Συντήρηση PRO diesel οχημάτων. Η βίβλος.
Πρόκειται πιθανότατα για το σημαντικότερο οδικό έργο στην ιστορία της σύγχρονης Ελλάδας. Ωστόσο σήμερα κοστίζει 5 ευρώ παραπάνω σε σχέση με την περίοδο που ξεκίνησε να λειτουργεί. Αξίζει τα λεφτά της η γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου;
Όταν ολοκληρώθηκε η κατασκευή της γέφυρας «Χαρίλαος Τρικούπης» το 2004 ύστερα από σχεδόν μια 6ετία εργασιών, ήταν - με μήκος περίπου 2.900 μέτρων - η μεγαλύτερη καλωδιωτή γέφυρα παγκοσμίως και το σημαντικότερο οδικό έργο στην ιστορία του τόπου, ενώνοντας τη Δυτική Στερεά Ελλάδα με τη Δυτική Πελοπόννησο.
Ωστόσο, όσο μεγαλοπρεπής και αν φάνταζε (και φαντάζει) πάντοτε οπτικά, ένα πράγμα που ανέκαθεν… ξένιζε κόσμο και κοσμάκη με την περίπτωσή της, ήταν τα «τσιμπημένα» διόδια. Αυτό, διότι από τα εγκαίνιά της κιόλας το 2004, το κόστος για τη διέλευση ενός Ι.Χ. αυτοκινήτου είχε υπολογιστεί στα 10 ευρώ περίπου (συγκεκριμένα 9,70), ενώ στις μέρες μας – και ύστερα από διαδοχικές αυξήσεις – η αντίστοιχη τιμή έχει πλέον «κάτσει» στα 14,70 ευρώ, ήτοι 5 ευρώ παραπάνω!
Εναλλακτικά, βέβαια, όποιος το επιθυμεί μπορεί να χρησιμοποιήσει το ferry boat, πληρώνοντας μόλις 6,5 ευρώ.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr