Σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε
η Renault Trucks, σε
συνεργασία με το γαλλικό ταχυδρομείο «
Το Renault Maxity με μεικτό βάρος 4,5t. αναμένεται να πραγματοποιήσει καθημερινά δρομολόγια
στην περιοχή Dole και στόχος των υπεύθυνων του
προγράμματος είναι να καταγραφούν τα οφέλη και τα προβλήματα από τη χρήση
συστημάτων fuel-cells προκειμένου να
αυξηθεί η αυτονομία των νέων –αμιγώς ηλεκτροκίνητων- οχημάτων.
Πληροφοριακά αξίζει να αναφέρουμε
πως το ηλεκτροκίνητο Renault
Maxity εφοδιάζεται
με έναν ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 47kW και ροπή 270Nm που του επιτρέπει να κινηθεί με ταχύτητες έως και 90
χλμ./ώρα.
Με συνολικό βάρος 400 κιλών,
οι τέσσερις μπαταρίες ιόντων λιθίου με τις οποίες εφοδιάζεται, αποδίδουν
ενέργεια 42kWh που του προσφέρουν μέγιστη αυτονομία 100 χλμ. την ίδια
στιγμή που για την διαδικασία πλήρους φόρτισης τους απαιτούνται 7 ώρες.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση
ωστόσο, το Renault Maxity που
θα χρησιμοποιηθεί εφοδιάζεται και με ένα σύστημα κυψελών υδρογόνων με
χωρητικότητα 150 λτ. και συνολικό βάρος 300 κιλών, που προσφέρει επιπλέον
απόδοση 45kWh.
Χάρη στην χρήση της
συστοιχίας fuel-cells, η μέγιστη αυτονομία του Renault Maxity αυξάνεται στα 200χλμ.
Στην πράξη, όταν το όχημα
κινείται, το σύστημα fuel-cells είναι
σε θέση να παρέχει ισχύ 20kW στον ηλεκτροκινητήρα ενώ, στην περίπτωση που το όχημα
απαιτεί επιπλέον ενέργεια για την κίνηση του, εμπλέκονται και οι μπαταρίες
ιόντων λιθίου.
Όταν ο όχημα παραμένει
στάσιμο, τα fuel-cell παρέχουν
ενέργεια για την επαναφόρτιση των μπαταριών.
Επιπρόσθετα, η θερμότητα που
εκλύεται από τις κυψέλες υδρογόνου χρησιμοποιείται για την θέρμανση της καμπίνας
του οδηγού, με αποτέλεσμα να μειώνεται η κατανάλωση ενέργειας από τις μπαταρίες
του οχήματος.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr