Χάρη σε πολλαπλές επεμβάσεις με στόχο τη μείωση του συνολικού απόβαρου, η νέα γενιά του Ford Transit θα μπορεί να υποστηρίξει έως και 80 κιλά περισσότερο φορτίο σε σχέση με τον προκάτοχο της.
Κάνοντας χρήση πολλαπλών νέων τεχνολογιών, μέσω της χρήσης νέων τύπων υλικών για την κατασκευή των διαφόρων μηχανικών του μερών αλλά και μέσω της εκτεταμένης ψηφιακής αναβάθμισης της δομής και σχεδίασης του αμαξώματος του, με πρακτικές που συνήθως χρησιμοποιούνται στην αεροναυπηγική και στην κατασκευή… διαστημοπλοίων, η Ford έχει καταφέρει να διασφαλίσει σημαντική μείωση του απόβαρου για όλες τις εκδόσεις του νέου Transit που αναμένεται να ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στις διάφορες αγορές της ΕΕ μέσα στο έτος.
Χαρακτηριστικά, αξίζει να αναφέρουμε πως το νέο Transit έχει να επιδείξει νέα στοιχεία όπως το πλήρως αλουμινένιο κάλυμμα του κινητήρα, που σε ότι αφορά στις εκδόσεις Van με μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς, διασφαλίζουν αύξηση του ωφέλιμου φορτίου έως και κατά 80 κιλά. Αντίστοιχα, στις εκδόσεις με μετάδοση της κίνησης στους εμπρός τροχούς, η μέγιστη αύξηση του ωφέλιμου φορτίου ανέρχεται στα 48 κιλά.
Περιληπτικά, αναφέρουμε πως λόγω του νέου καλύμματος του κινητήρα από αλουμίνιο, το απόβαρο του νέου Transit μειώνεται κατά 5,4 κιλά ενώ ο επανασχεδιασμένος πίσω άξονας στις εκδόσεις με μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς έχουν επιφέρει περαιτέρω μείωση του απόβαρου κατά 14,7 κιλά. Αξίζει μάλιστα να σημειώσουμε πως μόνο από τους –νέας σχεδίασης- τροχούς (όχι αλουμινίου), το νέο Ford Transit Van «γλιτώνει» συνολικά 5,5 κιλά σε σχέση με την υπάρχουσα γενιά.
Παράλληλα, την ίδια στιγμή η αποδοτικότητα του νέου Transit και οι βελτιωμένες δυνατότητες που προσφέρει στους ιδιοκτήτες του, αντικατοπτρίζονται και στην αναβάθμιση των μηχανικών συνόλων που αναλαμβάνουν την κίνηση του. Ο ανανεωμένος πετρελαιοκινητήρα EcoBlue των 2,0 λτ. θα είναι διαθέσιμος και σε νέες εκδόσεις με ισχύ 185 ίππων που συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων για τις εκδόσεις με μετάδοση της κίνησης τους πίσω τροχούς, επιτυγχάνοντας εκπομπές CO2 από 156 g/km.
Παράλληλα, οι νέες εκδόσεις EcoBlue Hybrid που θα αναμένεται να προστεθούν στη γκάμα του νέου Ford Transit υπόσχονται μείωση της κατανάλωσης καυσίμου σε σχέση με συμβατικές έως και κατά 8% κατά την κίνηση εντός της πόλης, με τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα να περιορίζονται από τα 144 g/km.