Διάρκεια ζωής επαγγελματικού: Στα πόσα χλμ «τερματίζει»;
Όχι μόνο επιβατικά! Ποια Linglong αντέχουν και επαγγελματικά... βάρη;
Νέα διοικητική δομή στην Prometeon Tyre Group: Ενίσχυση για ανάπτυξη & καινοτομία
Η Bridgestone αποσύρεται από την αγορά ελαστικών φορτηγών στην Κίνα.
Η Sailun δυναμώνει (ως low-cost παίκτης).
Ενισχύεται η «κινεζική απειλή» στα ελαστικά φορτηγών και της Ευρώπης.
Αλλάζουν οι ισορροπίες τιμής και κόστους (σε μεταφορά & logistics).
PRO.autotriti Team
Μια σημαντική αλλαγή στον χάρτη της παγκόσμιας αγοράς ελαστικών φορτηγών είναι γεγονός, με την Bridgestone να πουλά το εργοστάσιό της στη Shenyang της Κίνας στην Sailun για περίπου 37 εκατ. δολάρια. Αν και η συμφωνία δείχνει τοπική, με βάση τους αναλυτές του κλάδου, έχει πολλαπλές προεκτάσεις για την ευρωπαϊκή αγορά, τόσο για τους επαγγελματίες μεταφορείς όσο και για τις εμπορίες ελαστικών που εμπορεύονται TBR.
Η Bridgestone, όπως και άλλες ιαπωνικές και δυτικές εταιρείες, δείχνει να περιορίζει την έκθεσή της στην Κίνα, κάτι που μπορεί να επηρεάσει τη διάρθρωση της εφοδιαστικής αλυσίδας στην Ευρώπη. Κάτι που ενισχύει και τη σημασία περιφερειακών μονάδων παραγωγής, όπως αυτές σε Τουρκία, Ευρώπη κ.ά.
Η ιαπωνική εταιρεία είχε ήδη διακόψει την παραγωγή στο συγκεκριμένο εργοστάσιο από τον Ιανουάριο 2024. Οι πωλήσεις του είχαν καταρρεύσει – από 135 εκατ. δολάρια το 2022 σε μόλις 3 εκατ. δολάρια φέτος. Στόχος της Bridgestone είναι να επικεντρωθεί σε πιο κερδοφόρες αγορές και premium προϊόντα, κάτι που αντανακλάται και στην ευρωπαϊκή της στρατηγική. Με άλλα λόγια, λιγότερη ποσότητα, μεγαλύτερη ποιότητα και προστιθέμενη αξία.
Η Bridgestone, περιορίζοντας την έκθεσή της στην Κίνα, αναπόφευκτα επηρεάζει τη διάρθρωση της εφοδιαστικής αλυσίδας στην Ευρώπη - καθώς ενισχύεται η σημασία περιφερειακών μονάδων παραγωγής, όπως αυτές σε Τουρκία, Ευρώπη κ.ο.κ..
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - pro.autotriti.gr