Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Το Scania Interlink είναι μια νέα σειρά λεωφορείων που προορίζονται για χρήση σε αστικές, περιαστικές, υπεραστικές ή και τουριστικές μεταφορές επιβατών!

Το υβριδικό Scania Citywide εφοδιάζεται με έναν πετρελαιοκινητήρα 320 ίππων που κάνει χρήση 100% biodiesel και έναν ηλεκτροκινητήρα 150 kW.

Scania: Μεγάλη γκάμα Euro6 εκδόσεων με πολλαπλούς τύπους καυσίμου

Η Scania παρουσίασε στη Busworld 2015 μια πληρέστατη γκάμα εκδόσεων λεωφορείων που εφοδιάζονται με κινητήρες που καλύπτουν τις προδιαγραφές της Euro6. Ωστόσο, η σημαντική παράμετρος σε αυτόν τον τομέα είναι το γεγονός ότι, τα εν λόγω μηχανικά σύνολα κάνουν χρήση πολλαπλών εναλλακτικών –και ανανεώσιμων- τύπων καυσίμου όπως τα bio-ethanol, bio-diesel και bio-gas.
Παράλληλα, η Scania παρουσίασε τη νέα γενιά λεωφορείων Interlink καθώς και το υβριδικό Citywide ενώ το παρόν έδωσε και το τουριστικό Touring σε έκδοση με κινητήρα 450 ίππων και με συστήματα όπως τα Scania Opticruise και Active Prediction.

Νέο Scania Interlink: Το λεωφορείο… χαμαιλέοντας
Μια από τις σημαντικότερες παρουσίες στο περίπτερο της Scania ήταν η νέα σειρά λεωφορείων «Interlink» που ουσιαστικά προορίζεται για χρήση σε όλες τις υπάρχουσες εφαρμογές!
Διαθέσιμες σε εκδόσεις με χαμηλό, μεσαίο και ψηλό δάπεδο, όλες οι παραλλαγές του Scania Interlink έχει εξελιχθεί με γνώμονα τη βέλτιστη χωροταξική διαρρύθμιση του εσωτερικού τους, προκειμένου να προσφέρουν μεγάλους χώρους όχι μόνο για τους επιβάτες όσο και τις αποσκευές τους.
Τα νέα Scania Interlink θα είναι διαθέσιμα σε εκδόσεις με μήκος αμαξώματος από τα 11 έως τα 15 μέτρα, με τις εκδόσεις δύο αξόνων να έχουν μέγιστο μήκος αμαξώματος της τάξης των 13,2μ.
Τέλοςσε ότι αφορά στους κινητήρες τους, η Scania θα προσφέρει επιλογές με χωρητικότητα 9 ή 13 λίτρων.

Το υβριδικό Scania Citywide
Αν και έχει παρουσιαστεί από το 2014, το υβριδικό Scania Citywide που καλύπτει τις προδιαγραφές της Euro6 κάνοντας χρήση 100% biodiesel ως καύσιμο για τον κινητήρα εσωτερικής καύσης του, μπορεί πλέον, βάσει και των σχετικών αλλαγών στην σχετική νομοθεσία της ΕΕ, να χρησιμοποιηθεί και σε προαστιακές διαδρομές και σε ταχύτητες κίνησης έως 100χλμ./ώρα.
Το εν λόγω υβριδικό λεωφορείο κάνει χρήση ενός παράλληλου συστήματος μηχανικών συνόλων που περιλαμβάνει έναν 9λιτρο κινητήρα με ισχύ 320 ίππων που χρησιμοποιεί 100 biodiesel ως καύσιμο (HVO: Hydrotreated Vegetable Oil) καθώς και έναν ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 150 kW και ροπή 1.050 Nm.
Καλύπτοντας τις προδιαγραφές της Euro6, το εν λόγω λεωφορείο είναι σε θέση να επιτύχει μείωση των εκπομπών CO2 κατά τη χρήση του σε ποσοστό έως και 90%. 

 

ΕΚΘΕΣΕΙΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ