ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Οι έρευνες αυτές διεξάγονται από το Εργαστήριο Μεταφορών της Scania.

Έτσι θέλει να μειώσει κατανάλωση & εκπομπές η Scania

2.401 Επισκέψεις στο άρθρο (13/11/2018)

Η Scania κατάφερε μέσα σε λίγα χρόνια να μειώσει σημαντικά κατά τις έρευνες της τόσο την κατανάλωση όσο και τις εκπομπές αερίων ρύπων του στόλου της. Δείτε πως.

Η Scania αναλαμβάνει ηγετικό ρόλο στην αντικατάσταση των μεταφορών με ορυκτά καύσιμα προσφέροντας ευρύτερη γκάμα οχημάτων που κινούνται με εναλλακτικές μορφές ενέργειας και, μέσω ερευνών που έχει διεξάγει, υπόσχεται ότι μπορούν να μειωθούν οι εκπομπές άνθρακα περισσότερο και από 95%.

Οι έρευνες αυτές διεξάγονται από το Εργαστήριο Μεταφορών της Scania, το οποίο ιδρύθηκε το 2008 ως επέκταση του τμήματος Έρευνας και Ανάπτυξης, με θέμα την οδήγηση υπό πραγματικές συνθήκες που αντικατοπτρίζουν τις πραγματικές ανάγκες των πελατών.
Κάθε μέρα, πραγματοποιούνται οκτώ δρομολόγια με συνδυασμούς φορτηγών και ρυμουλκούμενων μεταξύ των εργοστασίων παραγωγής στο Södertälje της Σουηδίας και του Zwolle της Ολλανδίας. Κάθε φορτηγό οδηγείται για περίπου 400.000 χιλιόμετρα το χρόνο, επιτρέποντας στη Scania να αξιολογεί γρήγορα την ποιότητα και την απόδοση του προϊόντος.

Σε αυτές τις έρευνες από το 2008 έως το 2018, η Scania μείωσε σταδιακά την κατανάλωση καυσίμου στα 23,9 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, εισάγοντας μια σειρά αναβαθμίσεων. Από την έναρξη των εργασιών, η ταχύτητα των δρομολογίων καθορίστηκε στα 80 χιλιόμετρα την ώρα, γεγονός που μειώνει την κατανάλωση καυσίμων κατά 10% με επιπλέον οφέλη τα χαμηλότερα έξοδα επισκευής και συντήρησης και τον μειωμένο κίνδυνο ατυχημάτων.

Αρχικά, οι εκπομπές άνθρακα ήταν 65 γραμμάρια το χιλιόμετρο, νούμερο το οποίο μέχρι το 2017 είχε μειωθεί στα 28 γραμμάρια το χιλιόμετρο. Νωρίτερα φέτος, το εργαστήριο που κάνει τις έρευνες έλαβε μια στρατηγική απόφαση να εκμεταλλευτεί αποκλειστικά τα υδρογονοκατεργασμένα φυτικά πετρέλαια (HVO) που αποτελεί μια εναλλακτική λύση για το ντίζελ. Τα HVO πετρέλαια αντιπροσωπεύουν σήμερα περισσότερο από το 90% των καυσίμων που χρησιμοποιεί το εργαστήριο της Scania.