ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ
Τιμές με Leasing Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Η Renault Trucks ανακοίνωσε την έναρξη της πιλοτικής δοκιμής ενός ηλεκτροκίνητου Maxity με κυψέλες υδρογόνου στον στόλο των γαλλικών ταχυδρομείων.

Ένα Maxity με fuel-cells για το La Poste

1.859 Επισκέψεις στο άρθρο (2/3/2015)

Οι υπεύθυνοι της Renault Trucks και του γαλλικού ταχυδρομείο (La Poste) ανακοίνωσαν την έναρξη της πιλοτικής δοκιμής ενός ηλεκτροκίνητου Maxity που εφοδιάζεται επιπλέον με σύστημα fuel-cells.

Σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε η Renault Trucks, σε συνεργασία με το γαλλικό ταχυδρομείο «La Poste» αναμένεται να πραγματοποιήσει την πιλοτική δοκιμή –σε πραγματικές συνθήκες χρήσης- ενός αμιγώς ηλεκτροκίνητου Renault Maxity που εφοδιάζεται παράλληλα και με σύστημα fuel-cells (κυψέλες υδρογόνου).

Το Renault Maxity με μεικτό βάρος 4,5t. αναμένεται να πραγματοποιήσει καθημερινά δρομολόγια στην περιοχή Dole και στόχος των υπεύθυνων του προγράμματος είναι να καταγραφούν τα οφέλη και τα προβλήματα από τη χρήση συστημάτων fuel-cells προκειμένου να αυξηθεί η αυτονομία των νέων –αμιγώς ηλεκτροκίνητων- οχημάτων.

Πληροφοριακά αξίζει να αναφέρουμε πως το ηλεκτροκίνητο Renault Maxity εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 47kW και ροπή 270Nm που του επιτρέπει να κινηθεί με ταχύτητες έως και 90 χλμ./ώρα.

Με συνολικό βάρος 400 κιλών, οι τέσσερις μπαταρίες ιόντων λιθίου με τις οποίες εφοδιάζεται, αποδίδουν ενέργεια 42kWh που του προσφέρουν μέγιστη αυτονομία 100 χλμ. την ίδια στιγμή που για την διαδικασία πλήρους φόρτισης τους απαιτούνται 7 ώρες.

Στην συγκεκριμένη περίπτωση ωστόσο, το Renault Maxity που θα χρησιμοποιηθεί εφοδιάζεται και με ένα σύστημα κυψελών υδρογόνων με χωρητικότητα 150 λτ. και συνολικό βάρος 300 κιλών, που προσφέρει επιπλέον απόδοση 45kWh.

Χάρη στην χρήση της συστοιχίας fuel-cells, η μέγιστη αυτονομία του Renault Maxity αυξάνεται στα 200χλμ.

Στην πράξη, όταν το όχημα κινείται, το σύστημα fuel-cells είναι σε θέση να παρέχει ισχύ 20kW στον ηλεκτροκινητήρα ενώ, στην περίπτωση που το όχημα απαιτεί επιπλέον ενέργεια για την κίνηση του, εμπλέκονται και οι μπαταρίες ιόντων λιθίου.

Όταν ο όχημα παραμένει στάσιμο, τα fuel-cell παρέχουν ενέργεια για την επαναφόρτιση των μπαταριών.

Επιπρόσθετα, η θερμότητα που εκλύεται από τις κυψέλες υδρογόνου χρησιμοποιείται για την θέρμανση της καμπίνας του οδηγού, με αποτέλεσμα να μειώνεται η κατανάλωση ενέργειας από τις μπαταρίες του οχήματος.