Toyota: Προσεχώς η νέα γενιά από fuel cells υδρογόνου!
Γιατί τα υβριδικά Pick-Ups… αλλάζουν τις ισορροπίες της αγοράς;
Ήπια υβριδικό (diesel) το Hilux, βενζίνη για το Plug-In Ranger.
Σημαντικά ισχυρότερο το Ford Ranger PHEV με 279 άλογα!
Κερδίζει –με διαφορά- σε τιμή το Hilux Hybrid 48V
Η κατηγορία των Pick-Ups στηρίχθηκε ανέκαθεν σε ισχυρούς και… ακατάβλητους πετρελαιοκινητήρες που μπορούσαν να διασφαλίσουν την απρόσκοπτη λειτουργία τους ακόμη και στις πιο ακραίες συνθήκες κίνησης, έλκοντας ή κουβαλώντας μεγάλα φορτία.
 
Ωστόσο, παρά το γεγονός ότι οι απατήσεις παραμένουν οι ίδιες, ο χαρακτήρας των Pick-Ups έχει αλλάξει σημαντικά και πλέον δεν είναι απλώς τα σκληροτράχηλα… «αγροτικά» αλλά, ελαφρά επαγγελματικά που μπορούν να μεταφέρουν έως 5 επιβάτες (βλέπε SUVs) καθώς και φορτία άνω του 1,0t.!
 
Παράλληλα, εκτός από το υψηλό επίπεδο άνεσης και ασφάλειας που προσφέρουν, επιβάλλεται να εμφανίσουν και έναν πιο «οικολογικό» χαρακτήρα τους, μειώνοντας δραστικά τις εκπομπές ρύπων τους. Οι Toyota Professional & Ford Pro, δύο εκ των κορυφαίων μαρκών στην αγορά των Pick-Ups, ήδη προσφέρουν και στην Ελλάδα τα Hilux & Ranger σε υβριδικές εκδόσεις (και σύντομα σε ηλεκτρικές), που ουσιαστικά δεν έχουν να… ζηλέψουν σε τίποτε από τις συμβατικές!
 
Τα νέα Ranger PHEV και Hilux Hybrid 48V, είναι μεν υβριδικά αλλά πλήρως διαφορετικά μεταξύ τους. Ποια είναι η προσέγγιση της κάθε εταιρείας και ποια τα «δυνατά» και «αδύνατα» σημεία της;
Μάθε πόσα «ξοδεύουν» τα Pick-Ups σε καύσιμα κάθε χρόνο!
 
Οι δύο εταιρείες επέλεξαν δύο εντελώς διαφορετικούς δρόμους… ενίσχυσης των Pick-Ups τους.
 
Το Ford Ranger είναι μια έκδοση PHEV (Plug-In Hybid Electric Vehicle) και το σχετικό σύστημα αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα (EcoBoost) 2,3λτ. και έναν ηλεκτροκινητήρα 75kW (102hp) σε συνδυασμό με ένα αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων & μια μπαταρία ωφέλιμης χωρητικότητας 11,8kWh. Μέσω τεσσάρων προγραμμάτων λειτουργίας, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει να θα κινείται κάνοντας χρήση του βενζινοκινητήρα, του ηλεκτροκινητήρα ή και των δύο με τη φόρτιση της μπαταρίας να διαρκεί έως 4 ώρες σε απλή παροχή ρεύματος. Την ίδια στιγμή, το Ranger PHEV μπορεί να κινηθεί πλήρως ηλεκτροκίνητα (χωρίς εκπομπές ρύπων) για έως και 50km.
 
Από την πλευρά της, η Toyota Professional έχει προσθέσει έναν ηλεκτρικό εναλλάκτη / κινητήρα και μια μπαταρία ιόντων λιθίου 48V στον πετρελαιοκινητήρα των 2,8λτ. Με βάση τα όσα αναφέρει η εταιρεία, το υβριδικό σύστημα αποδίδει ισχύ 16 αλόγων και έξτρα ροπή 65Nm αλλά στην πράξη, αυτό που αναλαμβάνει είναι να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου (έως και κατά 5%) και να προσφέρει καλύτερη απόκριση και ομαλότερη λειτουργία στις επιταχύνσεις / επιβραδύνσεις στο Hilux Hybrid 48V.
 

Σημαντικά ισχυρότερο και με δυνατότητα ηλεκτρικής κίνησης το Ford Ranger PHEV αλλά το Toyota Hilux Hybrid είναι σημαντικά πιο... φθηνό!
Με βάση τα όσα ανακοινώνουν οι εταιρείες, το νέο Ranger PHEV υπερτερεί ξεκάθαρα σε απόδοση καθώς, το υβριδικό του σύστημα αποδίδει ισχύ 279hp και 690Nm ροπής, που είναι και η υψηλότερη στη γκάμα του μοντέλου!
 
Από την πλευρά του, το Hilux Hybrid 48V έχει μέγιστη απόδοση 204 (+16) άλογα & 500 (+65)Nm ροπής!
 
Σε ότι αφορά δε στην κατανάλωση καυσίμου, το Hilux Hybrid επιδεικνύει μέση κατανάλωση από 10λτ./100km και εκπομπές CO2 από 262g/km ενώ, το Ranger PHEV επιδεικνύει κατανάλωση από 3,1λτ./100km!
 
PRO.autotriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία:   Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.:  998384177 
 Δ.Ο.Υ.:  ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
 
Τηλέφωνο: 211 1085500 
Ιστοσελίδα: www.autotriti.gr 
Διοικητικά Στελέχη     
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη 
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής:  Νίκος Καρανάσιος 
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.