Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Συνολικά σε 7 ευρωπαϊκές πόλεις θα δοκιμαστούν τα ποδήλατα ηλεκτρικής υποβοήθησης μεταφοράς φορτίου, τα οποία φέρουν κυψέλες καυσίμου (υδρογόνου).

Αρχή θα γίνει με το Αμπερντήν της Σκωτίας, όπου θα δοκιμαστεί η έκδοση κυψελών καυσίμου του εικονιζόμενου EAV 2Cubed.

Ηλεκτρικά ποδήλατα διανομών υδρογόνου (+vid)

2.589 Επισκέψεις στο άρθρο (24/5/2021)

Ακόμα πιο φιλικό προς το περιβάλλον θα γίνει το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο ποδήλατο διανομών «2Cubed» της EAV, καθώς η βρετανική start-up εταιρεία ετοιμάζει μία έκδοσή του που θα φέρει κυψέλες καυσίμου υδρογόνου. Και αυτό είναι μόνο η αρχή για την Ευρώπη…

Η βρετανική εταιρεία μικροκινητικότητας, EAV (Electric Assisted Vehicles Limited) πηγαίνει ένα βήμα παραπέρα το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο ποδήλατο διανομών «2Cubed» που έχει δημιουργήσει, καθώς εξελίσσει μια ειδική έκδοσή του, η οποία θα διαθέτει κυψέλες καυσίμου.
 
Το εν λόγω μικροσκοπικό van, θα δημιουργηθεί κατόπιν ζήτησης από την πόλη του Αμπερντήν της Σκωτίας και με την οικονομική υποστήριξη από την Ευρωπαϊκή Ένωση και την τοπική κυβέρνηση. Τη διαχείριση του εγχειρήματος θα έχει το Γερμανικό Κέντρο Αεροδιαστημικής (DLR), με το έργο να συγκεντρώνει μια σειρά από γνωστούς εταίρους, συμπεριλαμβανομένων των εταιρειών DPD Group, H2Range (θυγατρική του DLR), Unicorn Energy, Energy Expo και του Πανεπιστημίου των Βρυξελλών. Το πρόγραμμα στοχεύει στην επικύρωση της χρήσης κυψελών καυσίμου υδρογόνου, για βιώσιμες παραδόσεις τελευταίων μιλίων που θα συμβάλλουν στη δημιουργία καθαρών πόλεων με υγιείς κατοίκους.
 
«Στην EAV παρακολουθούμε καθημερινά την εξέλιξη της ταχέως αναπτυσσόμενης αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων. Εκτός από τις ανησυχίες μας για το βάρος του αυξανόμενου αριθμού οχημάτων με μπαταρία, συνεχίζουμε να αναρωτιόμαστε από πού θα προέρχονται όλες αυτές οι μπαταρίες; Είναι γνωστό ότι οι πρώτες ύλες για την παραγωγή μπαταριών είναι ελλιπείς, γι` αυτό η EAV εστιάζει στη μείωση του βάρους, επομένως χρησιμοποιούμε λιγότερη ενέργεια και συνεπώς απαιτούμε λιγότερες μπαταρίες. Για να προχωρήσουμε ακόμα περισσότερο αυτήν τη διαδικασία, θέλαμε να αναπτύξουμε μια επιλογή κυψέλης καυσίμου υδρογόνου που απαιτεί ένα όχημα να έχει ακόμη λιγότερες μπαταρίες, καθώς η ηλεκτρική ενέργεια προέρχεται από την αντίδραση υδρογόνου και είναι η πιο φιλική προς το περιβάλλον», τόνισε ο CEO και ιδρυτής της EAV, Adam Barmby.
 
Σημειώνεται, πως το παραπάνω εντάσσεται στο Προγράμματα Ευρωπαϊκής Εδαφικής Συνεργασίας (Interreg) της Νοτιοδυτικής Ευρώπης και φέρει το όνομα FCCP (Fuel Cell Cargo Pedelecs Project). Με απλά λόγια, ασχολείται με τα ποδήλατα ηλεκτρικής υποβοήθησης μεταφοράς φορτίου, τα οποία φέρουν κυψέλες καυσίμου. Με αρχή το τρίτο 4μηνο του τρέχοντος έτους, το πρόγραμμα διάρκειας άνω του ενός έτους, θα λάβει χώρα σε 7 ευρωπαϊκές πόλεις, ανάμεσα στις οποίες -εκτός από το Αμπερντήν- συναντάμε τη Στουτγκάρδη, το Μόναχο και το Λουξεμβούργο. Συνολικά, 36 δοκιμαστικά οχήματα θα κυκλοφορήσουν στις εν λόγω πόλεις.
 
Αξίζει να αναφερθεί, πως το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο EAV 2Cubed στην έκδοση μπαταρίας, έχει μήκος 2.740, πλάτος 1.040 και ύψος 1.950 χλστ. Το σασί του ζυγίζει 95 κιλά και το όλο όχημα φτάνει σε βάρος τα 125 κιλά. Το ωφέλιμο φορτίο του είναι έως και 150 κιλά και το μέγιστο μεικτό βάρος του αγγίζει τα 380 κιλά. Με ηλεκτρική υποβοήθηση, η τελική ταχύτητα είναι στα 25 χλμ./ώρα, ενώ ανάλογα με το μέγεθος της μπαταρίας του, τις συνθήκες χρήσης, το φορτίο κτλ., η αυτονομία ποικίλει από τα 30 έως τα 100 χλμ. περίπου.
 
Σας αφήνουμε με ένα βίντεο παρουσίασης της EAV που ιδρύθηκε μόλις το 2018, των εγκαταστάσεών της στο Οξφορντσάιρ της Αγγλίας και φυσικά του 2Cubed: