Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τις προθέσεις της Citroen για τις μελλοντικές λύσεις προσιτής κινητικότητας, αποκαλύπτει η σχεδιαστική σπουδή, Citroen oli.

Τις προθέσεις της Citroen για τις μελλοντικές λύσεις προσιτής κινητικότητας, αποκαλύπτει η σχεδιαστική σπουδή, Citroen oli.

Ανακυκλωμένα, πρωτότυπα υλικά για τη μείωση του βάρους, που υπολογίζεται περίπου στον έναν τόνο.

Ανακυκλωμένα, πρωτότυπα υλικά για τη μείωση του βάρους, που υπολογίζεται περίπου στον έναν τόνο.

Το Citroen oli διαθέτει και ...ταράτσα!

Το Citroen oli διαθέτει και ...ταράτσα!

Για να μην μπερδευτείτε, σημειώστε πως αυτό είναι το πίσω μέρος του Citroen oli, το οποίο έχει μήκος 4,20 μ., ύψος 1,65 μ. και πλάτος 1,90 μ.

Για να μην μπερδευτείτε, σημειώστε πως αυτό είναι το πίσω μέρος του Citroen oli, το οποίο έχει μήκος 4,20 μ., ύψος 1,65 μ. και πλάτος 1,90 μ.

Το παρμπρίζ είναι κάθετο και οι πόρτες ανοίγουν αντικριστά, διευκολύνοντας την είσοδο στο πολύχρωμο εσωτερικό.

Το παρμπρίζ είναι κάθετο και οι πόρτες ανοίγουν αντικριστά, διευκολύνοντας την είσοδο στο πολύχρωμο εσωτερικό.

Με κατανάλωση 10 kWh/100 χλμ., οι μπαταρίες των 40 kWh είναι αρκετές για μια αυτονομία της τάξης των 400 χλμ. Η φόρτιση της μπαταρίας (20-80%) απαιτεί 23 λεπτά.

Με κατανάλωση 10 kWh/100 χλμ., οι μπαταρίες των 40 kWh είναι αρκετές για μια αυτονομία της τάξης των 400 χλμ. Η φόρτιση της μπαταρίας (20-80%) απαιτεί 23 λεπτά.

Μίνιμαλ λογική και πρωτότυπα υλικά στο κατακόκκινο σαλόνι.

Μίνιμαλ λογική και πρωτότυπα υλικά στο κατακόκκινο σαλόνι.

Τα 4 ατομικά καθίσματα είναι κατασκευασμένα από θερμοπλαστική πολυουρεθάνη (TPU), με πλέγμα 3D εκτύπωσης στις πλάτες τους.

Τα 4 ατομικά καθίσματα είναι κατασκευασμένα από θερμοπλαστική πολυουρεθάνη (TPU), με πλέγμα 3D εκτύπωσης στις πλάτες τους.

Το μήκος της καρότσας επεκτείνεται από τα 679 στα 1.050 χλστ. Διαθέτει πλάτος 994 χλστ. και μέγιστο ύψος 582 χλστ.

Το μήκος της καρότσας επεκτείνεται από τα 679 στα 1.050 χλστ. Διαθέτει πλάτος 994 χλστ. και μέγιστο ύψος 582 χλστ.

Το oli είναι το 1ο όχημα που υιοθετεί το νέο λογότυπο της Citroen, ενώ διαφοροποιείται από την τωρινή γκάμα φέροντας μια μάσκα χωρίς γρίλιες.

Το oli είναι το 1ο όχημα που υιοθετεί το νέο λογότυπο της Citroen, ενώ διαφοροποιείται από την τωρινή γκάμα φέροντας μια μάσκα χωρίς γρίλιες.

  • Τις προθέσεις της Citroen για τις μελλοντικές λύσεις προσιτής κινητικότητας, αποκαλύπτει η σχεδιαστική σπουδή, Citroen oli.
  • Ανακυκλωμένα, πρωτότυπα υλικά για τη μείωση του βάρους, που υπολογίζεται περίπου στον έναν τόνο.
  • Το Citroen oli διαθέτει και ...ταράτσα!
  • Για να μην μπερδευτείτε, σημειώστε πως αυτό είναι το πίσω μέρος του Citroen oli, το οποίο έχει μήκος 4,20 μ., ύψος 1,65 μ. και πλάτος 1,90 μ.
  • Το παρμπρίζ είναι κάθετο και οι πόρτες ανοίγουν αντικριστά, διευκολύνοντας την είσοδο στο πολύχρωμο εσωτερικό.
  • Με κατανάλωση 10 kWh/100 χλμ., οι μπαταρίες των 40 kWh είναι αρκετές για μια αυτονομία της τάξης των 400 χλμ. Η φόρτιση της μπαταρίας (20-80%) απαιτεί 23 λεπτά.
  • Μίνιμαλ λογική και πρωτότυπα υλικά στο κατακόκκινο σαλόνι.
  • Τα 4 ατομικά καθίσματα είναι κατασκευασμένα από θερμοπλαστική πολυουρεθάνη (TPU), με πλέγμα 3D εκτύπωσης στις πλάτες τους.
  • Το μήκος της καρότσας επεκτείνεται από τα 679 στα 1.050 χλστ. Διαθέτει πλάτος 994 χλστ. και μέγιστο ύψος 582 χλστ.
  • Το oli είναι το 1ο όχημα που υιοθετεί το νέο λογότυπο της Citroen, ενώ διαφοροποιείται από την τωρινή γκάμα φέροντας μια μάσκα χωρίς γρίλιες.

Citroen oli: ηλεκτρικό, διπλοκάμπινο Pick-Up «τσέπης» (+vid)

5.911 Επισκέψεις στο άρθρο (3/10/2022)

Στη λογική του μικροσκοπικού AMI, το Citroen oli αποτελεί ένα πρωτότυπο, ελαφρύ ηλεκτρικό όχημα που στοχεύει σε αυτονομία 400 χλμ. Ένας προπομπός για το μέλλον, ένα 4θέσιο αυτοκίνητο που σε μπερδεύει με το ποιο είναι το μπροστά και ποιο το πίσω, εκεί που «κρύβει» μια καρότσα.

Το οli μας δείχνει τι μας ετοιμάζει η Citroen για το μέλλον!

  • Με «κρυφή» επεκτεινόμενη καρότσα 1 μέτρου
  • Ελαφριά υλικά, πάνελ που αλλάζουν & μικρή μπαταρία 40 kWh.
  • Αυτονομία 400 χλμ. με κατανάλωση 10 kWh/100 χλμ.
  • Μινιμαλιστικό εσωτερικό και εξαρτήματα από 3D εκτύπωση.
 
«Στοίχημα» έχει βάλει η Citroen να προσφέρει προσιτές λύσεις κινητικότητας, ειδικά μετά την επιτυχία του Citroen AΜΙ, το οποίο υπενθυμίζεται πως έχει λανσαριστεί και στη vanette έκδοση MY AMI CARGO.
 
Κάνοντας ένα βήμα παραπέρα, η Citroen παρουσιάζει το αντισυμβατικό πρωτότυπο Citroen oli, με το όνομα να προφέρεται ως «all-e», δηλαδή πλήρως ηλεκτρικό, με το όχημα να έχει μια «εμμονή» με τη βιωσιμότητα.
 
Το Citroen oli μπορεί να είναι μια σχεδιαστική μελέτη, αλλά η γαλλική εταιρεία λέει ότι θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε τις «ιδέες, τις σχεδιαστικές λεπτομέρειες και στοιχεία του εσωτερικού του να αντιπροσωπεύονται σε μελλοντικά μοντέλα παραγωγής». Όπως σημειώνει και ο Pierre Leclercq, επικεφαλής σχεδιασμού της Citroen: «Δεν έχει νόημα να προτείνουμε όμορφα υλικά ή σχέδια που δεν θα επηρεάσουν ποτέ τα μελλοντικά οχήματα παραγωγής».


Ανακυκλωμένα, πρωτότυπα υλικά για τη μείωση του βάρους, που υπολογίζεται περίπου στον έναν τόνο.

Ανακυκλωμένα, πρωτότυπα υλικά για τη μείωση του βάρους, που υπολογίζεται περίπου στον έναν τόνο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ποιο είναι το εμπρός και ποιο το πίσω;

Το Citroen oli έχει μήκος 4,20 μ., ύψος 1,65 μ. και πλάτος 1,90 μ., αλλά και μια σίγουρα ιδιαίτερη και άκρως παιχνιδιάρικη σχεδίαση αμαξώματος. Το παρμπρίζ είναι κάθετο και οι πόρτες ανοίγουν αντικριστά, διευκολύνοντας την είσοδο στο πολύχρωμο εσωτερικό. Πρόκειται ουσιαστικά για κάτι σαν ένα διπλοκάμπινο Pick-Up «τσέπης», μιας και υπάρχει καρότσα. Μικρή, αλλά υπάρχει!
 
Δεν θα ήταν υπερβολή να πει κανείς πως χρειάζεται να εξοικειωθεί κανείς με το ποιο είναι το μπροστινό και ποιο το πίσω μέρος του Citroen oli και επειδή η αεροδυναμική μάλλον δείχνει να είναι καλύτερη όταν κινείται με την …όπισθεν, η Citroen προσέθεσε ένα σύστημα «αεραγωγού» στο καπό για να μειώσει την αντίσταση.
 
Το oli είναι το 1ο όχημα που υιοθετεί το νέο λογότυπο της Citroen, ενώ διαφοροποιείται από την τωρινή γκάμα φέροντας μια μάσκα χωρίς γρίλιες. Διαθέτει LED φωτιστικά σώματα τετράγωνης σχεδίασης που δημιουργούν ένα «C». Στο …μπέρδεμα του μπρος – πίσω, συμβάλλουν και οι πανομοιότυποι προφυλακτήρες. Οι τονισμένοι θόλοι γίνονται επίπεδοι στην κορυφή τους, ενώ οι ασύμμετρες πόρτες χαμηλά έχουν προστατευτικά σε στιλ «airbump».

Ελαφρύ και με «κρυφή» καρότσα

Φυσικά highlight του πίσω τμήματος (και μάλλον όλου του αμαξώματος) είναι η καρότσα, η οποία είναι κατασκευασμένη από ανακυκλωμένο χαρτόνι (όπως το καπό και η οροφή). Παραμένει κρυμμένη κάτω από το πίσω παρμπρίζ που ανοίγει προς τα πάνω και σε συνδυασμό με την αναδιπλούμενη πίσω πόρτα, το μήκος της καρότσας επεκτείνεται από τα 679 στα 1.050 χλστ. Με πλάτος 994 χλστ. και μέγιστο ύψος 582 χλστ. όταν το πάνελ δεν είναι στη θέση του, η καρότσα μπορεί να χωρέσει μεγαλύτερα αντικείμενα από ένα συμβατικό πορτμπαγκάζ.
 
Ορισμένα από τα εξωτερικά πάνελ του Oli είναι εναλλάξιμα μεταξύ τους, συμπεριλαμβανομένων των θυρών των προεκτάσεων του θόλου των τροχών και των προφυλακτήρων, συμβάλλοντας στη μείωση του κόστους κατασκευής και επισκευής. Ορισμένα μη δομικά στοιχεία του αμαξώματος είναι κατασκευασμένα από πίνακες από χαρτόνι κηρήθρας που εξοικονομούν 50% βάρος σε σχέση με τον χάλυβα, ενώ εξακολουθούν να είναι αρκετά ισχυρά για να υποστηρίξουν το βάρος ενός ενήλικα. Οι τροχοί είναι 20 ιντσών έχουν μοναδική σχεδίαση.
 
Όπως συμβαίνει με όλα τα μοντέλα Citroen, το Oli ενσωματώνει τη φιλοσοφία «Advanced Comfort» εστιάζοντας στην πρακτικότητα. Το αρθρωτό δάπεδο είναι κατασκευασμένο από μονοκόμματο διογκωμένο θερμοπλαστικό αφρό πολυουρεθάνης (E-TPU), ένα υλικό υπάρχει σε παπούτσια τρεξίματος και σέλες ποδηλάτου. Η Citroen πρόσθεσε μια αδιάβροχη επίστρωση που μπορεί να καθαριστεί με το λάστιχο χάρη στις τάπες αποστράγγισης. Τα πάνελ των θυρών είναι επίσης απλοποιημένα και φέρουν μεγάλες τσέπες αποθήκευσης.

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »