Μηχανή Αναζήτησης Βαρέα Επαγγελματικά
Από το 1ο τρίμηνο του 2023 θα αρχίσουν να παραδίδονται τα νέα DAF XDC και XFC (φωτό) που προορίζονται για τον κατασκευαστικό κλάδο.

Από το 1ο τρίμηνο του 2023 θα αρχίσουν να παραδίδονται τα νέα DAF XDC και XFC (φωτό) που προορίζονται για τον κατασκευαστικό κλάδο.

Στα νέα DAF XDC (φωτό) και XFC μπορούν να τοποθετηθούν οι σχετικές υπερκατασκευές ώστε να γίνουν ανατρεπόμενα φορτηγά, μπετονιέρες, γερανοφόρα και άλλα οχήματα ειδικών χρήσεων.

Στα νέα DAF XDC (φωτό) και XFC μπορούν να τοποθετηθούν οι σχετικές υπερκατασκευές ώστε να γίνουν ανατρεπόμενα φορτηγά, μπετονιέρες, γερανοφόρα και άλλα οχήματα ειδικών χρήσεων.

Με κινητήρες έως και 530 λτ. και αυτοματοποιημένο κιβώτιο Traxon (με off-road λειτουργία) τα νέα DAF XDC και XFC των 2, 3 ή 4 αξόνων.

Με κινητήρες έως και 530 λτ. και αυτοματοποιημένο κιβώτιο Traxon (με off-road λειτουργία) τα νέα DAF XDC και XFC των 2, 3 ή 4 αξόνων.

Πιο εύκολη, άνετη και ασφαλή κάνει τη δουλειά του οδηγού η καμπίνα των New Generation φορτηγών της DAF Trucks.

Πιο εύκολη, άνετη και ασφαλή κάνει τη δουλειά του οδηγού η καμπίνα των New Generation φορτηγών της DAF Trucks.

  • Από το 1ο τρίμηνο του 2023 θα αρχίσουν να παραδίδονται τα νέα DAF XDC και XFC (φωτό) που προορίζονται για τον κατασκευαστικό κλάδο.
  • Στα νέα DAF XDC (φωτό) και XFC μπορούν να τοποθετηθούν οι σχετικές υπερκατασκευές ώστε να γίνουν ανατρεπόμενα φορτηγά, μπετονιέρες, γερανοφόρα και άλλα οχήματα ειδικών χρήσεων.
  • Με κινητήρες έως και 530 λτ. και αυτοματοποιημένο κιβώτιο Traxon (με off-road λειτουργία) τα νέα DAF XDC και XFC των 2, 3 ή 4 αξόνων.
  • Πιο εύκολη, άνετη και ασφαλή κάνει τη δουλειά του οδηγού η καμπίνα των New Generation φορτηγών της DAF Trucks.

Τα νέα DAF XDC & XFC του κατασκευαστικού κλάδου

10.702 Επισκέψεις στο άρθρο (19/10/2022)

Σε «στολίδια» των απανταχού εργοταξίων θέλουν να αναδειχθούν τα νέα DAF XDC και DAF XFC, τα οποία συνδυάζουν ιδανικά τον σκληροτράχηλο χαρακτήρα με τα υψηλά επίπεδα άνεσης και ασφάλειας.

Τα νέα DAF XDC και XFC του εργοταξίου!

  • Με κινητήρες 10,8 και 12,9 λτ. απόδοσης έως και 530 hp
  • Κιβώτιο TraXon με off-road λειτουργία
  • Με 2, 3 ή 4 άξονες και απόσταση 33-39 εκ. από το έδαφος
  • Έμφαση σε άνεση και ασφάλεια
 
Μετά την έκθεση IAA Transportation 2022, η DAF Trucks επιλέγει μία ακόμα σημαντική έκθεση της Γερμανίας για να παρουσιάσει τα νέας γενιάς DAF XDC και DAF XFC που προορίζονται για τον κατασκευαστικό κλάδο.


Στα νέα DAF XDC (φωτό) και XFC μπορούν να τοποθετηθούν οι σχετικές υπερκατασκευές ώστε να γίνουν ανατρεπόμενα φορτηγά, μπετονιέρες, γερανοφόρα και άλλα οχήματα ειδικών χρήσεων.

Στα νέα DAF XDC (φωτό) και XFC μπορούν να τοποθετηθούν οι σχετικές υπερκατασκευές ώστε να γίνουν ανατρεπόμενα φορτηγά, μπετονιέρες, γερανοφόρα και άλλα οχήματα ειδικών χρήσεων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ντεμπούτο στις αρχές του 2023

Συγκεκριμένα, τα νέα φορτηγά της DAF θα κάνουν την εμφάνισή τους στην περίφημη έκθεση Bauma, τη μεγάλη «γιορτή» του κατασκευαστικού κλάδου, η οποία θα λάβει χώρα από τις 24 έως τις 30 Οκτωβρίου στο Μόναχο. Σημειώνεται, πως τα νέα DAF XDC και DAF XFC μοιράζονται το DNA τους με τα New Generation DAF XD, XF, XG και XG+, τα οποία έχουν κερδίσει τον τίτλο «International Truck of the Year» για δύο συνεχείς χρονιές.
 
Αναλυτικότερα, τα νέα DAF XDC και XFC -σε συνεργασία με γνωστούς αμαξοποιούς- θα ξεκινήσουν να παραδίδονται «κομπλέ» από το 1ο τρίμηνο του 2023 σε εκδόσεις με 2, 3 ή 4 άξονες με μονό ή διπλό σύστημα διεύθυνσης (τιμόνι). Αποτελούν -σύμφωνα με την ολλανδική εταιρεία- τα ιδανικά οχήματα για τη μετατροπή σε ανατρεπόμενα φορτηγά, μπετονιέρες, γερανοφόρα και άλλα οχήματα ειδικών χρήσεων.

Κίνηση σε κάθε έδαφος

Τα New Generation DAF XDC και XFC έχουν κατασκευαστεί ειδικά για τις απαιτητικές συνθήκες ενός εργοταξίου και για αυτό διαθέτουν γωνία προσέγγισης εμποδίων της τάξης των 25 μοιρών, όπως και μια σεβαστή απόσταση από το έδαφος, που ποικίλει από τα 33 έως τα 39 εκατοστά. Το εν λόγω δίδυμο φέρει, ακόμα, ανθεκτικό ατσάλινο προφυλακτήρα 3 τμημάτων, γρίλια μάσκας με μαύρες λωρίδες και ατσάλινη προστατευτική ποδιά.
 
Όπως και τα υπόλοιπα νέας γενιάς DAF που προορίζονται για τις οδικές μεταφορές, τα νέα XDC και XFC εξοπλίζονται με τους καινούργιους κινητήρες PACCAR MX-11 (10,8 λτ.) και MX-13 (12,9 λτ.), οι οποίοι προσφέρονται σε εκδόσεις ισχύος έως και 530 ίππων. Στάνταρ είναι και το αυτοματοποιημένο κιβώτιο TraXon, το οποίο διαθέτει λειτουργία για τις απαιτητικές, εκτός δρόμου συνθήκες. Νέες είναι και οι λειτουργίες «ASR Off» και «Rock Free», προκειμένου τα εργοταξιακά φορτηγά να «δραπετεύουν» από ολισθηρές και κακοτράχαλες επιφάνειες.
 
Προς όφελος (και διευκόλυνση) των αμαξοποιών, τα νέα χωματουργικά φορτηγά διαθέτουν ευέλικτη διαμόρφωση των μερών του σασί, όπως το σύστημα μετεπεξεργασίας καυσαερίων EAS (Exhaust Aftertreatment System), το κουτί της μπαταρίας και τις φιάλες αέρα. Επιπλέον, το «παρών» δίνουν μια σειρά επιλογών σε PTOs.

Έμφαση σε ορατότητα & ασφάλεια

Ιδιαίτερη φροντίδα έχει δοθεί και στην απρόσκοπτη ορατότητα του οδηγού, με τις καμπίνες να διαθέτουν μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, τόσο μπροστά όσο και πλευρικά. Προαιρετικά, προσφέρεται η δυνατότητα επιλογής του λεγόμενου «Kerb View Window» (παράθυρο, χαμηλά στην πόρτα του συνοδηγού), το οποίο σε συνδυασμό με το αναδιπλούμενο κάθισμα συνοδηγού, προσφέρει ανεμπόδιστη θέα σε πεζούς και ποδηλάτες δίπλα στο φορτηγό στην πλευρά του συνοδηγού.
 
Επιπλέον, στάνταρ είναι το νέο σύστημα «DAF Vision Dashboard» το οποίο βρίσκεται στο παρμπρίζ στην πλευρά του συνοδηγού, συμβάλλοντας στην άμεση όραση του οδηγού. Σε ό,τι αφορά στην έμμεση ορατότητα, αυτή ενισχύεται με το «DAF Digital Vision System», ένα σύστημα που αντικαθιστά τον κεντρικό και τους πλευρικούς καθρέπτες με κάμερες. Στην ίδια κατεύθυνση κινείται και το «DAF Corner View» που προσφέρει ορατότητα 285 μοιρών στην περιοχή γύρω από την μπροστά κολόνα του συνοδηγού. Καλύτερη όραση προσφέρουν και τα -επίσης στάνταρ- φώτα «full LED».

Άνεση παντού και πάντα

Μέριμνα έχει υπάρξει και για την άνεση του οδηγού, του οποίου η πρόσβαση στην καμπίνα διευκολύνεται από τα προσεκτικά τοποθετημένα σκαλοπάτια και το τιμόνι που μπορεί να ρυθμιστεί σε μια όρθια θέση στάθμευσης. Επιπλέον, προσφέρονται πολλαπλές ρυθμίσεις σε τιμόνι και καθίσματα, με την ευρύχωρη καμπίνα να διαθέτει πλήθος αποθηκευτικών χώρων. Στάνταρ είναι η καμπίνα «Day Cab», ενώ προαιρετικά μπορεί να τοποθετηθεί είτε ένα τρίτο κάθισμα είτε ένα ψυγειάκι.
 
Σημειώνεται, πως τα νέα XDC και XFC «δανείζονται» το ταμπλό και τον πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων τους από τα υπόλοιπα φορτηγά που απαρτίζουν τη λεγόμενη «New Generation» γκάμα της DAF Trucks. Ομοίως, συναντάμε το νέας σχεδίασης εμπρόσθιο υποπλαίσιο του σασί και την καινούργια ανάρτηση καμπίνας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το PRO.Autotriti στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε