Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Aνετο, «ψυχωμένο» αλλά και βαρύ με μεγάλο όγκο

117.264 Επισκέψεις στο άρθρο
Η ποιότητα κύλισης, η ηχομόνωση και γενικά η οδική συμπεριφορά του νέου Amarok στην άσφαλτο είναι υποδειγματική, ειδικά σε υψηλές ταχύτητες.

Η ποιότητα κύλισης, η ηχομόνωση και γενικά η οδική συμπεριφορά του νέου Amarok στην άσφαλτο είναι υποδειγματική, ειδικά σε υψηλές ταχύτητες.

Ο περιστροφικός διακόπτης μέσω του οποίου ελέγχεται το σύστημα 4Motion προσφέρει τέσσερις επιλογές λειτουργίας ενώ, μπλοκέ είναι και το πίσω διαφορικό.

Ο περιστροφικός διακόπτης μέσω του οποίου ελέγχεται το σύστημα 4Motion προσφέρει τέσσερις επιλογές λειτουργίας ενώ, μπλοκέ είναι και το πίσω διαφορικό.

Η αυξημένη ακαμψία του πλαισίου σκάλας και η μεγάλη διαδρομή της ανάρτησης, ευνοούν την εκτός δρόμου κίνηση ωστόσο, η πρόσφυση περιορίζεται από τον τύπο των ελαστικών με τα οποία προσφέρονται οι εκδόσ

Η αυξημένη ακαμψία του πλαισίου σκάλας και η μεγάλη διαδρομή της ανάρτησης, ευνοούν την εκτός δρόμου κίνηση ωστόσο, η πρόσφυση περιορίζεται από τον τύπο των ελαστικών με τα οποία προσφέρονται οι εκδόσεις Aventura.

  • Η ποιότητα κύλισης, η ηχομόνωση και γενικά η οδική συμπεριφορά του νέου Amarok στην άσφαλτο είναι υποδειγματική, ειδικά σε υψηλές ταχύτητες.
  • Ο περιστροφικός διακόπτης μέσω του οποίου ελέγχεται το σύστημα 4Motion προσφέρει τέσσερις επιλογές λειτουργίας ενώ, μπλοκέ είναι και το πίσω διαφορικό.
  • Η αυξημένη ακαμψία του πλαισίου σκάλας και η μεγάλη διαδρομή της ανάρτησης, ευνοούν την εκτός δρόμου κίνηση ωστόσο, η πρόσφυση περιορίζεται από τον τύπο των ελαστικών με τα οποία προσφέρονται οι εκδόσ

Τόσο εντός όσο και εκτός της πόλης, το πολυτελές περιβάλλον εντός της καμπίνας και οι άνετοι χώροι, μετατρέπουν κάθε διαδρομή με το νέο Amarok και σε εμπειρία… ευεξίας για τον οδηγό.


Ο περιστροφικός διακόπτης μέσω του οποίου ελέγχεται το σύστημα 4Motion προσφέρει τέσσερις επιλογές λειτουργίας ενώ, μπλοκέ είναι και το πίσω διαφορικό.

Ο περιστροφικός διακόπτης μέσω του οποίου ελέγχεται το σύστημα 4Motion προσφέρει τέσσερις επιλογές λειτουργίας ενώ, μπλοκέ είναι και το πίσω διαφορικό.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »
 Στοιχεία όπως το ηλεκτρομηχανικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης, τα νέα και πιο ισχυρά φρένα με ηλεκτρικό ενισχυτή απόδοσης σε συνδυασμό με την τροποποιημένη ανάρτηση, το αυξημένο μεταξόνιο & μετατρόχιο και φυσικά την εντυπωσιακή λίστα με περισσότερα από 25 νέα ηλεκτρονικά συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης του έργου του οδηγού, καθιστούν το νέο Amarok πιο ευκολοδήγητο και άνετο από ποτέ.

Η αυξημένη ακαμψία του πλαισίου σκάλας και η μεγάλη διαδρομή της ανάρτησης, ευνοούν την εκτός δρόμου κίνηση ωστόσο, η πρόσφυση περιορίζεται από τον τύπο των ελαστικών με τα οποία προσφέρονται οι εκδόσεις Aventura.

Η αυξημένη ακαμψία του πλαισίου σκάλας και η μεγάλη διαδρομή της ανάρτησης, ευνοούν την εκτός δρόμου κίνηση ωστόσο, η πρόσφυση περιορίζεται από τον τύπο των ελαστικών με τα οποία προσφέρονται οι εκδόσεις Aventura.

 
Ωστόσο, δεν πρέπει να παραβλέπουμε τόσο τον μεγάλο όγκο όσο και το βάρος του αμαξώματος, στοιχεία που επηρεάζουν χωρίς αμφιβολία την κίνηση του εντός της πόλης.
 
Στον αυτοκινητόδρομο, ακόμη και σε ταχύτητες κοντά στην τελική των 180km/h, η ηχομόνωση της καμπίνας είναι εξαιρετική ενώ, οι αντιδράσεις και η πρόσφυση του οχήματος στις εκτός δρόμου διαδρομές ουσιαστικά περιορίζονται μόνο από τον τύπο των ελαστικών.
 
Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε πως το μέγιστο βάθος των υδάτινων εμποδίων από τα οποία μπορεί να διέλθει το Amarok έχει αυξηθεί πλέον στα 800mm, μια από τις καλύτερες επιδόσεις στην κατηγορία.
 

Σελίδα 1Δοκιμή: Νέο VW Amarok
Σελίδα 2Μεγαλύτερο σε διαστάσεις και με εντελώς νέα σχεδίαση μέσα – έξω
Σελίδα 3Μεγαλύτερος και πρακτικότερος χώρος φόρτωσης
Σελίδα 4Aνετο, «ψυχωμένο» αλλά και βαρύ με μεγάλο όγκο
Σελίδα 5Μια νέα πολυτελής και πληρέστατη πρόταση στην κατηγορία