Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Το EAV LINCS είναι ένα τροποποιούμενο πολυχρηστικό όχημα μικρού βάρους, το οποίο σχεδιάστηκε για να αποτελέσει ένα αστικό van που θα συνεργάζεται με τα ποδήλατα e-Cargo 2Cubed της εταιρείας.

Το «skateboard» πάτωμα του LINCS είναι αλουμινένιο και φέρει δύο ηλεκτρικά μοτέρ του Saietta Group. Οι ενσωματωμένες, αφαιρούμενες μπαταρίες της EAV προσδίδουν στο όχημα μέγιστη αυτονομία της τάξης των 160 χλμ.

Το LINCS λειτουργεί ως ένα πλήρως δυναμικό όχημα κινητής αποθήκης, παραδίδοντας τα RoRo κουτιά της EAV στους στόλους των EAV eCargo.

Το LINCS θα μπορεί επίσης να λειτουργεί ως ένα απλό κλειστό αστικό Van ή ως ένα Pick-Up με σταθερή ή ανοιγόμενη (πλευρικά) καρότσα.

EAV LINCS: Και όμως είναι Van!

2.492 Επισκέψεις στο άρθρο (26/7/2021)

Μια πολυχρηστική πλατφόρμα logistics, κάτι σαν μια κινητή αποθήκη συνδεδεμένη με ηλεκτρικά ποδήλατα διανομών, είναι το καινοτόμο EAV LINCS το οποίο κινείται ηλεκτρικά και -όταν οι συνθήκες θα το επιτρέψουν- αυτόνομα, δείχνοντας μας από σήμερα το μέλλον των μεταφορών.

Η Electric Assisted Vehicles Limited (EAV) -η εταιρεία από την Οξφόρδη που μας συστήθηκε με τα ηλεκτρικά υποβοηθούμενα ποδήλατά της τα οποία προσφέρουν μία λύση μηδενικών ρύπων στις αστικές διανομές- παρουσίασε το LINCS, ένα τροποποιούμενο πολυχρηστικό όχημα μικρού βάρους, το οποίο σχεδιάστηκε για να αποτελέσει ένα αστικό van που θα συνεργάζεται με τα ποδήλατα e-Cargo 2Cubed της EAV προσφέροντας εφαρμογές RoRo.


Το «skateboard» πάτωμα του LINCS είναι αλουμινένιο και φέρει δύο ηλεκτρικά μοτέρ του Saietta Group. Οι ενσωματωμένες, αφαιρούμενες μπαταρίες της EAV προσδίδουν στο όχημα μέγιστη αυτονομία της τάξης των 160 χλμ.

Το «skateboard» πάτωμα του LINCS είναι αλουμινένιο και φέρει δύο ηλεκτρικά μοτέρ του Saietta Group. Οι ενσωματωμένες, αφαιρούμενες μπαταρίες της EAV προσδίδουν στο όχημα μέγιστη αυτονομία της τάξης των 160 χλμ.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 Με ποδήλατα οι μελλοντικές αστικές διανομές; (+vid)

Το LINCS λειτουργεί ως ένα πλήρως δυναμικό όχημα κινητής αποθήκης, παραδίδοντας τα RoRo κουτιά της EAV στους στόλους των EAV eCargo.

Το LINCS λειτουργεί ως ένα πλήρως δυναμικό όχημα κινητής αποθήκης, παραδίδοντας τα RoRo κουτιά της EAV στους στόλους των EAV eCargo.

 
Το LINCS σχεδιάστηκε από το μηδέν σε συνεργασία με το Saietta Group, του οποίου οι νέοι ηλεκτροκινητήρες θα τοποθετούνται στους θόλους των τροχών, κινώντας την ελαφριά «skateboard» πλατφόρμα που εξέλιξε η EAV. Στην εν λόγω πλατφόρμα θα βρίσκονται ενσωματωμένες και οι μπαταρίες λιθίου του οχήματος, το οποίο θα φέρει αρθρωτά χαρακτηριστικά.

Το LINCS θα μπορεί επίσης να λειτουργεί ως ένα απλό κλειστό αστικό Van ή ως ένα Pick-Up με σταθερή ή ανοιγόμενη (πλευρικά) καρότσα.

Το LINCS θα μπορεί επίσης να λειτουργεί ως ένα απλό κλειστό αστικό Van ή ως ένα Pick-Up με σταθερή ή ανοιγόμενη (πλευρικά) καρότσα.

 
«Θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα ελαφρύ επαγγελματικό όχημα πολλαπλών χρήσεωνπου θα λειτουργήσει ως μια πλατφόρμα logistics, για να αλλάξουμε τον τρόπο με τον οποίο μετακινούμε ανθρώπους και αγαθά γύρω από το αστικό μας περιβάλλον. Το LINCS λειτουργεί ως ένα πλήρως δυναμικό όχημα κινητής αποθήκης, παραδίδοντας τα RoRo κουτιά της EAV στους στόλους των EAV eCargo, σε διάφορες τοποθεσίες όπως προαύλια ή χώρους στάθμευσης. Το LINCS θα μπορεί επίσης να λειτουργεί ως ένα απλό κλειστό αστικό Van ή ως ένα Pick-Up με σταθερή ή ανοιγόμενη (πλευρικά) καρότσα», εξηγεί ο CEO και ιδρυτής της EAV, Adam Barmby.
 
Ηλεκτρικά ποδήλατα διανομών υδρογόνου (+vid)
 
Σημειώνεται πως το «skateboard» πάτωμα του LINCS είναι αλουμινένιο και φέρει δύο ηλεκτρικά μοτέρ του Saietta Group. Οι ενσωματωμένες, αφαιρούμενες μπαταρίες της EAV προσδίδουν στο όχημα μέγιστη αυτονομία της τάξης των 160 χλμ. σε αστικό ή περιαστικό περιβάλλον. Η καμπίνα του οδηγού μπορεί να τοποθετηθεί είτε αριστερά είτε δεξιά ώστε να ταιριάζει σε όλες τις αγορές και εξοπλίζεται με τις λεγόμενες τεχνολογίες οδήγησης «EAVAdvancedΟ». Αξίζει να αναφερθεί πως το LINCS έχει σχεδιαστεί για να αποτελέσει στο μέλλον ένα πλήρως αυτόνομο όχημα. Ενδιαφέρον χαρακτηριστικό του είναι πως μπορεί να αποτελέσει ένα "τρένο δρόμου" (Road Τrain), καθώς πολλά LINCS θα μπορούν να συνδεθούν το ένα πίσω από το άλλο, ώστε να δημιουργηθεί ένας αυτόνομα κινούμενος συρμός.
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »