Τα νέα Citroen Vans είναι εδώ!
Στη λογική του μικροσκοπικού AMI, το Citroen oli αποτελεί ένα πρωτότυπο, ελαφρύ ηλεκτρικό όχημα που στοχεύει σε αυτονομία 400 χλμ. Ένας προπομπός για το μέλλον, ένα 4θέσιο αυτοκίνητο που σε μπερδεύει με το ποιο είναι το μπροστά και ποιο το πίσω, εκεί που «κρύβει» μια καρότσα.
Ανακυκλωμένα, πρωτότυπα υλικά για τη μείωση του βάρους, που υπολογίζεται περίπου στον έναν τόνο.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Το Citroen oli έχει μήκος 4,20 μ., ύψος 1,65 μ. και πλάτος 1,90 μ., αλλά και μια σίγουρα ιδιαίτερη και άκρως παιχνιδιάρικη σχεδίαση αμαξώματος. Το παρμπρίζ είναι κάθετο και οι πόρτες ανοίγουν αντικριστά, διευκολύνοντας την είσοδο στο πολύχρωμο εσωτερικό. Πρόκειται ουσιαστικά για κάτι σαν ένα διπλοκάμπινο Pick-Up «τσέπης», μιας και υπάρχει καρότσα. Μικρή, αλλά υπάρχει!
Δεν θα ήταν υπερβολή να πει κανείς πως χρειάζεται να εξοικειωθεί κανείς με το ποιο είναι το μπροστινό και ποιο το πίσω μέρος του Citroen oli και επειδή η αεροδυναμική μάλλον δείχνει να είναι καλύτερη όταν κινείται με την …όπισθεν, η Citroen προσέθεσε ένα σύστημα «αεραγωγού» στο καπό για να μειώσει την αντίσταση.
Το oli είναι το 1ο όχημα που υιοθετεί το νέο λογότυπο της Citroen, ενώ διαφοροποιείται από την τωρινή γκάμα φέροντας μια μάσκα χωρίς γρίλιες. Διαθέτει LED φωτιστικά σώματα τετράγωνης σχεδίασης που δημιουργούν ένα «C». Στο …μπέρδεμα του μπρος – πίσω, συμβάλλουν και οι πανομοιότυποι προφυλακτήρες. Οι τονισμένοι θόλοι γίνονται επίπεδοι στην κορυφή τους, ενώ οι ασύμμετρες πόρτες χαμηλά έχουν προστατευτικά σε στιλ «airbump».
Φυσικά highlight του πίσω τμήματος (και μάλλον όλου του αμαξώματος) είναι η καρότσα, η οποία είναι κατασκευασμένη από ανακυκλωμένο χαρτόνι (όπως το καπό και η οροφή). Παραμένει κρυμμένη κάτω από το πίσω παρμπρίζ που ανοίγει προς τα πάνω και σε συνδυασμό με την αναδιπλούμενη πίσω πόρτα, το μήκος της καρότσας επεκτείνεται από τα 679 στα 1.050 χλστ. Με πλάτος 994 χλστ. και μέγιστο ύψος 582 χλστ. όταν το πάνελ δεν είναι στη θέση του, η καρότσα μπορεί να χωρέσει μεγαλύτερα αντικείμενα από ένα συμβατικό πορτμπαγκάζ.
Ορισμένα από τα εξωτερικά πάνελ του Oli είναι εναλλάξιμα μεταξύ τους, συμπεριλαμβανομένων των θυρών των προεκτάσεων του θόλου των τροχών και των προφυλακτήρων, συμβάλλοντας στη μείωση του κόστους κατασκευής και επισκευής. Ορισμένα μη δομικά στοιχεία του αμαξώματος είναι κατασκευασμένα από πίνακες από χαρτόνι κηρήθρας που εξοικονομούν 50% βάρος σε σχέση με τον χάλυβα, ενώ εξακολουθούν να είναι αρκετά ισχυρά για να υποστηρίξουν το βάρος ενός ενήλικα. Οι τροχοί είναι 20 ιντσών έχουν μοναδική σχεδίαση.
Όπως συμβαίνει με όλα τα μοντέλα Citroen, το Oli ενσωματώνει τη φιλοσοφία «Advanced Comfort» εστιάζοντας στην πρακτικότητα. Το αρθρωτό δάπεδο είναι κατασκευασμένο από μονοκόμματο διογκωμένο θερμοπλαστικό αφρό πολυουρεθάνης (E-TPU), ένα υλικό υπάρχει σε παπούτσια τρεξίματος και σέλες ποδηλάτου. Η Citroen πρόσθεσε μια αδιάβροχη επίστρωση που μπορεί να καθαριστεί με το λάστιχο χάρη στις τάπες αποστράγγισης. Τα πάνελ των θυρών είναι επίσης απλοποιημένα και φέρουν μεγάλες τσέπες αποθήκευσης.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr