Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Ο κινητήρας των 7,7λτ. με τον οποίο εφοδιάζεται κάνει χρήση μόνο του φυσικού αερίου ως καύσιμο και η μέση κατανάλωση του είναι μειωμένη έως και 20% σε σχέση με τον προκάτοχο του.

Παράλληλα, η χωρητικότητα των δεξαμενών φυσικού αερίου έχει αυξηθεί ενώ παράλληλα, έχει μειωθεί το βάρος τους.

Mercedes-Benz Buses: Παγκόσμια πρεμιέρα για το Citaro με φυσικό αέριο

Πολλές και ιδιαίτερα σημαντικές ήταν οι παρουσίες στο περίπτερο της Mercedes-Benz μεταξύ των οποίων αξίζει να αναφέρουμε τα οχήματα υπΆ αρίθμ. 10.000 των Travego και Tourismo που έδωσαν το παρόν ειδικά για τις ανάγκες της Busworld 2015. Παράλληλα, τόσο τα Travego και Tourismo όσο και το αποδοτικό Intouro, παρουσιάστηκαν σε νέες εκδόσεις με το προηγμένο σύστημα Advanced Emergency Braking System στον βασικό τους εξοπλισμό.
Τέλος, το παρόν έδωσε και το εξειδικευμένο mini-bus, Sprinter City 65.

Παγκόσμια πρεμιέρα για το νέο Citaro NGT
Η νέα γενιά του Mercedes-Benz Citran NGT, που κάνει χρήση μόνο του φυσικού αερίου (CNG) ως καύσιμο, ήταν μια από τις σημαντικότερες παρουσίες στο περίπτερο της γερμανικής εταιρείας.
Ο νέος 6κύλινδρος M 936 κινητήρας κάνει χρήση μόνο του φυσικού αερίου ως καύσιμο και έχει χωρητικότητα 7,7λτ., αποδίδοντας ισχύ 302 ίππων και μέγιστη ροπή 1.200Nm που παραμένει σταθερή από τις 1.200 – 1.600σ.α.λ.
Εκτός όμως, από τον κινητήρα, το νέο Mercedes-Benz Citaro NGT εμφανίζει να αρκετές ακόμη σημαντικές τροποποιήσεις σε σχέση με τον προκάτοχο του. Πιο συγκεκριμένα, αν και η συνολική χωρητικότητα των δεξαμενών φυσικού αερίου έχει αυξηθεί από τα 190λτ. στα 227λτ., το συνολικό μέγεθος και βάρος τους έχει μειωθεί (έως και κατά 45 κιλά). Σε συνδυασμό με το μειωμένο βάρος του κινητήρα, το νέο Citaro NGT, που θα προσφέρεται και σε αρθρωτές εκδόσεις, είναι σε θέση να μεταφέρει ως 96 επιβάτες ως απλό λεωφορείο (από 93) και έως 153 επιβάτες ως αρθρωτό (από 149).
Καταλήγοντας, αξίζει να αναφέρουμε πως, τα διαστήματα των προγραμματισμένων εργασιών συντήρησης του εν λόγω κινητήρα έχουν αυξηθεί από τα 45.000χλμ. στα 60.000χλμ. ενώ και η μέση κατανάλωση καυσίμου του έχει μειωθεί κατά 15% - 20% σε σχέση με τον προκάτοχο του! 

 

ΕΚΘΕΣΕΙΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ