Μηχανή Αναζήτησης Βαρέα Επαγγελματικά

Στην τελική φάση της εξέλιξής του περνάει το ηλεκτρικό Ford E-Transit, με επιλεγμένους πελάτες της φίρμας να το δοκιμάζουν στην πράξη σε απαιτητικές συνθήκες δουλειάς.

Το παρών στις δοκιμές θα δώσουν όλες οι εκδόσεις του E-Transit μεικτού βάρους 3,5-4,25 τ., ενώ θα συμμετάσχουν και εξειδικευμένες μετατροπές του οχήματος.

Το εμπορικό λανσάρισμα του ηλεκτρικού Ford E-Transit θα πραγματοποιηθεί την άνοιξη του επόμενου έτους.

Συνολικά 10 πρωτότυπα E-Transit θα δοκιμαστούν στις διανομές, στις δημοτικές υπηρεσίες, στον κατασκευαστικό τομέα και σε μία σειρά άλλων εφαρμογών.

Τα ηλεκτρικά Ford E-Transit πιάνουν δουλειά

3.445 Επισκέψεις στο άρθρο (24/8/2021)

Όλες οι πιθανές -και απίθανες- εκδόσεις του Ε-Transit θα δοκιμαστούν στην πράξη σε πλήθος απαιτητικών εφαρμογών, από μια σειρά επιλεγμένων συνεργατών της Ford, προκειμένου το ηλεκτρικό μεγάλο van να είναι έτοιμο για το λανσάρισμά του την προσεχή άνοιξη.

Το πλήρως ηλεκτρικό Ε-Transit ξεκινάει τα δρομολόγια σε ευρωπαϊκούς δρόμους, στο πλαίσιο των δοκιμών του από επιλεγμένους πελάτες της Ford, με το εμπορικό του λανσάρισμα να αναμένεται την άνοιξη του 2022.


Το παρών στις δοκιμές θα δώσουν όλες οι εκδόσεις του E-Transit μεικτού βάρους 3,5-4,25 τ., ενώ θα συμμετάσχουν και εξειδικευμένες μετατροπές του οχήματος.

Το παρών στις δοκιμές θα δώσουν όλες οι εκδόσεις του E-Transit μεικτού βάρους 3,5-4,25 τ., ενώ θα συμμετάσχουν και εξειδικευμένες μετατροπές του οχήματος.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 Οι εν λόγω δοκιμές ξεκινούν, λοιπόν, με δέκα πρωτότυπες μονάδες του E-Transit που πιάνουν δουλειά σε μία σειρά απαιτητικών εφαρμογές, οι οποίες λαμβάνουν χώρα σε πραγματικές συνθήκες εργασίας. Τα σενάρια που θα κληθεί να αντιμετωπίσει το ηλεκτρικό van της Ford αφορούν στα ταχυδρομεία, στις δημοτικές και κοινής ωφέλειας υπηρεσίες, στις διανομές «last mile» και στις παραδόσεις ειδών παντοπωλείου στη Γερμανία, τη Νορβηγία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Μεταξύ των εταίρων των δοκιμών είναι η εταιρεία διαχείρισης απορριμμάτων AWB, η Balfour Beatty, ο δημοτικός στόλος της πόλης της Κολωνίας, η DHL Express στο Ηνωμένο Βασίλειο, η DPD, η Norwegian Post, η Ocado και η Recover Nordic.

Το εμπορικό λανσάρισμα του ηλεκτρικού Ford E-Transit θα πραγματοποιηθεί την άνοιξη του επόμενου έτους.

Το εμπορικό λανσάρισμα του ηλεκτρικού Ford E-Transit θα πραγματοποιηθεί την άνοιξη του επόμενου έτους.

 
Το Ford Transit εξηλεκτρίζεται! (+vid)

Συνολικά 10 πρωτότυπα E-Transit θα δοκιμαστούν στις διανομές, στις δημοτικές υπηρεσίες, στον κατασκευαστικό τομέα και σε μία σειρά άλλων εφαρμογών.

Συνολικά 10 πρωτότυπα E-Transit θα δοκιμαστούν στις διανομές, στις δημοτικές υπηρεσίες, στον κατασκευαστικό τομέα και σε μία σειρά άλλων εφαρμογών.

 
Σημειώνεται, πως οι δοκιμές αποτελούν το τελευταίο στάδιο εξέλιξης του Ford E-Transit και έρχονται σε συνέχεια μιας παρατεταμένης και άκρως απαιτητικής περιόδου δοκιμών από την ίδια την εταιρεία. Οι συνεργάτες της Ford θα έχουν στα χέρια τους τα ηλεκτρικά van για ένα διάστημα 6 ή 12 μηνών. Στα τεστ θα συμμετάσχουν όλες οι εκδόσεις αμαξώματος του E-Transit μεικτού βάρους 3,5 έως 4,25 τόνων, ενώ το παρών θα δώσουν και εξειδικευμένες μετατροπές του οχήματος, οι οποίες προήλθαν από το συνεργαζόμενο δίκτυο εταιρειών «Qualified Vehicle Modifier» της Ford.
 
Ξεκινούν οι δοκιμές του Ford E-Transit στην ΕΕ (+vid)
 
Συγκεκριμένα, ανάμεσα στις μετατροπές που θα δοκιμαστούν είναι μια ψυχόμενη κιβωτάμαξα, που παίρνει ενέργεια από το σύστημα «ProPower Onboard» των 2,3 kW. Επιπλέον, θα ελεγχθεί η απόδοση ενός πλευρικά ανατρεπόμενου E-Transit για τον κατασκευαστικό τομέα, το οποίο φέρει φάρους και αισθητήρες βάρους. Ομοίως θα δοκιμαστεί και ένα μοντέλο με ανατρεπόμενη καρότσα – κλουβί για την αποκομιδή απορριμμάτων. Σε ό,τι αφορά στις διανομές «last mile», θα τεσταριστούν δύο εκδόσεις, μία με κιβωτάμαξα και πίσω αερανάρτηση και άλλη μία εκδοχή van με ενσωματωμένα ράφια.
 
Τα «βασανιστήρια» του Ford E-Transit (+vid)
 
Αξίζει να αναφερθεί, πως οι δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες του E-Transit, ακολουθούν τις αντίστοιχες του Transit Custom Plug-In Hybrid, ο στόλος των οποίων διένυσε πάνω από 240.000 χλμ. σε μία σειρά ευρωπαϊκών πόλεων. Μάλιστα, στο κεντρικό Λονδίνο τα εν λόγω υβριδικά οχήματα απέδειξαν πως μπορούσαν να λειτουργήσουν αμιγώς ηλεκτρικά στο 75% του δρομολογίου τους. Ακόμα, στην Κολωνία της Γερμανίας, δοκιμάστηκαν τα πλεονεκτήματα της τεχνολογίας δυναμικού «geofencing» (γεωφράκτες), σύμφωνα με την οποία τα οχήματα άλλαζαν αυτόματα στην ηλεκτρική λειτουργία όταν εισέρχονταν σε ζώνες με περιορισμούς κυκλοφορίας βάσει ρύπων.
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »