Η Daimler Truck ανεβάζει τον πήχη της απόδοσης με το νέο Freightliner SuperTruck II που αποκαλύφθηκε στο Λας Βέγκας, εξοπλισμένο με καινοτομίες που επιδεικνύουν τις δυνατότητες αποτελεσματικότητας στις εμπορευματικές μεταφορές.
Βελτιωμένο στα σημεία από τον προκάτοχό του
Με βάση την επιτυχία του
SuperTruck I, το οποίο εισήχθη από την
DTNA το 2015, το
SuperTruck II ξεπέρασε τις προσδοκίες σε αεροδυναμική, ελαστικά, σύστημα μετάδοσης κίνησης και διαχείριση ενέργειας, ενώ διπλασίασε την απόδοση μεταφοράς του βασικού οχήματος από την αρχή του προγράμματος
SuperTruck. Οι μηχανικοί του φορτηγού κατάφεραν να υπερβούν τις αεροδυναμικές βελτιώσεις και να μειώσουν την αεροδυναμική αντίσταση του
SuperTruck II για περισσότερο από 12% σε σχέση με το
SuperTruck I. Αντί να αλλάξουν ριζικά τη δομή του φορτηγού, ο σχεδιαστικός στόχος του
SuperTruck II ήταν να επαναπροσδιοριστεί το υπάρχον σχήμα του.
Το πιο αεροδυναμικό φορτηγό που έχει κατασκευάσει ποτέ η Freightliner
Το επανασχεδιασμένο καπό, ο προφυλακτήρας και το φέρινγκ πλαισίου λειτουργούν καλά με την υπάρχουσα δομή καμπίνας και τώρα επιτρέπουν στον αέρα να ρέει ανενόχλητος γύρω από το
Freightliner SuperTruck II. Η μάσκα, οι εισαγωγές αέρα και οι πόρτες επανασχεδιάστηκαν ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο απρόσκοπτες και καθαρές, προκειμένου να μην διακυβεύεται η αεροδυναμική του φορτηγού. Οι ενεργές πλαϊνές προεκτάσεις και το σύστημα αεροτομής οροφής κλείνουν το κενό του τρέιλερ έως και 4 ίντσες σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου και ο ενισχυμένος Αεροδυναμικός Έλεγχος ύψους χαμηλώνει το φορτηγό μερικά εκατοστά από το έδαφος για περαιτέρω βελτίωση αεροδυναμικής. Επιπλέον, με την αφαίρεση των εξωτερικών καθρεπτών και την ενσωμάτωση ενός συστήματος κάμερας χωρίς καθρέφτη, η αεροδυναμική αντίσταση του
SuperTruck II μειώθηκε σημαντικά.
Οι καινοτομίες συνεχίζουν και στο σύστημα μετάδοσης
Το
SuperTruck II διαθέτει το πιο αποδοτικό σύστημα μετάδοσης κίνησης που έχει ενσωματώσει ποτέ η
Freightliner σε φορτηγό. Το εξαιρετικά αποδοτικό σύστημα μετάδοσης κίνησης επιτρέπει τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου κατά 5,7 τοις εκατό σε σχέση με το
SuperTruck I, επιτυγχάνοντας χαμηλότερη ταχύτητα και μεγαλύτερη εξοικονόμηση καυσίμου μέσω μειωμένης οπισθέλκουσας. Ένα καινοτόμο ηλεκτρικό σύστημα 48 volt που χρησιμοποιεί μπαταρίες ιόντων λιθίου επιτρέπει μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και αυξημένα χαρακτηριστικά άνεσης του οδηγού, όπως ένα νέο ηλεκτρικό σύστημα κλιματισμού που καταναλώνει 50% λιγότερη ενέργεια από το
SuperTruck I, ενώ συνεχίζει τη λειτουργία του όσο ο κινητήρας είναι σβηστός.
Τα ολοκαίνουργια ελαστικά του
SuperTruck II είναι ειδικά σχεδιασμένα όχι μόνο για μείωση της κατανάλωσης ενέργειας του οχήματος αλλά και για αντοχή στη φθορά. Τα ελαστικά διαδραματίζουν κρίσιμο ρόλο στην επίτευξη των στόχων της απόδοσης, επιτυγχάνοντας χαμηλότερη αντίσταση τριβής με το οδόστρωμα κι επομένως, λιγότερη κατανάλωση καυσίμου για τη διατήρηση της ταχύτητας του φορτηγού.