Ξεκίνησαν οι δοκιμές του αυτόνομου Toyota e-Palette, το οποίο θα κάνει την εμφάνισή του στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο.

Ένα ιδιαίτερα προηγμένο σύστημα αυτόνομης κινητικότητας εξελίσσει η Toyota, φέρνοντας το μέλλον λίγο πιο κοντά.

Η λειτουργία των e-Palette θα ξεκινήσει από την πρωτότυπη πόλη Woven City και θα επεκταθεί και σε άλλες περιοχές της Ιαπωνίας.

Σε περίπτωση που κάποιο όχημα εμφανίσει πρόβλημα, επιστρέφει αυτόνομα στη βάση του και αντικαθίσταται, ώστε να μην διαταραχθεί η συνολική λειτουργία.

Το σύστημα διαχείρισης AMMS αποστέλλει όσα e-Palette χρειάζεται, τη στιγμή και στο σημείο που απαιτείται.

Ειδική μέριμνα στο εσωτερικό έχει υπάρξει για τη μεταφορά αναπηρικών αμαξιδίων, η είσοδος και έξοδος των οποίων διευκολύνεται μέσω ράμπας.

Στις δοκιμές των οχημάτων, για λόγους ασφαλείας επιβαίνει χειριστής ο οποίος αν παραστεί ανάγκη αναλαμβάνει τον έλεγχο.

Θέσεις καθήμενων και όρθιων στο εσωτερικό, όπου υπάρχουν ψηφιακές οθόνες.

Ο υπεύθυνος ελέγχει και διαχειρίζεται από απόσταση μια σειρά από οχήματα.

Το κέντρο επιχειρήσεων των Toyota e-Palette.

To e-Palette σταματά αυτόματα στις διαβάσεις, παρέχοντας προτεραιότητα στους πεζούς.

Το σύστημα κινητικότητας της Toyota φιλοδοξεί να μειώσει τους χρόνους αναμονής των επιβατών και να περιορίσει την κυκλοφοριακή συμφόρηση.

Αυτόνομη κινητικότητα από την Toyota (+vids)

Με ακρογωνιαίο λίθο το αυτόνομο & ηλεκτρικό «e-Palette», η Toyota δημιουργεί ένα προηγμένο σύστημα κινητικότητας, προϊδεάζοντας μας για το μέλλον των μεταφορών.

ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ & Επαγγελματικό: Νέα μοντέλα, Τιμές, Δίκτυο φόρτισης με 1 κλίκ!

 
Η Toyota ανακοίνωσε τη δημιουργία ενός συστήματος διαχείρισης για την υποστήριξη της παροχής υπηρεσιών, που θα επιτρέψουν τη λειτουργία του e-Palette, του ηλεκτρικού αυτόνομου οχήματος που η ιαπωνική εταιρεία είχε παρουσιάσει σε πρωτότυπη μορφή στην έκθεση CES 2018. Σε αυτό το πλαίσιο, η Toyota φιλοδοξεί να μας δώσει μια πρόγευση της μελλοντικής κινητικότητας, λανσάροντας την υπηρεσία «Autono-MaaS», ένας όρος που προέρχεται από τη σύντμηση των «autonomous» και «mobility as a service».
Επιπλέον, η εταιρεία με τη συνδρομή μιας σειράς συνεργατών, σχεδιάζει να θέσει σε λειτουργία τα e-Palette στο Woven City, μια πλήρως συνδεδεμένη πρωτότυπη πόλη που η ίδια δημιούργησε. Όμως, τα σχέδια της Toyota Motor Corporation δεν σταματούν εκεί, καθώς στόχος είναι στις αρχές της τρέχουσας δεκαετίας, να διευρυνθεί η χρήση του πρωτότυπου οχήματος και σε άλλες περιοχές.
Σημειώνεται, πως το αυτόνομο e-Palette πραγματοποίησε το ντεμπούτο του στην Ιαπωνία, στην περσινή έκθεση αυτοκινήτου του Τόκιο. Αξίζει να αναφερθεί, ακόμα, πως θα μεταφέρει αθλητές και προσωπικό εντός του Ολυμπιακού και Παραολυμπιακού χωρίου, κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων του Τόκιο, οι οποίοι αναβλήθηκαν λόγω πανδημίας και θα πραγματοποιηθούν τον προσεχή Ιούλιο.
Στόχος της Toyota είναι να προσφέρει υπηρεσίες κινητικότητας που «πηγαίνουν εκεί όπου χρειάζεται, όταν χρειάζεται και έγκαιρα». Για το σκοπό αυτό, έχει αναπτύξει ένα σύστημα διαχείρισης λειτουργιών για τα e-Palette με βάση τις αρχές που διέπουν το σύστημα Toyota Production System (TPS). Αυτό το σύστημα διαχείρισης λειτουργιών θα περιέχεται στην ανοικτή πλατφόρμα υπηρεσιών κινητικότητας της Toyota (MSPF - Mobility Services Platform) και θα αποτελείται από το αυτόνομο σύστημα διαχείρισης κινητικότητας (AMMS - Autonomous Mobility Management System) για τη σύνδεση των οχημάτων και την πλατφόρμα ανάθεσης εργασιών (e-TAP - e-Palette Task Assignment Platform) για τη σύνδεση των ατόμων. Το σύστημα φιλοδοξεί να μειώσει τους χρόνους αναμονής των πελατών και να ανακουφίσει τη συμφόρηση.
Με σκοπό την επίτευξη της απόλυτης υπηρεσίας κινητικότητας «just-in-time» που βασίζεται στο TPS, το σύστημα διαχείρισης AMMS είναι σε θέση να αποστείλει ακριβώς όσα e-Palette είναι αναγκαία, όταν χρειάζεται και όπου απαιτείται. Ο προγραμματισμός λειτουργίας μπορεί να αλλάξει με ευελιξία, με τα οχήματα να αποστέλλονται και να επιστρέφουν αυτόματα, σύμφωνα με τις ανάγκες κινητικότητας σε πραγματικό χρόνο. Όταν εισάγονται επιπρόσθετα οχήματα σε μια υπηρεσία, τα διαστήματα μεταξύ των οχημάτων προσαρμόζονται ώστε να εξασφαλίζεται ομοιόμορφη απόσταση των υπηρεσιών.
Οι δυσλειτουργίες του κάθε οχήματος εντοπίζονται επίσης αυτόματα και, εάν συμβεί αυτό, τα οχήματα επιστρέφουν αυτόματα στην αποθήκη και τα οχήματα αντικατάστασης αποστέλλονται αμέσως στη διαδρομή για να διασφαλιστεί η σταθερότητα της λειτουργίας. Σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, τα οχήματα μπορούν να σταματήσουν και να επιστρέψουν σε λειτουργία από απόσταση, με ένα επιπλέον επίπεδο διαχείρισης ασφάλειας. Σημειώνεται, ακόμα πως ο κάθε υπεύθυνος είναι σε θέση να διαχειρίζεται πλήθος οχημάτων, γεγονός που επιτρέπει την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας ακόμη και με περιορισμένους εργαζομένους.
Δείτε στα παρακάτω βίντεο, τα Toyota e-Palette σε λειτουργία, όπου περιγράφονται τα βασικά σημεία του συστήματος κινητικότητας της εταιρείας:
 
 
 



 

 

ΔΙΕΘΝΗ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Toyota - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ