Τεχνολογία DSRC: Ο «έξυπνος» έλεγχος για τους οδηγούς επαγγελματικών
- Πως εξελίσσεται η πορεία της κατηγορίας μέσα στην 20ετία
- Τι προσφέρουν τα Μεγάλα Vans στον σύγχρονο επαγγελματία
- Τι γίνεται με τον εξηλεκτρισμό της κατηγορίας;
- Τι νέο περιμένουμε στα Μεγάλα Vans;
Τα Μεγάλα Vans,, αποτελούν ουσιαστικά τον… συνδετικό κρίκο μεταξύ των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων και των ελαφρών φορτηγών (με μεικτό βάρος άνω των 3,5t.) καθώς, οι μεταφορικές δυνατότητες τους αλλά και οι διαστάσεις τους;, τους επιτρέπουν να χρησιμοποιηθούν σε πάσης φύσεως εφαρμογές εντός της πόλης. Από τις διανομές προϊόντων και τα τεχνικά επαγγέλματα έως τον κατασκευαστικό κλάδο, σε επιλογές αμαξώματος με μονή ή διπλή σειρά καθισμάτων, κλειστή ή ανοικτή καρότσα κ.ο.κ.
Με μήκος αμαξώματος έως και 7,7m, ειδικά στις εκδόσεις Van, είναι σε θέση να μεταφέρουν φορτία μήκους έως 5,2m(!), όγκου έως 19+κ.μ.(!) και βάρους έως και 3+t.(!), δεδομένου ότι το μεικτό βάρος τους κυμαίνεται από τους 3,5 – 7t.
Διαχρονικά, κατά τη διάρκεια της τελευταίας 20ετίας, τα Μεγάλα Vans διατηρούν μερίδιο αγοράς της τάξης του 8% - 12% επί του συνόλου των πωλήσεων ελαφρών επαγγελματικών και είναι κατά βάση η 3η πιο εμπορική κατηγορία πίσω από τα Μικρά & τα Μεσαία Vans.
Όπως προαναφέραμε, τα Μεγάλα Vans είναι σε θέση να προσφέρουν εξαιρετικές μεταφορικές δυνατότητες και μια… ανεξάντλητη γκάμα παραλλαγών αμαξώματος, την ίδια στιγμή που η ευελιξία τους δεν έχει να ζηλέψει και πολύ αυτήν ενός μεγάλου οικογενειακού οχήματος.
Την ίδια στιγμή, είναι σαφής η πρόοδος της τεχνολογίας σε ότι αφορά στα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης του έργου του οδηγού τα τελευταία χρόνια, γεγονός που έχει επιφέρει τη σημαντική βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς και της ενεργητικής ασφάλειας που χαρακτηρίζει οχήματα όπως τα Ford Transit, Mercedes-Benz Sprinter κ.ά.
Στην παρούσα φάση, το σύνολο σχεδόν των εκπροσώπων της κατηγορίας έχει να επιδείξει και αμιγώς ηλεκτρικές προτάσεις.
Το μέγεθος του αμαξώματος και το μεγάλο μεικτό βάρος των Μεγάλων Vans, επιτρέπει στους κατασκευαστές να τους προσφέρουν μεγάλης χωρητικότητας μπαταρίες στις ηλεκτρικές τους εκδόσεις, με αποτέλεσμα η αυτονομία τους να προσεγγίζει ήδη τα 500km!
Παράλληλα, έχουν ήδη παρουσιαστεί τα πρώρα… δείγματα γραφής σε ότι αφορά νέα συστήματα κίνησης, π.χ. με καύσιμο το υδρογόνο, σε οχήματα της κατηγορίας των Μεγάλων Vans και μέλλει να αποδειχθεί αν τελικά θα είναι μια λύση που θα προωθηθεί στην αγορά, ειδικά από το 2030 και μετά.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr