Ένα νέο ηλεκτρικό επαγγελματικό προστέθηκε στη γκάμα της REE Automotive, με το όνομα P7-C Chassis Cab, το οποίο θα μπει σε τροχιά παραδόσεων το τέταρτο τρίμηνο του 2023.
Προς τα τέλη του 2023 στις αγορές
Το
νέο P7-C είναι αναπόσπαστο μέρος της πλήρους σειράς οχημάτων της
REE που βασίζεται στη ναυαρχίδα της πλατφόρμας
P7, εξυπηρετώντας οχήματα Κατηγορίας 3-5. Η εν λόγω σειρά οχημάτων περιλαμβάνει την καμπίνα πλαισίου
P7-C, το
P7-B box truck και το
P7-S με απογυμνωμένο πλαίσιο. Ολόκληρη η σειρά ηλεκτρικών φορτηγών τροφοδοτείται από την τεχνολογία
REEcorners™,
x-by-wire, και έχει κατασκευαστεί ειδικά για να μειώσει το
συνολικό κόστος ιδιοκτησίας (
TCO). Όλες οι διαμορφώσεις
P7 είναι προς το παρόν διαθέσιμες για παραγγελία με τις αρχικές παραδόσεις να προγραμματίζονται να ξεκινήσουν το 4ο τρίμηνο του 2023.
Προσφέρει τη βέλτιστη ευελιξία για αστικά περιβάλλοντα
Όλα τα οχήματα του προγράμματος
P7 είναι κατασκευασμένα για αστικά περιβάλλοντα με κορυφαία χαρακτηριστικά στην αγορά, όπως η βέλτιστη ευελιξία, ο αυξημένος όγκος φορτίου, το χαμηλό ύψος ανύψωσης, η αεροδυναμική σχεδίαση, ο χαμηλός θόρυβος, η μεγαλύτερη ορατότητα και η αυξημένη ασφάλεια.
Μεγάλες ικανότητες μεταφοράς, αυτονομία έως 240 χλμ.
Όπως και να έχει, το
P7-C προσφέρει μέγιστη αυτονομία
240 χλμ.,
ωφέλιμο φορτίο έως 3.175 κιλά,
μεικτό βάρος οχήματος (GVWR) έως 7.257 κιλά, κορυφαίο ύψος πλατφόρμας 60 εκατ. στην κατηγορία και
κύκλο στροφής 11,8 μ. Στο εσωτερικό της προηγμένης καμπίνας, οι πελάτες θα απολαύσουν τον
οδηγοκεντρικό σχεδιασμό που περιλαμβάνει κεντρική οθόνη 13 ιντσών, άφθονο χώρο παραθύρων για εξαιρετική ορατότητα και βελτιωμένη ασφάλεια σε στενά αστικά περιβάλλοντα, κι όλα αυτά κατασκευασμένα από ανθεκτικά υλικά. Η ψηλή οροφή της καμπίνας και η πλατφόρμα του χαμηλού δαπέδου που επιτρέπουν τις ενδιάμεσες εφαρμογές καθώς ο οδηγός μπορεί να στέκεται και να κινείται γύρω από την καμπίνα με ευκολία.
Οι απαιτητικές δοκιμές στη Σουηδία
Η πιστοποίηση για την
ηλεκτρική σειρά P7 βρίσκεται σε εξέλιξη, με το πιο πρόσφατο ορόσημο να είναι η ολοκλήρωση των χειμερινών δοκιμών στη Σουηδία. Με τα πρώτα οχήματα που προορίζονται για παραγωγή να παράγονται και να δοκιμάζονται, η πιστοποίηση αναμένεται να ολοκληρωθεί το δεύτερο εξάμηνο του 2023.