ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing
Σύμφωνα με ευρωπαϊκή έρευνα της Volvo Trucks, 78% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερα για έναν προμηθευτή μεταφορών με μικρές ή καθόλου εκπομπές CO2.

Σύμφωνα με ευρωπαϊκή έρευνα της Volvo Trucks, 78% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερα για έναν προμηθευτή μεταφορών με μικρές ή καθόλου εκπομπές CO2.

Βάσει της έρευνας στην οποία συμμετείχαν 100 εταιρείες, το 85% είναι διατεθειμένοι να αλλάξουν προμηθευτή μεταφορών εάν δεν ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις τους.

Βάσει της έρευνας στην οποία συμμετείχαν 100 εταιρείες, το 85% είναι διατεθειμένοι να αλλάξουν προμηθευτή μεταφορών εάν δεν ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις τους.

Το 60% των εταιρειών πιστεύει ότι κινδυνεύουν να χάσουν πελάτες μέσα στα επόμενα τρία χρόνια, εάν δεν μπορούν να ανταποκριθούν στη ζήτηση των καταναλωτών τους για παραδόσεις με μικρές ή μηδενικές εκπο

Το 60% των εταιρειών πιστεύει ότι κινδυνεύουν να χάσουν πελάτες μέσα στα επόμενα τρία χρόνια, εάν δεν μπορούν να ανταποκριθούν στη ζήτηση των καταναλωτών τους για παραδόσεις με μικρές ή μηδενικές εκπομπές CO2.

«Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση σημαίνει περισσότερες επιχειρηματικές ευκαιρίες», δήλωσε μεταξύ άλλων ο Πρόεδρος της Volvo Trucks, Roger Alm.

«Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση σημαίνει περισσότερες επιχειρηματικές ευκαιρίες», δήλωσε μεταξύ άλλων ο Πρόεδρος της Volvo Trucks, Roger Alm.

Η Volvo Trucks έχει θέσει έναν παγκόσμιο στόχο, σύμφωνα με τον οποίο το 2030, το 50% όλων των νέων φορτηγών που θα πωλούνται θα είναι ηλεκτρικά με μπαταρία ή κυψέλες καυσίμου.

Η Volvo Trucks έχει θέσει έναν παγκόσμιο στόχο, σύμφωνα με τον οποίο το 2030, το 50% όλων των νέων φορτηγών που θα πωλούνται θα είναι ηλεκτρικά με μπαταρία ή κυψέλες καυσίμου.

Στην Ευρώπη η φιλοδοξία της Volvo Trucks αυτή τη στιγμή είναι περίπου το 70% των νέων φορτηγών που θα πωληθούν το 2030 να είναι ηλεκτρικά.

Στην Ευρώπη η φιλοδοξία της Volvo Trucks αυτή τη στιγμή είναι περίπου το 70% των νέων φορτηγών που θα πωληθούν το 2030 να είναι ηλεκτρικά.

  • Σύμφωνα με ευρωπαϊκή έρευνα της Volvo Trucks, 78% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερα για έναν προμηθευτή μεταφορών με μικρές ή καθόλου εκπομπές CO2.
  • Βάσει της έρευνας στην οποία συμμετείχαν 100 εταιρείες, το 85% είναι διατεθειμένοι να αλλάξουν προμηθευτή μεταφορών εάν δεν ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις τους.
  • Το 60% των εταιρειών πιστεύει ότι κινδυνεύουν να χάσουν πελάτες μέσα στα επόμενα τρία χρόνια, εάν δεν μπορούν να ανταποκριθούν στη ζήτηση των καταναλωτών τους για παραδόσεις με μικρές ή μηδενικές εκπο
  • «Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση σημαίνει περισσότερες επιχειρηματικές ευκαιρίες», δήλωσε μεταξύ άλλων ο Πρόεδρος της Volvo Trucks, Roger Alm.
  • Η Volvo Trucks έχει θέσει έναν παγκόσμιο στόχο, σύμφωνα με τον οποίο το 2030, το 50% όλων των νέων φορτηγών που θα πωλούνται θα είναι ηλεκτρικά με μπαταρία ή κυψέλες καυσίμου.
  • Στην Ευρώπη η φιλοδοξία της Volvo Trucks αυτή τη στιγμή είναι περίπου το 70% των νέων φορτηγών που θα πωληθούν το 2030 να είναι ηλεκτρικά.

Έρευνα: υψηλή πίεση για ηλεκτροκίνηση!

14.824 Επισκέψεις στο άρθρο (29/9/2022)

Αν νομίζετε πως η ηλεκτροκίνηση βρίσκεται ακόμα στα σπάργανά της, δείτε την πρόσφατη έρευνα της Volvo Trucks που αναδεικνύει την υψηλή πίεση που δέχεται ήδη η βιομηχανία μεταφορών για τη μετάβαση σε στόλους οχημάτων με μηδενικές ή χαμηλές εκπομπές CO2.

Το 78% των εταιρειών θέλει μεταφορικές με ηλεκτρικούς στόλους!

  • Έρευνα της Volvo Trucks σε 100 εταιρείες από 8 χώρες της Ευρώπης
  • Το 85% θα άλλαζε μεταφορική αν δεν ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις τους
  • Το 60% των μεταφορικών θεωρεί πως κινδυνεύει να χάσει πελάτες
  • Η ηλεκτροκίνηση και η διεύρυνση των επιχειρηματικών ευκαιριών
 
Οι οδικές μεταφορές είναι ο τομέας με τις περισσότερες προτεραιότητες για τη μείωση των εκπομπών CO2, σύμφωνα με κορυφαίες εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου και μεταποίησης στην Ευρώπη. Μια νέα έκθεση που πραγματοποιήθηκε από την Ipsos και τη Volvo Trucks δείχνει ότι οι εταιρείες είναι πρόθυμες να πληρώσουν περισσότερα για προμηθευτές μεταφορών με χαμηλότερες εκπομπές CO2.
 
Η εταιρεία ερευνών Ipsos, για λογαριασμό της Volvo Trucks, πήρε συνέντευξη από 100 μεγάλες εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου και παραγωγής σε οκτώ ευρωπαϊκές χώρες σχετικά με τη ζήτησή τους για μεταφορές χωρίς ορυκτά καύσιμα σε μελλοντικές προμήθειες.


Βάσει της έρευνας στην οποία συμμετείχαν 100 εταιρείες, το 85% είναι διατεθειμένοι να αλλάξουν προμηθευτή μεταφορών εάν δεν ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις τους.

Βάσει της έρευνας στην οποία συμμετείχαν 100 εταιρείες, το 85% είναι διατεθειμένοι να αλλάξουν προμηθευτή μεταφορών εάν δεν ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις τους.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Τα πορίσματα της έρευνας

Η συντριπτική πλειονότητα αυτών των εταιρειών έχει θέσει στόχους για τη μείωση του κλιματικού τους αποτυπώματος. Το 78% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερα για έναν προμηθευτή μεταφορών με μικρές ή καθόλου εκπομπές CO2 και το 85% είναι διατεθειμένοι να αλλάξουν προμηθευτή μεταφορών εάν δεν ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις τους.
 
Η έρευνα δείχνει επίσης μια σαφή σύνδεση μεταξύ των μελλοντικών επιχειρηματικών τους ευκαιριών και των επιλογών μεταφοράς χωρίς ορυκτά καύσιμα. Το 60% των εταιρειών πιστεύει ότι κινδυνεύουν να χάσουν πελάτες μέσα στα επόμενα τρία χρόνια, εάν δεν μπορούν να ανταποκριθούν στη ζήτηση των καταναλωτών τους για παραδόσεις με μικρές ή μηδενικές εκπομπές CO2.
 
«Είναι πολύ θετικό να βλέπουμε αυτή τη μεγάλη ώθηση για μεταφορές φορτηγών χωρίς ορυκτά. Σημαίνει ότι θα δούμε μια μαζική αλλαγή στον κλάδο τα επόμενα χρόνια. Πιστεύουμε ότι η ηλεκτροκίνηση θα είναι ο βασικός μοχλός προς την κατεύθυνση των οδικών μεταφορών με μηδενικές εκπομπές και είμαστε υπερήφανοι που ήδη προσφέρουμε εναλλακτικές λύσεις για πλήρως ηλεκτρικά φορτηγά για τις περισσότερες αποστολές. Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση σημαίνει περισσότερες επιχειρηματικές ευκαιρίες», λέει ο Πρόεδρος της Volvo Trucks, Roger Alm.

Ο στόχος της Volvo Trucks

Υπενθυμίζεται, πως η Volvo Trucks έχει θέσει έναν παγκόσμιο στόχο, σύμφωνα με τον οποίο το 2030, το 50% όλων των νέων φορτηγών που θα πωλούνται θα είναι ηλεκτρικά με μπαταρία ή κυψέλες καυσίμου. Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση γίνεται με πρωτοπόρους την Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική, όπου οι στόχοι είναι ακόμη υψηλότεροι. Για παράδειγμα, στην Ευρώπη η φιλοδοξία αυτή τη στιγμή είναι περίπου 70% για όλα τα νέα φορτηγά που θα πωληθούν το 2030.

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »