Το εργοστάσιο παραγωγής συστημάτων μετάδοσης της Ford στο Halewood μετασχηματίζεται για την κατασκευή ηλεκτρικών μονάδων κίνησης που προορίζονται για τα μελλοντικά, αμιγώς ηλεκτρικά επιβατικά και επαγγελματικά οχήματα της Ford στην Ευρώπη.
Το Halewood θα είναι το πρώτο εργοστάσιο συναρμολόγησης εξαρτημάτων ηλεκτρικών οχημάτων της Ford στην Ευρώπη με την παραγωγή να ξεκινά το 2024.
Η επένδυση ύψους 272 εκατ. ευρώ για το μετασχηματισμό των εν λόγω εγκαταστάσεων διασφαλίζει τις θέσεις εργασίας της Ford στο Halewood.
Η επένδυση ενισχύει τη δέσμευση της Ford πως το 100% των επιβατικών οχημάτων της θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά και τα δύο τρία των πωλήσεων επαγγελματικών οχημάτων της θα αποτελούνται από αμιγώς ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά μοντέλα μέχρι το 2030.
Η ετήσια δυναμικότητα του εργοστασίου προγραμματίζεται να είναι γύρω στις 250.000 μονάδες.
Το Halewood κατασκευάζει σήμερα συστήματα μετάδοσης για αρκετά επιβατικά και επαγγελματικά οχήματα Ford και εξάγει το 100% της παραγωγής του.
Κόντρα στο κλίμα προβληματισμού για το Brexit, η Ford επενδύει 272 εκ. ευρώ στο εργοστάσιο του Halewood στο Ην. Βασίλειο, με σκοπό την κατασκευή ηλεκτροκινητήρων και κιβωτίων, των πρώτων εξαρτημάτων της στην Ευρώπη για ηλεκτρικά οχήματα.
Σε επένδυση ύψους 272 εκ. ευρώ στο εργοστάσιο παραγωγής συστημάτων μετάδοσης του Halewood του Ην. Βασιλείου, ανακοίνωσε πως θα προχωρήσει η Ford στο πλαίσιο της δέσμευσής της για πλήρη εξηλεκτρισμό της ευρωπαϊκής γκάμας της. Σκοπός είναι ο μετασχηματισμός της μονάδας παραγωγής ηλεκτροκινητήρων, για να υποδεχθεί τα μελλοντικά, αμιγώς ηλεκτρικά επιβατικά και επαγγελματικά οχήματα Ford που θα πωλούνται στην Ευρώπη.
Το Halewood θα είναι το πρώτο εργοστάσιο συναρμολόγησης εξαρτημάτων ηλεκτρικών οχημάτων της Ford στην Ευρώπη με την παραγωγή να ξεκινά το 2024.
Η παραγωγή κινητήριων μονάδων (ηλεκτροκινητήρων και κιβωτίων) στο Halewood αναμένεται να ξεκινήσει στα μέσα του 2024. Η ετήσια δυναμικότητα του εργοστασίου προγραμματίζεται να είναι γύρω στις 250.000 μονάδες. Η επένδυση – η οποία χαίρει της υποστήριξης της βρετανικής κυβέρνησης μέσω του Automotive Transformation Fund – θα βοηθήσει στη διασφάλιση των θέσεων εργασίας της Ford στο Halewood.
Η επένδυση ύψους 272 εκατ. ευρώ για το μετασχηματισμό των εν λόγω εγκαταστάσεων διασφαλίζει τις θέσεις εργασίας της Ford στο Halewood.
Η επένδυση ενισχύει τη δέσμευση της Ford πως το 100% των επιβατικών οχημάτων της θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά και τα δύο τρία των πωλήσεων επαγγελματικών οχημάτων της θα αποτελούνται από αμιγώς ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά μοντέλα μέχρι το 2030.
«Είναι ένα σημαντικό βήμα που σηματοδοτεί την πρώτη, εσωτερική επένδυση της Ford στη παραγωγή εξαρτημάτων αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη. Ενισχύει δε περαιτέρω στην υλοποίηση του στόχου μας για 100% αμιγώς ηλεκτρικά επιβατικά οχήματα Ford στην Ευρώπη μέχρι το 2030, με τα δύο τρίτα των πωλήσεων επαγγελματικών οχημάτων να αποτελούνται από αμιγώς ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά μοντέλα το αντίστοιχο διάστημα» δήλωσε ο Stuart Rowley, Πρόεδρος της Ford Ευρώπης.
Η ετήσια δυναμικότητα του εργοστασίου προγραμματίζεται να είναι γύρω στις 250.000 μονάδες.
Σημειώνεται, πως το εργοστάσιο παραγωγής κιβωτίων της Ford στο Halewood επιλέχθηκε για να προμηθεύει τις κινητήριες μονάδες των ηλεκτρικών οχημάτων, χάρη στην εξαιρετική παράδοση στην ποιότητα, την ανταγωνιστικότητα και την υψηλή εξειδίκευση και δέσμευση των εργαζομένων του.
Το Halewood κατασκευάζει σήμερα συστήματα μετάδοσης για αρκετά επιβατικά και επαγγελματικά οχήματα Ford και εξάγει το 100% της παραγωγής του.
Το Halewood κατασκευάζει σήμερα συστήματα μετάδοσης για αρκετά επιβατικά και επαγγελματικά οχήματα Ford και εξάγει το 100% της παραγωγής του. Πριν επανέλθει στην πλήρη ιδιοκτησία της Ford νωρίτερα μέσα στη χρονιά, το Halewood είχε αποτελέσει τμήμα της Getrag Ford Transmissions, της κοινοπραξίας παραγωγής κιβωτίων, με συνιδιοκτησία της Ford και της Magna, για περισσότερα από 20 χρόνια.
Ο εξηλεκτρισμός της Ford
Η νέα είδηση έρχεται να προστεθεί σε μία σειρά από σημαντικές φετινές ανακοινώσεις της Ford Ευρώπης με θέμα τον εξηλεκτρισμό. Στην αιχμή του δόρατος για τη μετάβαση της Ford σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό μέλλον βρίσκεται μία νέα επένδυση ύψους 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων για το εκσυγχρονισμό της εγκατάστασης συναρμολόγησης οχημάτων στην Κολωνία (Γερμανία), ενός από τα μεγαλύτερα κέντρα παραγωγής στην Ευρώπη και έδρα της Ford Ευρώπης.
Η επένδυση θα μετασχηματίσει τις τρέχουσες δραστηριότητες συναρμολόγησης οχημάτων στο Ford Cologne Electrification Center για την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων, της πρώτης εγκατάστασης του είδους της Ford στην Ευρώπη. Το πρώτο, αμιγώς ηλεκτρικό επιβατικό όχημα μεγάλου όγκου που θα κατασκευάσει η Ford στην Ευρώπη θα βγει από τη γραμμή παραγωγής του εργοστάσιου της Κολωνίας το 2023.
Η Ford επίσης ανακοίνωσε νωρίτερα φέτος ότι εκτός από την παραγωγή του αμιγώς ηλεκτρικού E-Transit από το 2022, η Ford Otosan – η κοινοπραξία της Ford στην Τουρκία – θα κατασκευάζει μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση της επόμενης γενιάς του Transit Custom από το 2023 στο εργοστάσιό της στο Kocaeli. Ένα νέο, ελαφρύ επαγγελματικό όχημα που κατασκευάζεται αυτή τη στιγμή από τη μονάδα συναρμολόγησης οχημάτων της Ford στην Κραϊόβα της Ρουμανίας, θα συμπεριλάβει επίσης μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση από το 2024.