- Διαθέτει 6 δοκιμασίες για βαριά φορτηγά, diesel, ηλεκτροκίνητα, υδρογόνου
- Μπορεί να προσομοιώσει τις επιφάνειες της ασφάλτου
- Κλιματικός θάλαμος για θερμοκρασίες από -40 έως +70 βαθμούς Κελσίου
Το Wörth am Rhein δεν φιλοξενεί μόνο τη μεγαλύτερη μονάδα παραγωγής φορτηγών της Mercedes-Benz Trucks, αλλά είναι ταυτόχρονα και το κέντρο ανάπτυξης και δοκιμών (EVZ) της εταιρείας. Εκεί ο γερμανικός κολοσσός «περνάει» τα βαριά φορτηγά της από έξι καινοτόμες δοκιμασίες. Τα τελευταία χρόνια οι δοκιμασίες αυτές επικεντρώνονται ολοένα και περισσότερο σε φορτηγά με αμιγώς ηλεκτρικά συστήματα κίνησης, ή που κινούνται με υδρογόνο, με τις πιο πρόσφατες δοκιμές να αφορούν το ηλεκτρικό Mercedes-Benz eActros 600 το οποίο η Mercedes θέλει σύντομα να βάλει στην παραγωγή.
Μια από τις εσωτερικές δοκιμασίες που γίνονται στις εγκαταστάσεις στο Wörth am Rhein είναι η προσομοίωση της επιφάνειας της ασφάλτου. Η Mercedes έχει συλλέξει δεδομένα από διαφορετικές επιφάνειες οδοστρώματος σε αυτοκινητόδρομους, αγροτικούς δρόμους, χωματόδρομους και δρόμους που είναι κακά συντηρημένοι με λακκούβες ή κακοτεχνίες. Mπορεί λοιπόν να προσομοιώσει όλες αυτές τις συνθήκες για να δοκιμάσει την συμπεριφορά των νέων της φορτηγών. Να εξετάσουν και να αξιολογήσουν το αποτέλεσμα που έχουν οι δονήσεις που προκαλούνται στα εξαρτήματα του οχήματος. Μετράνε, δηλαδή και αξιολογούν την συμπεριφορά του πλαισίου, των τμημάτων του αμαξώματος και την επίδραση που έχουν οι διαφορετικές συνθήκες δρόμου στην άνεση του οδηγού.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το » |
Μια άλλη καινοτομία είναι ο κλιματικός θάλαμος που σχεδιάστηκε εξ αρχής για ηλεκτρικά οχήματα και για όσα κινούνται με υδρογόνο. Σε αντίθεση με τις δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες, π.χ. στη Φινλανδία ή την Ισπανία, ο κλιματικός θάλαμος δοκιμών επιτρέπει την ευέλικτη αναπαραγωγή των προσομοιωμένων κλιματικών συνθηκών υπό συγκρίσιμες περιβαλλοντικές συνθήκες καθ' όλη τη διάρκεια του έτους. Ο κλιματικός θάλαμος δοκιμών μπορεί να προσομοιάσει ένα εύρος θερμοκρασιών από -40 έως +70 βαθμούς Κελσίου. Αλλά, εκτός από την θερμοκρασία διαθέτει επίσης έλεγχο υγρασίας που καθιστά δυνατή τη ρύθμιση διαφορετικών επιπέδων υγρασίας έως και 100 τοις εκατό, όπως απαιτείται, εντός των ορίων της φυσικής. Η θερμοκρασία μπορεί να αλλάζει κατά 1,0 βαθμό Κελσίου το λεπτό.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr