό εξοπλισμό του έναν κεντρικό αερόσακο, ο οποίος μπορεί να φουσκώσει μεταξύ του καθίσματος του οδηγού και του συνοδηγού σε περίπτωση σοβαρής πλευρικής σύγκρουσης. Συνολικά, οι επιβάτες του οχήματος προστατεύονται από επτά αερόσακους, έναν περισσότερο από την έκδοση Van.
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »