Πρόκειται για ένα πολυμορφικό Mini Van που «εκτοπίζει» τις SUV προτάσεις.
Το νέο ηλεκτρικό LCV θα διαφοροποιείται πλήρως από το ID.Buzz, ενώ θα έχει χωρητικότητα μπαταρίας 60 - 80kWh.
Αναμένεται να κυκλοφορήσει στην αγορά (ιδανικά…) κάπου ανάμεσα στο 2027 και το 2028.
Σταθερή η προσήλωση της γερμανικής εταιρείας στη στρατηγική της «αναβίωσης».
Το νέο ηλεκτρικό LCV θα διαφοροποιείται πλήρως από το ID.Buzz, ενώ θα έχει χωρητικότητα μπαταρίας 60 - 80kWh
Από εκεί και πέρα, το νέο πολυμορφικό (MPV) Mini Van εκτιμάται πως θα είναι μικρότερο, ελαφρύτερο και πιο προσιτό
από το ηλεκτρικό minibus ID.Buzz, πράγμα που σημαίνει πως θα αποκλίνει από την… lifestyle αισθητική του τελευταίου, υιοθετώντας τα χαρακτηριστικά ενός απλού και πρακτικού Van, με συρόμενες πόρτες & άφθονο εσωτερικό χώρο, που έχει σχεδιαστεί ειδικά για οικογένειες ή για αξιοποίηση στον κλάδο των taxi.
Ομοίως, τα βασικά χαρακτηριστικά της εξέλιξής του περιλαμβάνουν μια υψηλή γραμμή οροφής, ένα επίπεδο δάπεδο, μικρές προεξοχές και αρθρωτό εσωτερικό, ενώ δομικά θεωρείται βέβαιο πως θα στηριχτεί στις εξελιγμένες πλατφόρμες ηλεκτροκίνησης MEB+ και SSP.
Την ίδια ώρα δε, οι πιθανές επιλογές μπαταριών εικάζεται πως θα κυμαίνονται σε επίπεδο χωρητικότητας κάπου ανάμεσα στις 60 - 80kWh, ενώ οι πελάτες θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν μεταξύ ενός μοντέλου με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς και μιας προαιρετικής έκδοσης
με κίνηση σε όλους τους τροχούς - και με δύο κινητήρες.
Αναμένεται να κυκλοφορήσει στην αγορά (ιδανικά…) κάπου ανάμεσα στο 2027 και το 2028
Είτε έτσι είτε αλλιώς, το μόνο βέβαιο είναι πως το καινούργιο μοντέλο δεν πρόκειται να κυκλοφορήσει στην αγορά πριν από το 2027 (στην καλύτερη των περιπτώσεων…) ή ενδεχομένως και το 2028, ενώ αρκετοί είναι εκείνοι που φρονούν πως η
Volkswagen θα μπορούσε πιθανώς να το λανσάρει υπό την αιγίδα του ονόματος Touran – στο πλαίσιο της εν γένει πολιτικής της για επιστροφή στα κλασικά ονόματα.
Σταθερή η προσήλωση της γερμανικής εταιρείας στη στρατηγική της «αναβίωσης»
Αυτό το τελευταίο βέβαια μόνο τυχαίο δεν είναι, άλλωστε οι Γερμανοί πολλάκις έχουν αποδείξει πως η αναβίωση παλαιότερων μοντέλων αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο της ιδιοσυγκρασίας τους (σ.σ. τρανή απόδειξη το μήκους 4,6 μέτρων Budd-e από το 2016), προκειμένου να αξιολογήσουν τόσο τις σχεδιαστικές προσεγγίσεις, όσο και τις χωροταξικές αντιλήψεις μιας πιθανής σειριακής παραγωγής.
Υπενθυμίζεται, εξάλλου, πως οι συγκεκριμένες μελέτες βασίστηκαν εν πολλοίς στο πρώιμο concept της πλατφόρμας MEB - η οποία αποτελεί μέχρι σήμερα τη βάση για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της VW -, ενώ στο παρελθόν είχαμε βιώσει ένα αντίστοιχο σενάριο, όταν το ID.Buzz ξεπρόβαλε δυναμικά ως ο επίδοξος αντικαταστάτης των Touran και Sharan.