Στον Αρκτικό Κύκλο με ηλεκτρικά Volvo 74 τόνων
5.621 Επισκέψεις στο άρθρο (6/9/2022)
Στις αντίξοες καιρικές συνθήκες του παγωμένου Βορρά της Ευρώπης και με φορτία βάρους 74 τόνων, τα ηλεκτρικά βαρέα φορτηγά της Volvo Trucks πρόκειται σύντομα να αποδείξουν για μία ακόμα φορά το «μέταλλο» από το οποίο είναι φτιαγμένα.
Μεταφορά μεταλλευμάτων με ηλεκτρικά Volvo 74 τόνων!
- Δοκιμές του Volvo FH Electric
- Στον παγωμένο Βορρά της Σουηδίας
- Διαδρομή μήκους 160 χλμ.
- Θα ακολουθήσουν και συρμοί 90 τόνων
Η σουηδική εταιρεία εξόρυξης, Kaunis Iron, σχεδιάζει να επενδύσει σχεδόν 47 εκ. ευρώ σε ηλεκτρικά φορτηγά, προκειμένου να καταστήσει εφικτή τη μεταφορά μεταλλευμάτων σιδήρου χωρίς ορυκτά καύσιμα. Σε αυτό το πλαίσιο -και σε συνεργασία με τη Volvo Trucks- θα ξεκινήσουν του χρόνου να δοκιμάζονται βαρέα ηλεκτρικά φορτηγά, το οποίο εμφανίζουν μεικτό βάρος συρμού (GCW) 74 τόνων.Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Διαδρομή 160 χλμ. στα χιόνια
Σημειώνεται, πως επί της παρούσης η Kaunis μεταφέρει τα μετάλλευματά της σε έναν δρόμο 160 χιλιομέτρων μεταξύ Kaunisvaara και Pitkajarvi στη βόρεια Σουηδία, χρησιμοποιώντας φορτηγά Volvo που λειτουργούν με ντίζελ. Συνολικά τριάντα ημιρυμουλκούμενα 90 τόνων κάνουν το ταξίδι όλο το εικοσιτετράωρο. Το μελλοντικό σχέδιο είναι να στραφούν σε ηλεκτρικά φορτηγά με μπαταρία για βαριές μεταφορές, έτσι ώστε η εταιρεία να μπορεί να λειτουργεί εντελώς χωρίς ορυκτά καύσιμα, εμφανίζοντας μηδενικές εκπομπές CO2.
Στα δύσκολα τα ηλεκτρικά Volvo
Σημειώνεται πως στις δοκιμές της Kaunis θα συμμετάσχει ένα Volvo FH Electric, ενώ η εταιρεία ενέργειας Vattenfall θα παράσχει τις απαιτούμενες λύσεις φόρτισης. Αξίζει να αναφερθεί ακόμα, πως τον περασμένο χειμώνα ένα Volvo FMX Electric δοκιμάστηκε επίσης από την Kaunis σε πραγματικές συνθήκες εργασίας, όπου και κλήθηκε να αντιμετωπίσει το αρκτικό ψύχος και θερμοκρασίες που έπεφταν ακόμα και κάτω από τους -30ο C.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Με στόχο τους 90 τόνους
«Στόχος μας είναι να επιτύχουμε μεταφορές χωρίς ορυκτά καύσιμα έως το 2025. Εργαζόμαστε σκληρά αυτή τη στιγμή για να δρομολογήσουμε τις μεταφορές μας με ηλεκτρικά φορτηγά. Εάν τα καταφέρουμε, θα μπορέσουμε να μειώσουμε τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά περίπου 15.000 τόνους ετησίως με τον τρέχοντα ρυθμό παραγωγής. Θα ξεκινήσουμε την επόμενη φάση χρησιμοποιώντας φορτηγά 74 τόνων το 2023, με στόχο να κινηθούμε μέχρι τους 90 τόνους», δήλωσε σχετικά ο επικεφαλής logistics στην Kaunis Iron,
Lars Wallgren.
Κυρίαρχος της ηλεκτροκίνησης
Υπενθυμίζεται, πως
η Volvo Trucks ξεκίνησε το 2019 την παραγωγή των ηλεκτρικών της φορτηγών, ενώ από τον μήνα που διανύουμε παράγει συνολικά
έξι φορτηγά μηδενικών ρύπων, διαθέτοντας
την πιο πλήρη ηλεκτρική γκάμα της αυτοκινητοβιομηχανίας και προσφέροντας λύσεις από τις αστικές διανομές μέχρι τις διεθνείς μεταφορές.
Κάπως έτσι,
η σουηδική εταιρεία έχει μέχρι στιγμής πουλήσει παγκοσμίως πάνω από 2.200 ηλεκτρικά φορτηγά, ενώ έχει ως στόνο μέχρι το 2030 πάνω από τις μισές της πωλήσεις να αφορά σε ηλεκτρικά φορτηγά.