Με βάση λοιπόν τα όσα αναφέρει η VW Επαγγελματικά Οχήματα για την ελληνική αγορά, το νέο VW Amarok (με κόστος από 43.500 ευρώ) δεν είναι η πιο οικονομική πρόταση διπλοκάμπινου Pick-Up δεδομένου ότι οι αντίστοιχες Double Cab εκδόσεις του Isuzu D-Max ξεκινούν από τα 34.450 ευρώ, του Toyota Hilux από τα 36.880 ευρώ και του Ford Ranger από τα 43.138 ευρώ.
Ωστόσο, είναι σαφές πως ακόμη και στις βασικές του εκδόσεις, διακρίνεται για τον πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, ενώ στις κορυφαίες εκδόσεις (PanAmerican, Aventura)… απογειώνεται, με το ανάλογο φυσικά τίμημα.
Το νέο Amarok δεν θα προσφέρετε (προς το παρόν) σε κάποια ειδική έκδοση όπως το GR Sport (για το Hilux) ή το Raptor (για το Ranger), με αποτέλεσμα, η συνολική του εικόνα να παραπέμπει περισσότερο σε ένα πολυτελές, άνετο, και επιβλητικό σχεδιαστικά μοντέλο, που ανταγωνίζεται επί ίσοις όροις τα μεγάλα SUVs.
Φυσικά, διαθέτει όλα τα εχέγγυα (δομή και εξοπλισμός) για να κινηθεί σε ιδιαίτερα γρήγορους ρυθμούς και εκτός δρόμου, ωστόσο είναι σαφές πως σε αυτήν την περίπτωση ο ιδιοκτήτης θα πρέπει να επιλέξει ένα διαφορετικό στυλ ελαστικών.
Αντίστοιχα, είναι σε θέση να υποστηρίξει φορτία βάρους έως και 1,0t., μια επίδοση διόλου ευκαταφρόνητη για τα δεδομένα της κατηγορίας ωστόσο και εδώ, επιλογές όπως το Isuzu D-Max μπορούν να προσφέρουν πολλά περισσότερα, τουλάχιστον σε ωφέλιμο.
Σε γενικές γραμμές θα μπορούσαμε να πούμε πως το νέο VW Amarok, εκφράζει απόλυτα τη νέα εποχή της κατηγορίας των Pick-Up, που θέλει οι εκπρόσωποι της να διακρίνονται σε πολλούς επιπλέον τομείς, που σχετίζονται κυρίως με την άνεση, την ασφάλεια και την αισθητική των επιβαινόντων, διατηρώντας –έστω και ως ένα βαθμό, τις μεγάλες μεταφορικές τους δυνατότητες, καθώς δεν πρέπει να παραβλέπουμε πως εξακολουθούμε να μιλάμε για ένα ελαφρύ επαγγελματικό όχημα.