Η νέα -6η κατά σειρά- γενιά του Mitsubishi L200 έχει να επιδείξει ένα σημαντικά αναβαθμισμένο επίπεδο ασφάλειας.

Το σύστημα «FCM» είναι σε θέση να ανιχνεύσει και πεζούς, αποτρέποντας την πρόσκρουση του οχήματος με αυτούς.

Το σύστημα «RCTA» αποδεικνύεται ιδιαίτερα χρήσιμο κατά την οπισθοπορεία του οχήματος σε σημεία με περιορισμένη ορατότητα για τον οδηγό.

Το σύστημα «BSW» με λειτουργία «LCA» αναλαμβάνει να ειδοποιήσει τον οδηγό κατά την αλλαγή λωρίδας κυκλοφορίας και όχι μόνο.

Ασφαλέστερο από ποτέ το νέο L200!

Οι πολλαπλές τεχνολογικές καινοτομίες που υιοθετεί η 6η γενιά του Mitsubishi L200, το καθιστούν πιο ασφαλές από ποτέ εκτός από τη σαφή αναβάθμιση της αντοχής και της αποδοτικότητα του.

 
Η 6η κατά σειρά γενιά του Mitsubishi L200 έχει αναβαθμιστεί σημαντικά σε σχέση με τον προκάτοχο της επιδεικνύοντας σαφείς βελτιώσεις στους τομείς της αξιοπιστίας, της οδικής συμπεριφοράς (εντός και εκτός δρόμου) και φυσικά στο επίπεδο της άνεσης και της ασφάλειας που προσφέρει τόσο στους επιβάτες και το φορτίο όσο και στους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου.
Σημαντικό ρόλο σε αυτήν την τελευταία παράμετρο διαδραματίζουν οι πολλαπλές τεχνολογικές καινοτομίες ως προς τα συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας που ενσωματώνονται στον εξοπλισμό του νέου ιαπωνικού Pick-Up.
Ας δούμε αναλυτικότερα ορισμένες εξ αυτών:
  • Multi Around Monitor (ΜΑΜ) - Λειτουργία πολλαπλών προβολών με πανοραμική εικόνα 360 μοιρών
Το εν λόγω σύστημα κάνει χρήση δεδομένων που λαμβάνει από τέσσερις κάμερς που εδράζονται στους προφυλακτήρες και τους πλευρικούς καθρέπτες επιτρέποντας στον οδηγό να παρακολουθεί χωρίς εμπόδια στο οπτικό του πεδίο, όλα όσα συμβαίνουν και υπάρχουν περιμετρικά του οχήματος στην οθόνη της κεντρικής κονσόλας.
  • Forward Collision Mitigation (FCM) – Σύστημα αποφυγής πρόσκρουσης με ανίχνευση πεζών
Το εν λόγω σύστημα κάνει χρήση καμερών και αισθητήρων ραντάρ προκειμένου να ανιχνεύσει τυχόν εμπόδια όπως π.χ. ένα όχημα ή ένας πεζός στην πορεία του L200, αποτρέποντας το ενδεχόμενο πρόσκρουσης. Όταν διαπιστώσει κάποιο εμπόδιο και το ενδεχόμενο πρόσκρουσης με αυτό, ειδοποιεί με ηχητικά σήματα τον οδηγό και ενεργοποιεί τη λειτουργία πέδησης προκειμένου να αποσβέσει την πρόσκρουση ή να περιορίσει τις επιπτώσεις της.
  • Blind Spot Warning (BSW) με λειτουργία Lane Change Assist (LCA) – Σύστημα προειδοποίησης τυφλού σημείου
Τα BSW και LCA βασίζονται σε μια μονάδα ραντάρ χιλιοστομετρικού κύματος που εδράζεται στο εσωτερικό του πίσω προφυλακτήρα προκειμένου να ανιχνεύσουν οχήματα που πλησιάζουν από πίσω ή βρίσκονται σε «τυφλό» σημείο στο οπτικό πεδίο του οδηγού.
Στην περίπτωση που ανιχνεύσουν κάποιο εμπόδιο, προειδοποιούν τον οδηγό μέσω οπτικού σήματος που αναβοσβήνει στον πλευρικό καθρέπτη. Στην περίπτωση που ο οδηγός έχει πρόθεση να κινηθεί προς τη λωρίδα κυκλοφορίας όπου ήδη κινείται κάποιο άλλο όχημα, το σύστημα θα τον προειδοποιήσει με οπτικά όσο και ηχητικά σήματα.
  • Auto High Beam (AHB) – Αυτόματη λειτουργία προβολέων
Κατά τις νυχτερινές ώρες, οι προβολείς επανέρχονται αυτόματα στη μικρή σκάλα όταν ανιχνευθεί κάποιο προπορευόμενο όχημα και επιστρέφουν αυτόματα στη μεγάλη σκάλα όταν δεν συντρέχει λόγος, προκειμένου ο οδηγός να μην απασχολείται με τον –συνεχή- χειρισμό του χειριστηρίου για τα φώτα του οχήματος.
  • Ultrasonic Misacceleration Mitigation System (UMS) – Σύστημα αποφυγής ακούσιας επιτάχυνσης και περιορισμού πρόσκρουσης σε στενούς χώρους στάθμευσης
Το εν λόγω σύστημα διασφαλίζει τον περιορισμό της έκτασης τυχόν ζημιών που ενδεχομένως να προκύψουν κατά την εκκίνηση του οχήματος ή την οπισθοπορεία του, από την επαφή του με κάποιο εμπόδιο. Μέσω αισθητήρων υπερήχων που εδράζονται στους προφυλακτήρες, μπορούν να ανιχνευθούν εμπόδια προς την κατεύθυνση κίνησης, ενεργοποιώντας σχετικό συναγερμό και μειώνοντας την κινητήρια ισχύ στην περίπτωση που ο οδηγός πατήσει πιο γρήγορα ή απότομα το πεντάλ του γκαζιού. Το UMS μάλιστα έχει εμβέλεια τεσσάρων (4) μέτρων εμπρός ή πίσω από το όχημα.
  • Rear Cross Traffic Alert (RCTA) – Σύστημα προειδοποίησης οπισθοπορείας σε διασταύρωση
Το εν λόγω σύστημα κάνει χρήση αισθητήρων ραντάρ που εδράζονται στο εσωτερικό του πίσω προφυλακτήρα προκειμένου να ανιχνεύσει την κίνηση οχημάτων που πλησιάζουν από πίσω ή από «τυφλό» σημείο στο οπτικό πεδίο του οδηγού.
Για παράδειγμα, κατά την έξοδο (με όπισθοπορεία) από κάποιο χώρο στάθμευσης (γκαράζ), το σύστημα προειδοποιεί τον οδηγό για την παρουσία του εμποδίου και την κίνηση του μέσω οπτικών και ηχητικών σημάτων.
 
Υπενθυμίζουμε πως όλα τα προαναφερθέντα συστήματα, περιλαμβάνονται στον εξοπλισμό της νέας (6ης) γενιάς του L200, πέραν επιπλέον συστημάτων που είναι διαθέσιμα και από στην προηγούμενη γενιά του μοντέλου όπως τα:
  • Brake Override System
  • Brake Assist
  • Emergency Stop Signal (ESS)
  • Lane Departure Warning (LDW)
  • Active Stability & Traction Control (ASTC)
  • Hill Start Assist (HAS)
  • Trailer Stability Assist (TSA).
 
 

 

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Mitsubishi - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ