- Ηλεκτρική η EQV, diesel και ήπια υβριδική η V-Class
- Έρχονται με νέα σχεδίαση και πλαϊνή συρόμενη πόρτα στον στάνταρ εξοπλισμό
- Με δύο οθόνες 12,3 ιντσών και κομψό εσωτερικό
- Η EQV προσφέρει έως 204 άλογα η diesel V-Class μέχρι 237
Ηλεκτρική η EQV, diesel και ήπια υβριδική η V-Class
H Mercedes-Benz θέλει να αλλάξει την προσέγγιση της σε ότι αφορά τα Van της: Θέλει να τα κάνει πολυτελείας και με premium αίσθηση και αισθητική. Τα δύο νέα Van που παρουσίασε είναι ένα βήμα προς αυτή την κατεύθυνση. Μιλάμε για την καινούργια ηλεκτρική EQV και την V-Class (diesel ή ήπια υβριδική), που έρχονται αμφότερες με ανανεωμένο εσωτερικό και εξωτερικό, νέα συστήματα ασφαλείας, τεχνολογικές αναβαθμίσεις και μια γενικότερη στροφή προς την πολυτέλεια. Τα νέα Van είναι διαθέσιμα για παραγγελία στην Γερμανία, από τον περασμένο Ιανουάριο, με τις τιμές να αρχίζουν από 59.470 ευρώ για την V-Class και 75.281 ευρώ για την ηλεκτρική EQV.
Έρχονται με νέα σχεδίαση και πλαϊνή συρόμενη πόρτα στον στάνταρ εξοπλισμό
Στα αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά των νέων ηλεκτρικών Van είναι η ανανεωμένη τους σχεδίαση. Στο μπροστινό μέρος κυριαρχεί μια καινούργια, ευμεγέθη γρίλια και ένας έντονος προφυλακτήρας. Ανάλογα με την εξοπλιστική έκδοση, η γρίλια μπορεί να περιβάλλεται και από λωρίδα LED. Στην κορυφαία έκδοση της V-Class, την Exclusive, προσφέρεται επίσης, για πρώτη φορά, όρθιο το αστέρι της Mercedes απάνω στο καπό. Στο πίσω μέρος τα δύο Van έρχονται με το όνομα της Mercedes-Benz γραμμένο ολογράφως με χρώμιο, ενώ δεξιά αριστερά δεσπόζουν καινούργια φωτιστικά σώματα. Η νέα εμφάνιση ολοκληρώνεται με νέες ζάντες αλουμινίου, αεροδυναμικά σχεδιασμένες, σε διαστάσεις 17, 18 και 19 ιντσών. Στα νέα χαρακτηριστικά των μοντέλων προστίθεται και μια συρόμενη πόρτα στην αριστερή πλευρά τους, που έρχεται μαζί με τον στάνταρ εξοπλισμό και διευκολύνει την πρόσβαση στο πίσω μέρος του οχήματος.
Με δύο οθόνες 12,3 ιντσών και κομψό εσωτερικό
Ο εσωτερικός σχεδιασμός έχει λάβει επίσης μια σειρά ανανεώσεων, με επίκεντρο την high-tech αναβάθμιση της καμπίνας. Στο ταμπλό των δύο Van, δεσπόζουν πλέον δυο οθόνες 12,3 ιντσών, μια για τον ψηφιακό σύστημα οργάνων και μια για το infotainment. Τα δύο μοντέλα έρχονται με το νέο infotainment σύστημα της Mercedes, το MBUX. Στις αλλαγές του ταμπλό συνυπολογίζονται επίσης νέοι κομψοί αεραγωγοί για το air condition και ένα τιμόνι νέας γενιάς με αναγνώριση hands-off. Η επανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα τους, έχει θέση ασύρματης φόρτισης για κινητά τηλέφωνα, ενώ στην ευχέρεια των αγοραστών είναι η επιλογή για: σύστημα εκκίνησης με ψηφιακό κλειδί, θερμαινόμενο τιμόνι, χαμηλό φωτισμό της πίσω καμπίνας για νυχτερινή οδήγηση καθώς και τα πιο πρόσφατα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης της Mercedes Benz. Το πακέτο, φυσικά, ολοκληρώνεται και με έναν ατμοσφαιρικό φωτισμό που δένει τα πάντα μαζί με 64 διαφορετικές χρωματικές αποχρώσεις.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Η EQV προσφέρει έως 204 άλογα η diesel V-Class μέχρι 237
Όσο για το τι βρίσκεται κάτω από το καπό, η ηλεκτρική EQV έρχεται με επιλογές στην χωρητικότητα των μπαταριών μεταξύ 90 και 60 kWh και ένα ηλεκτρικό μοτέρ στον μπροστινό άξονα που μπορεί να προσφέρει έως 204 ίππους και 365 Nm ροπής. Ανάλογα με το πακέτο μπαταριών η αυτονομία του van αγγίζει τα 344-365 χλμ. για την 90 kWh και τα 227-247 χλμ. για την 60 kWh (WLTP). H ΕQV έρχεται με αρχιτεκτονική 400 Volt και προσφέρει τύπους φόρτισης AC και DC με ταχύτητες φόρτισης 11 kW και 110 kW αντίστοιχα.
Όσο για την V-Class, έρχεται με diesel κινητήρα 1,95 λίτρων και σε τρεις εκδόσεις επιδόσεων που θα προσφέρουν, 163 , 190 και 237 άλογα και 380, 440 και 500 Nm ροπής αντίστοιχα. Η τελική της ταχύτητα διαμορφώνεται στα 193, 204 και 220 χλμ./ώρα, ενώ ο χρόνος που κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 10,7, 9,5 και 7,4 δευτερόλεπτα αντίστοιχα. Αργότερα το 2024, η V-Class θα έρχεται και με έναν βενζινοκινητήρα σε ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης που θα προσφέρει 231 άλογα και 370 Nm ροπής, με τελική ταχύτητα τα 200 χλμ./ώρα και ταχύτητα επιτάχυνσης για το 0-100 χλμ./ώρα στα 8,1 δευτερόλεπτα. Τα diesel μοντέλα έρχονται με επιλογή είτε ως πισωκίνητα είτε ως τετρακίνητα, ενώ η ήπια υβριδική έκδοση θα έρχεται μόνο ως πισωκίνητη.