ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Το Freightliner Inspiration Truck ήταν το 1ο μερικώς αυτόνομο επαγγελματικό όχημα που έλαβε άδεια για να κυκλοφορήσει στους δρόμους των ΗΠΑ.

Η Daimler Trucks επενδύει στα αυτόνομα φορτηγά

4.628 Επισκέψεις στο άρθρο (3/6/2019)

Έναν νέο όμιλο με την ονομασία «Autonomous Technology Group» δημιουργεί η Daimler Trucks προκειμένου να ενισχύσει την Έρευνα και Εξέλιξη των μελλοντικών αυτόνομα κινούμενων φορτηγών της.

Με επενδύσεις ύψους άνω των 500 εκ. ευρώ σε ορίζοντα 10ετίας αναμένεται να υποστηρίξει η Daimler Trucks τον νέο Όμιλο «Autonomous Technology Group» που δημιούργησε, ο οποίος θα επικεντρωθεί στην Έρευνα και Εξέλιξη των μελλοντικών, αυτόνομα κινούμενων, φορτηγών της σε παγκόσμιο επίπεδο.
Σε σχετικές του δηλώσεις, το μέλος του ΔΣ της Daimler AG και επικεφαλής του κλάδου Φορτηγών και Λεωφορείων, κ. Martin Daum ανέφερε πως: «… Είμαστε πρωτοπόροι στα αυτόνομα κινούμενα φορτηγά εδώ και χρόνια. Με τη δημιουργία του παγκόσμιου Ομίλου Autonomous Technology Group, προχωράμε στο επόμενο βήμα, υπογραμμίζοντας τη σημασία που έχει η υψηλού επιπέδου αυτόνομη οδήγηση για τη Daimler Trucks, τον κλάδο, αλλά και την κοινωνία».
Η Daimler Trucks ίδρυσε τον Όμιλο Autonomous Technology Group ο οποίος, από την 1η Ιουνίου του 2019, συγκεντρώνει πλέον το σύνολο των εξειδικευμένων γνώσεων και δραστηριοτήτων της εταιρείας σε παγκόσμιο επίπεδο, αναφορικά με την ευρύτερη στρατηγική εξέλιξης λύσεων για την αυτόνομη οδήγηση και την υλοποίηση τους.
Στο πλαίσιο αυτό εντάσσονται η έρευνα και τεχνολογική ανάπτυξη και η προετοιμασία των απαιτούμενων υποδομών και δικτύων για τις αντίστοιχες λειτουργίες, προκειμένου η εταιρεία να προχωρήσει στη μαζική παραγωγή αυτόνομων φορτηγών στο προσεχές μέλλον.
Επικεφαλής του νέου αυτού, παγκόσμιου, οργανισμού τέθηκε από την 1η Ιουνίου ο κ. Peter Vaughan Schmidt, μέχρι πρότινος Επικεφαλής Στρατηγικής της Daimler Trucks, που ανέφερε σχετικά πως: «… Στον Όμιλο Autonomous Technology Group ενώνουμε τις δυνάμεις των ειδικών μας από όλον τον κόσμο και τις εκτενέστατες γνώσεις του στα αυτόνομα φορτηγά. Σε πρώτο στάδιο θα εστιάσουμε στη χρήση των υψηλού επιπέδου αυτόνομων φορτηγών σε συγκεκριμένες περιοχές και μεταξύ προκαθορισμένων κόμβων στις ΗΠΑ. Στο πλαίσιο αυτό, θα συνεργαστούμε στενά με πελάτες των οποίων η επαγγελματική δραστηριότητα ταιριάζει με αυτήν τη εφαρμογή αυτόνομης οδήγησης. Όχι μόνο θα αναπτύξουμε την αντίστοιχη τεχνολογία, αλλά και θα δημιουργήσουμε τις αναγκαίες υποδομές καθώς και το δίκτυο, για την επιχειρησιακή χρήση των νέων αυτών οχημάτων».
Καταλήγοντας αξίζει να σημειώσουμε πως, χάρη σε συστήματα όπως π.χ. το Active Drive Assist (που χρησιμοποιείται σε μοντέλα όπως τα Mercedes-Benz Actros και FUSO Super Great), καθώς και το Detroit Assurance 5.0 με Active Lane Assist που υιοθετείται από μοντέλα όπως το Freightliner Cascadia, η Daimler Trucks προσφέρει εξοπλισμό μερικών αυτόνομης οδήγησης (Επίπεδο 2) σε οχήματα μαζικής παραγωγής.
Τα εν λόγω συστήματα είναι σε θέση να επιβραδύνουν, επιταχύνουν ή και να διευθύνουν το όχημα αυτόνομα, σε όλο το φάσμα ταχύτητας κίνησης τους, ενώ, στα μελλοντικά πλάνα της εταιρείας είναι, εντός της προσεχούς 10ετίας να εξελίξουν οχήματα για το Επίπεδο 4, σε ότι αφορά στη δυνατότητα αυτόνομης κίνησης τους, δηλαδή ένα μόλις βήμα πριν το τελικό στάδιο (Επίπεδο 5) όπου, τα οχήματα δεν έχουν πλέον στο εσωτερικό τους προκαθορισμένο χώρο για τον οδηγό.