Το όχημα κατασκευάζεται στο ιταλικό εργοστάσιο Atessa, από όπου παράγεται το 30% των LCVs πανευρωπαϊκά.
Διαθέτει χωρητικότητα φορτίου 18,3 κ.μ., αποδίδει 270 ίππους και έχει αυτονομία 323 χλμ.
Κλειδί η φόρτιση των 22kW (AC), που επιτρέπει την πλήρη επαναφόρτιση του Van μέσα σε 6 μόλις ώρες.
Σημείο αναφοράς οι εγκαταστάσεις στην Atessa – Το εργοστάσιο μπορεί να προσφέρει πάνω από 2.500 διαφορετικές εκδόσεις.
Μέσα στο 2024, ο όμιλος κατέγραψε μια αύξηση της τάξεως του 25% στις μετατροπές οχημάτων.
Διαθέτει χωρητικότητα φορτίου 18,3 κ.μ., αποδίδει 270 ίππους και έχει αυτονομία 323 χλμ.
Από εκεί και πέρα, σε ό,τι έχει να κάνει με τα χαρακτηριστικά του, το Cargo Box BEV παρέχει εξαιρετική χωρητικότητα φορτίου (18,3 m³), η οποία συμπληρώνεται από ένα ευρύχωρο εσωτερικό με διαστάσεις 4.230 χιλιοστά σε μήκος, 2.032 χιλιοστά σε πλάτος και 2.150 χιλιοστά σε ύψος, ενώ βασίζεται παράλληλα στην έκδοση Battery Electric Chassis Cab για μέγιστη ροπή 410Nm, ισχύ 200kW (270 ίπποι) και αυτονομία 323 χλμ. – απόρροια της μπαταρίας των 110 kWh.
Εξάλλου, για τους πελάτες που χρειάζονται επιπλέον χώρο φόρτωσης, το όχημα θα διατίθεται και στη διαμόρφωση L4, επεκτείνοντας έτσι τον όγκο φόρτωσής του στα 20,5 m³, με εσωτερικό μήκος 4.500 χιλιοστά και ύψος 2.300 χιλιοστά.
Κλειδί η φόρτιση των 22kW (AC), που επιτρέπει την πλήρη επαναφόρτιση του Van μέσα σε 6 μόλις ώρες
Ομοίως, προκειμένου να αναβαθμιστεί ακόμη περισσότερο η σειρά των μεγάλων Vans της, η
Stellantis Pro One φρόντισε να εισαγάγει στην προκειμένη περίπτωση τη φόρτιση των 22kW AC ως στάνταρ – πράγμα που συνεπάγεται πως μια πλήρης φόρτιση πλέον μπορεί να επιτευχθεί άνετα κατά τη διάρκεια της νύχτας.
Τοιουτοτρόπως, το όχημα θα είναι έτοιμο για χρήση κατά την έναρξη της επόμενης εργάσιμης ημέρας, αφού η πλήρης επαναφόρτισή του θα καθίσταται εφικτή μέσα σε μόλις 6 ώρες, στο μισό χρόνο δηλαδή σε σύγκριση με την προηγούμενη λύση των 11kW.
Σημείο αναφοράς οι εγκαταστάσεις στην Atessa – Το εργοστάσιο μπορεί να προσφέρει πάνω από 2.500 διαφορετικές εκδόσεις
Όσον αφορά στο εργοστάσιο της Atessa (σ.σ. με πάνω από 1.200.000 τ.μ. επιφάνειας) τώρα, πέρα από το ότι είναι το μεγαλύτερο εργοστάσιο στην Ευρώπη αποκλειστικά για ελαφρά επαγγελματικά οχήματα, αποτελεί συν τοις άλλοις και ένα παγκόσμιο σημείο αναφοράς – μιας και το 80% της παραγωγής του αφορά σε προϊόντα που εξάγονται σε 75 χώρες παγκοσμίως.
Με 15 χλμ. στη γραμμή παραγωγής του γαρ, το μεγαλύτερο αμαξοστάσιο στο οικοσύστημα της Stellantis μπορεί να διαχειριστεί πάνω από 1.200 διαφορετικούς τύπους διαμορφώσεων - από βάσεις τροχόσπιτων μέχρι μετατρεπόμενα και εμπορικά οχήματα -, ενώ είναι ικανό να προσφέρει πάνω από 2.500 διαφορετικές εκδόσεις (σ.σ. με 14 διαφορετικούς κινητήρες, 4 τύπους κιβωτίων ταχυτήτων, 8 επιλογές σε όγκους Vans κ.ο.κ.).
Μέσα στο 2024, ο όμιλος κατέγραψε μια αύξηση της τάξεως του 25% στις μετατροπές οχημάτων
Πέραν όλων των άλλων πάντως, ο χώρος της Atessa φημίζεται και για το γεγονός πως είναι ένας
από τους πιο προηγμένους κόμβους του Stellantis CustomFit, ήτοι ενός εξελισσόμενου προγράμματος μετατροπής και προσαρμογής που περιλαμβάνει πλέον όχι μόνο το 50% της παραγωγής του Stellantis Pro One CV, αλλά και την ενσωμάτωση λύσεων που αναπτύσσονται σε συνεργασία με ένα δίκτυο που περιλαμβάνει πάνω από 550 πιστοποιημένους συνεργάτες.
Αυτό το εκτεταμένο δίκτυο λοιπόν επιτρέπει στην Stellantis να ανταποκρίνεται σε οποιεσδήποτε επαγγελματικές ανάγκες των πελατών της και να παρέχει μετασκευασμένα οχήματα μέσω του δικτύου των αντιπροσώπων της – βελτιστοποιώντας έτσι τόσο τους χρόνους παράδοσης, όσο και την εμπειρία των πελατών.
Μη λησμονούμε, άλλωστε, πως το 2024 η Stellantis κατέγραψε μια αύξηση της τάξεως του 25% στις μετατροπές με πιστοποιημένους συνεργάτες, διπλασιάζοντας έτσι τον αριθμό των προσαρμοσμένων μονάδων της για μεγάλους στόλους.