Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Τα τρία πρώτα οχήματα κυψελών καυσίμου που θα κυκλοφορήσουν στην αγορά από την HYVIA θα βασίζονται στην πλατφόρμα του Renault Master και θα είναι διαθέσιμα στην Ευρώπη έως το τέλος του 2021.

H τεχνολογία υδρογόνου που θα ενσωματώσει η κοινοπραξία HYVIA, συμπληρώνει την υπάρχουσα τεχνολογία E-TECH της Renault, αυξάνοντας την αυτονομία των οχημάτων στα 500 χλμ. με γρήγορο χρόνο φόρτισης 3 λεπτών.

Οι δραστηριότητες της HYVIA θα λάβουν χώρα στις υπάρχουσες εγκαταστάσεις της Renault στη Γαλλία.

Κοινοπραξία για το υδρογόνο από τη Renault

2.693 Επισκέψεις στο άρθρο (4/6/2021)

«HYVIA» ονομάζεται η κοινοπραξία που ίδρυσε η Renault από κοινού με την εταιρεία-ειδικό, Plug Power, προκειμένου να λανσάρουν έως το τέλος του έτους τρεις εκδόσεις του Master με κυψέλες καυσίμου που θα γεμίζουν με υδρογόνο σε 3 λεπτά και θα του προσδίδουν αυτονομία άνω των 500 χλμ.

Σε συνέχεια της ανακοίνωσης από τις αρχές του έτους, το Renault Group και η Plug Power -μια ηγέτιδα εταιρεία στον χώρο του υδρογόνου και των κυψελών καυσίμου, ίδρυσαν την κοινοπραξία με το όνομα «HYVIA». Η νεοσύστατη εταιρεία ανήκει εξίσου στους δύο συνεργάτες και έχει ως πρόεδρο τον David Holderbach, ο οποίος μετρά πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας σε στρατηγικές, προϊόντα και διεθνείς πωλήσεις στο Renault Group.
 
Σημειώνεται πως το όνομα «HYVIA» προέρχεται από του «HY» του υδρογόνου και τη λατινική λέξη «VIA» για το δρόμο. Όπως μαρτυρά και το όνομά της, δηλαδή, φιλοδοξία της κοινοπραξίας είναι να ανοίξει μια νέα πορεία προς την κινητικότητα χαμηλών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα. Τα επαγγελματικά οχήματα όπως τα LCV απαιτούν μεγαλύτερη αυτονομία και μικρότερο χρόνο ανεφοδιασμού, λειτουργικές απαιτήσεις όπου οι κυψέλες καυσίμου υδρογόνου είναι η πλέον ενδεδειγμένη λύση.
 
Οι δραστηριότητες της HYVIA θα λάβουν χώρα στις υπάρχουσες εγκαταστάσεις της Renault στη Γαλλία. Αναλυτικότερα:
  • Τα κεντρικά γραφεία της κοινοπραξίας καθώς και οι ομάδες R&D θα βρίσκονται στο Villiers-Saint-Frédéric, μαζί με το κέντρο μηχανικής και ανάπτυξης ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων για τον όμιλο Renault Group , για μεγιστοποίηση της συνέργειας μεταξύ ομάδων.
  • Οι ομάδες διαδικασίας, κατασκευής και εφοδιαστικής θα βασίζονται στο Flins, ως μέρος του εγχειρήματος «Re-Factory», και σχεδιάζουν να ξεκινήσουν τη συναρμολόγηση κυψελών καυσίμου και σταθμών επαναφόρτισης έως το τέλος του 2021.
  • Τα πρώτα οχήματα, βασισμένα στο Renault Master, θα συναρμολογηθούν στο εργοστάσιο του Batilly.
  • Η ενσωμάτωση της κυψέλης καυσίμου θα πραγματοποιείται από την εταιρεία PVI, θυγατρική του Ομίλου Renault από το 2017, με έδρα το Gretz-Armainvilliers.
 
Σημειώνεται πως η τεχνολογία υδρογόνου που θα ενσωματώσει η κοινοπραξία HYVIA, συμπληρώνει την υπάρχουσα τεχνολογία E-TECH της Renault, αυξάνοντας την αυτονομία των οχημάτων στα 500 χλμ. με γρήγορο χρόνο φόρτισης 3 λεπτών. Τα τρία πρώτα οχήματα κυψελών καυσίμου που θα κυκλοφορήσουν στην αγορά από την HYVIA θα βασίζονται στην πλατφόρμα του Renault Master και θα είναι διαθέσιμα στην Ευρώπη έως το τέλος του 2021, ενώ θα συνοδεύονται από την ανάπτυξη σταθμών φόρτισης και την παροχή πράσινου υδρογόνου.
 
Συγκεκριμένα, από τα τρία αυτά οχήματα, τα δύο θα αφορούν στη μεταφορά εμπορευμάτων, με το ένα να είναι μια Van έκδοση και το άλλο μια έκδοση καμπίνας-σασί (C+C). Επιπλέον, θα λανσαριστεί και ένα αστικό mini-bus για μεταφορά ατόμων.