Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Με ισχύ έως 240hp και νέο 10άρι αυτόματο κιβώτιο

117.255 Επισκέψεις στο άρθρο
Ο V6 πετρελαιοκινητήρας των 3,0λτ. αποδίδει 240hp και 600Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ.

Ο V6 πετρελαιοκινητήρας των 3,0λτ. αποδίδει 240hp και 600Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ.

Ο επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου των 10 σχέσεων είναι εύχρηστος ακόμη και για τη σειριακή εναλλαγή των σχέσεων, ωστόσο είναι σχεδόν σίγουρο πως ο οδηγός θα επιλέξει στο 99% των περιπτώσεων την πλήρω

Ο επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου των 10 σχέσεων είναι εύχρηστος ακόμη και για τη σειριακή εναλλαγή των σχέσεων, ωστόσο είναι σχεδόν σίγουρο πως ο οδηγός θα επιλέξει στο 99% των περιπτώσεων την πλήρως αυτόματη λειτουργία του συστήματος.

Φυσικά η εκκίνηση του κινητήρα γίνεται μέσω σχετικού κουμπιού πλέον.

Φυσικά η εκκίνηση του κινητήρα γίνεται μέσω σχετικού κουμπιού πλέον.

  • Ο V6 πετρελαιοκινητήρας των 3,0λτ. αποδίδει 240hp και 600Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ.
  • Ο επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου των 10 σχέσεων είναι εύχρηστος ακόμη και για τη σειριακή εναλλαγή των σχέσεων, ωστόσο είναι σχεδόν σίγουρο πως ο οδηγός θα επιλέξει στο 99% των περιπτώσεων την πλήρω
  • Φυσικά η εκκίνηση του κινητήρα γίνεται μέσω σχετικού κουμπιού πλέον.

Η νέα γκάμα πετρελαιοκινητήρων του Amarok περιλαμβάνει δύο μηχανικά σύνολα 2,0 ή 3,0 (V6) λίτρων με απόδοση 205 ή 240hp και μέγιστη ροπή 500 ή 600Nm αντίστοιχα.


Ο επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου των 10 σχέσεων είναι εύχρηστος ακόμη και για τη σειριακή εναλλαγή των σχέσεων, ωστόσο είναι σχεδόν σίγουρο πως ο οδηγός θα επιλέξει στο 99% των περιπτώσεων την πλήρως αυτόματη λειτουργία του συστήματος.

Ο επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου των 10 σχέσεων είναι εύχρηστος ακόμη και για τη σειριακή εναλλαγή των σχέσεων, ωστόσο είναι σχεδόν σίγουρο πως ο οδηγός θα επιλέξει στο 99% των περιπτώσεων την πλήρως αυτόματη λειτουργία του συστήματος.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »
 Αμφότερα στην ελληνική αγορά συνδυάζονται με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων που από την πρώτη στιγμή θα λύσει τα χέρια του οδηγού με την αμεσότητα και ομαλότητα των εναλλαγών χωρίς να παραβλέπουμε τα πολλαπλά drive modes που έχουν προβλεφθεί ανάλογα με τη φύση της διαδρομής που ακολουθείται και τον ρυθμό που θέλει να ακολουθήσει ο οδηγός.

Φυσικά η εκκίνηση του κινητήρα γίνεται μέσω σχετικού κουμπιού πλέον.

Φυσικά η εκκίνηση του κινητήρα γίνεται μέσω σχετικού κουμπιού πλέον.

 
Τα εν λόγω modes φέρουν τις ονομασίες: Eco, Normal, Mud/Ruts, Sand, Slippery και Load/Trailer και ουσιαστικά σε συνδυασμό με το σύστημα 4Motion αλλά και το μπλοκέ πίσω διαφορικό, επιτρέπουν στον οδηγό να ελέγξει την απόδοση του κινητήρα του Amarok ακόμη και στις πιο δύσκολες περιστάσεις.
 
Η δεξαμενή για το AdBlue έχει αυξηθεί σε όγκο κατά 50% περίπου (στα 19,3lt. πλέον), ενώ η μέση κατανάλωση καυσίμου ξεκινά από τα 8,8lt./100km για τον 2,0λιτρο TDI και από τα 10,1lt./100km για τον V6 των 3,0lt.
 
Την ίδια στιγμή, το νέο Amarok υιοθετεί και ένα προηγμένο σύστημα τετρακίνησης «4Motion» με πολύδισκο συμπλέκτη που προσφέρει 4 επιλογές μετάδοσης της κίνησης:
  • 2H: Μετάδοση στους πίσω τροχούς
  • 4A: Μετάδοση και στους 4 τροχούς με αυτόματα κατανομή της ροπής (0% - 50% στον εμπρός άξονα)
  • 4H: Μετάδοση σε όλους τους τροχούς με κατανομή 50-50 μεταξύ των αξόνων.
  • 4L: Μετάδοση σε όλους τους  τροχούς με κατανομή 50-50 και κοντές σχέσεις. Είναι διαθέσιμη σε ταχύτητες έως 20km/h και ενεργοποιείται κάτω από τα 5km/h.
 
Για το έλεγχο του συστήματος 4Motion, ο οδηγός έχει στη διάθεση του έναν εύχρηστο περιστροφικό επιλογέα, πίσω ακριβώς από τον επιλογέα του κιβωτίου ταχυτήτων.
 

Σελίδα 1Δοκιμή: Νέο VW Amarok
Σελίδα 2Μεγαλύτερο σε διαστάσεις και με εντελώς νέα σχεδίαση μέσα – έξω
Σελίδα 3Με ισχύ έως 240hp και νέο 10άρι αυτόματο κιβώτιο
Σελίδα 4Aνετο, «ψυχωμένο» αλλά και βαρύ με μεγάλο όγκο
Σελίδα 5Μια νέα πολυτελής και πληρέστατη πρόταση στην κατηγορία