ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Euro NCAP: Τα καλύτερα & τα χειρότερα Vans σε ασφάλεια!

38.941 Επισκέψεις στο άρθρο
Euro NCAP: Τα καλύτερα & τα χειρότερα Vans σε ασφάλεια!

Euro NCAP: Τα καλύτερα & τα χειρότερα Vans σε ασφάλεια!

  • Euro NCAP: Τα καλύτερα & τα χειρότερα Vans σε ασφάλεια!
  • Euro NCAP: Τα καλύτερα & τα χειρότερα Vans σε ασφάλεια!

- Κορυφαία τα Ford Transit Custom & Courier στις κατηγορίες τους
- «Πλατινένιο» το Mercedes-Benz Vito, «Χρυσά» τα νέα Nissan Primastar & Renault Trafic
- Δεν τα πήγαν καλά τα νέα Μικρά Vans των Citroen, Peugeot & Opel
- Χειρότερη όλων η βαθμολογία του LEVC NV5

Κορυφαία τα Ford Transit Custom & Courier στις κατηγορίες τους

Στις μέχρι στιγμής δοκιμές του Euro NCAP σε ότι αφορά στην αποδοτικότητα των συστημάτων υποβοήθησης του έργου του οδηγού (ADAS), η εταιρεία που έχει ξεχωρίσει είναι αναμφίβολα η Ford Pro, καθώς τα Transit Custom (96%), Transit Courier (93%) & Transit Connect (83%) έχουν αποσπάσει όλα την «Πλατινένια» διάκριση.
 

«Πλατινένιο» το Mercedes-Benz Vito, «Χρυσά» τα Renault Trafic & Nissan Primastar

Πέραν της Ford Pro, εξαιρετική είναι μέχρι τώρα η επίδοση και του ανανεωμένου Mercedes-Benz Vito, το οποίο είναι το 2ο κορυφαίο Μεσαίο Van (πίσω από το Ford Transit Custom), επίσης με «Πλατινένια» βαθμίδα και επίδοση 90%.
 
Αναλυτικά, η επίδοση του νέου Mercedes-Benz Vito διαμορφώθηκε ως εξής:
 

Συστήματα "ADAS" Mercedes-Benz Vito
Αποφυγή πρόσκρουσης με άλλα οχήματα 28/30
Αποφυγή πρόσκρουσης με πεζούς 9,9/10
Αποφυγή πρόσκρουσης με ποδηλάτες 7,1/10
Διατήρηση λωρίδας κυκλοφορίας 17,5/20
Υποβοήθηση ταχύτητας 12,6/15
Έλεγχος κατάστασης ελαστικών 15/15
Συνολική επίδοση Πλατινένιο (90%)
 
Αντίστοιχα, τα «δίδυμα» Renault Trafic & Nissan Primastar, στις σχετικές δοκιμές του Euro NCAP το 2023, είχαν αποσπάσει την «Ασημένια» βαθμίδα αξιολόγησης ωστόσο, στα νέα tests του 2024, βελτιώθηκαν σημαντικά («Χρυσά» αμφότερα) χάρη στον πληρέστερο –πλέον- σχετικό εξοπλισμό. Παρόλα αυτά, δεν απέφυγαν να σημειώσουν ουσιαστικά τη 2η χειρότερη βαθμολογία της κατηγορίας των Μεσαίων Vans (69%), πάνω μόνο από το LEVC VN5. Αναλυτικά, η επίδοση των Nissan Primastar & Renault Trafic διαμορφώθηκε ως εξής:
 
Συστήματα "ADAS" Renault Trafic/Nissan Primastar
Αποφυγή πρόσκρουσης με άλλα οχήματα 27,9/30
Αποφυγή πρόσκρουσης με πεζούς 5,9/10
Αποφυγή πρόσκρουσης με ποδηλάτες 9,7/10
Διατήρηση λωρίδας κυκλοφορίας 2,5/20
Υποβοήθηση ταχύτητας 9,0/15
Έλεγχος κατάστασης ελαστικών 15/15
Συνολική επίδοση Χρυσό (69%)
 

Δεν τα πήγαν καλά τα νέα Μικρά Vans των Citroen, Peugeot & Opel

To μοντέλο που ουσιαστικά εκπροσώπησε τα νέα Μικρά Vans του Ομίλου Stellantis (Citroen, Peugeot, Opel, Fiat) στις δοκιμές των συστημάτων ADAS από τον Euro NCAP για το 2024, ήταν το Citroen Berlingo.
 
Η τελική επίδοση του (και με βάση αυτήν και των υπολοίπων εκπροσώπων του Ομίλου (Partner, Combo, Doblo) επηρεάστηκε από τις αρκετές ελλείψεις ηλεκτρονικών συστημάτων ασφάλειας & υποβοήθησης του έργου του οδηγού, στον βασικό εξοπλισμό. Παράλληλα και η επίδοση των όσων ήταν διαθέσιμων, δεν ήταν η βέλτιστη δυνατή, με αποτέλεσμα τα νέα Citroen Berlingo, Peugeot Partner, Opel Combo & Fiat Doblo, να αποσπάσουν τη «Χρυσή» βαθμολογία με επίπεδο μόλις 62%, που είναι και η χειρότερη στην κατηγορία των Μικρών Vans.
 
Αναλυτικά, η βαθμολογία τους διαμορφώθηκε ως εξής:
 

Συστήματα "ADAS" Citroen Berlingo/ Peugeot Partner/ Opel Combo/ Fiat Doblo
Αποφυγή πρόσκρουσης με άλλα οχήματα 13/30
Αποφυγή πρόσκρουσης με πεζούς 4,8/10
Αποφυγή πρόσκρουσης με ποδηλάτες 0,6/10
Διατήρηση λωρίδας κυκλοφορίας 17,5/20
Υποβοήθηση ταχύτητας 11,5/15
Έλεγχος κατάστασης ελαστικών 15/15
Συνολική επίδοση Χρυσό (62%)
 

Συνέχεια του άρθρου >>>